נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולות אגרות קודש תשובה מיידית?

לא מעט אנשים חווים קשיים והתמודדויות במהלך חייהם, והיו שמחים מאוד אם היה מי שיוכל לתת להם תשובה או לפחות להכווין אותם בנבכי החיים. הרבי מחב"ד שפעל במשך שנים רבות בארה"ב, היווה כתובת להרבה מאוד אנשים על מנת לעזור להם בקשיים שונים. דבריו של הרבי הועילו להם בצורה משמעותית, וגם היום אנחנו יכולים לקבל מענה לבעיות שלנו בדברי הרבי.

 

מהן אגרות קודש

אגרות קודש הן סדרת ספרים שמרכזת את התשובות של הרבי מחב"ד. התשובות הללו ניתנו לאנשים ששלחו שאלות אל הרבי על מנת לשמוע את דעתו ולבקש ממנו עזרה במגוון רחב של נושאים. האגרות עוסקות כמובן בנושאי יהדות רבים, אולם יש בהן גם הדרכות שונות לחיים בכל תחום שבו בני אדם חווים התלבטויות וקשיים.

 

איך אפשר לקבל מענה מהאגרות היום

גם היום, למרות שאנחנו לא יכולים לראות את הרבי בעיניים, דבריו יכולים לשמש לנו בתור מגדלור. בתורה כתוב פעמים רבות שנפש הצדיקים נמצאת בתוך הספרים שלהם, וזה מה שמאפשר לנו להתחבר אל הרבי ולקבל מענה למצוקות שלנו. מה שעלינו לעשות זה פשוט לכתוב את השאלה שלנו בצירוף השם המלא, ולפתוח את האגרות.

את השירות ניתן לבצע דרך האינטרנט, ושם רבנים שמוסמכים להבין את דבריו של הרבי יוכלו לבצע עבורנו את הפתיחה באגרות קודש ואף לתת הסבר.

 

האם אפשר לקבל תשובה באופן מידי

כיום, בעזרת הרשת אנחנו יכולים לשלוח את השאלות שלנו בצורה מידית. בעוד שבעבר היינו צריכים לחכות לשירותי הדואר, היום הפנייה שלכם יכולה לקבל מענה בצורה מהירה הרבה יותר. אז גם אם השאלה שלכם צריכה לקבל תשובה מהירה, אגרות קודש הן בהחלט משהו שכדאי לכם לעשות.

 

כמה עולה לשלוח שאלה

כאשר אנחנו מדברים על המחיר של אגרות קודש, חשוב להבין שהמחיר אינו תמורת השאלה. הרבי הדגיש פעמים רבות עד כמה חשוב שכאשר אנחנו מעוניינים לקבל ישועה מבורא עולם, עלינו גם לבצע פעולות מהצד שלנו. הפעולות הללו נועדו להראות שאנחנו לא מחכים בצורה פסיבית לקבלת הישועה, אלא גם מנסים בכוחות עצמנו ליצור התקדמות כאן בעולם שלנו.

התשלום עבור אגרות הקודש הולך למפעלי חסד רבים, כמו עזרה לעניים, תרומה לישיבות ובתי כנסת. כדי שדבריו של הרבי באמת יוכלו לעזור לנו ויביאו מרפא לבעיות שאיתן אנחנו מתמודדים, התרומה היא צעד הכרחי.

 

לסיכום

אגרות קודש הן אוסף מכתבים של הרבי מחב"ד, בהן הוא נתן תשובות למאות ואלפים של בני אדם ששאלו אותו שאלות בכל תחומי החיים. גם היום דבריו של הרבי רלוונטיים מאי פעם, וכל אחד יכול לקבל מהן מענה לבעיות שלו. באמצעות שירות אגרות קודש תשובה מיידית דרך האינטרנט ניתן לקבל מענה מהיר לשאלה שלכם. מומלץ לתת צדקה על מנת לבצע גם השתדלות מהצד שלנו כפי שהרבי הסביר.

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם