נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם צמחוניים שאוהבים ירקות צלויים, אין כמו לחזור מיום עבודה ארוך, להדליק את הגריל ולצלות את מה שאוהבים. המאמר יפרט את היתרונות של גריל גז וכמה הוא עולה.

 

היתרונות של גריל גז

באמצעות גריל גז ניתן להשיג תוצאות מהירות וטובות של צליית הבשר בטמפרטורה הרצויה. לעומת גריל פחמים, אין צורך לחכות עד שהגחלים יבערו. אפשר להניח את הבשר על הרשת ולצלות אותו בזמן קצר. שנית, הניקוי של גריל גז הוא פשוט לעומת גריל פחמים המותיר שומן ולכלוך רב. בנוסף, הפחם בגריל הרגיל מתכלה תוך זמן קצר לעומת השימוש בגז שמספיק ליותר זמן. אך היתרון המרכזי הוא שהטעם של הבשר אינו מותיר טעם של פחם שנדבק בו, למרות שישנם אנשים שאוהבים טעם זה. לכן, ישנם גרילי גז המגיעים עם ציוד כמו מבערי צד ותיבת עשן שתגרום לבשר להיות בטעם של פחם. כמו כן, לגרילים אלו יש מערכת ניקוז לניקוי השומן ולניקוי יסודי, מבעירי נירוסטה איכותיים וכד'. רובם אף עשויים מאלומיניום שמסייע לשמירת הטמפרטורה על מנת לקבל תוצאות אופטימליות של צלייה כמו הגרילים של נוני גרילי גז.

 

כמה עולה גריל גז?

כיום ניתן להשיג גריל גז במבצע מהמותגים הטובים ביותר החל מ-1575 ₪. מדובר על גרילי גז ניידים, גרילים עם 2, 3 או 4 מבערים מנירוסטה, גרילים עם כירת גז לטיגון ובישול וכד'. למשל, במחיר זה ניתן לרכוש גריל נייד מסיבי ועוצמתי עם 2 מבערים של פיטבוס מדגם ספורטסמן 2. מדובר על גריל קומפקטי של 17,000 BTU העשוי אלומיניום ומתאים לכל מקום. כלומר, אם יש לכם מרפסת קטנה או תרצו לנייד אותו לשטח עם בלון גז, תוכלו לעשות זאת בקלות. היתרונות של גריל זה הם החיסכון בצריכת הגז, מהירות החימום ופיזורו האחיד ותפיסה מינימלית של המקום בחלל.

 

כמה עולה גריל גז למקצוענים?

למקצוענים שביננו, ניתן לרכוש במבצע גריל גז עם 4 מבערים וכירת גז לטיגון ובישול רק ב-3,050 ₪. מדובר על גריל עם הספק של 58,500 BTU מפלדה, בעל 6 רשתות מברזל, רשת כפולה לניקוז שומנים, כוס ניקוז שומנים בגישה נוחה, פיזור אחיד של חום, כירת טיגון ובישול עם הספק של 8,500 BTU, צלייה ללא להבות ושליטה אופטימלית בעוצמת הטמפרטורה. גריל זה של קולמן רבולושיין, מומלץ לשוחרי בשר שאוהבים את הבשר שלהם צלוי בצורה מקצועית.

 

איך לבחור ספק גריל גז איכותי?

לסיכום, קנייה מאובטחת באינטרנט יכולה לספק לכם את הגריל לו אתם זקוקים. חשוב לבחור בספק אמין המפרט את התכונות של הגריל בליווי צילום, עם אחריות ואפשרות להובלה או משלוח עד הבית.

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש