נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה שטיח ריקוד לילדים?

שטיח ריקוד שמתחבר למחשב הוא פריט נהדר עבור ילדים, שמעודד אותם לעסוק בפעילות גופנית בצורה חווייתית. אם אתם רוצים להפתיע את הילדים שלכם עם מתנה מיוחדת, כזו שהם לא ראו עדיין, שטיח הריקוד הזה בהחלט עונה על הדרישה הזו. אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שצריך לדעת על שטיח ריקוד לילדים, וכמובן מה המחיר שתצטרכו לשלם עליו.

 

מהו שטיח ריקוד

שטיח ריקוד הוא שטיח מאויר, שמגיע כאשר מחובר אליו כבל USB. את השטיח אנחנו מחברים למחשב הביתי ומבצעים התקנה קצרה בעזרת דיסק שמצורף אליו. המטרה של השטיח היא לאפשר לילדים להנות משעה של ריקוד על השטיח בעזרת מספר שירים שאותם ניתן להשמיע דרך המחשב. ההתקנה של השטיח פשוטה, וברגע שהוא מותקן הילד יוכל להפעיל אותו מתי שהוא רוצה.

 

יתרונות לשטיח

היתרונות לשטיח הריקוד הזה הם רבים. מלבד העובדה שמדובר על פריט קטן ונוח, כזה שלא תופס לכם הרבה מקום בבית, השטיח גם מעודד את הילד לפעילות אקטיבית, במקום לגרום לו לשבת עוד ועוד שעות בלי לזוז מול המחשב. השטיח מפגיש את הילד עם עולם של צלילים וחוויות, ומעניק לו פעילות שמתאימה בדיוק לרמה שלו ואף משפרת את הכישורים הגופניים שלו.

 

מחיר לשטיח

המחיר של שטיח הריקוד הוא 170 ₪, כך שאתם גם לא צריכים להוציא הרבה כסף אם אתם מעוניינים באחד כזה. ברגע שקניתם את השטיח, כל מה שאתם צריכים זה פשוט לבצע את ההתקנה הראשונית, ומכאן והלאה הילד שלכם יוכל להפעיל את השטיח בכוחות עצמו ללא כל עזרה.

 

קובייה הונגרית

משחק נוסף שיכול להיות חיובי מאוד עבור הילדים שלכם הוא הקובייה ההונגרית. הקובייה ההונגרית היא קובייה שכל פאה שלה צבועה בצבע אחר, והמטרה היא להחזיר את הקובייה למצב הראשוני שלה לאחר שערבבנו את כל הצבעים. היתרון המרכזי של הקובייה ההונגרית זו הקומפקטיות שלה, ולמעשה מדובר על משחק חשיבה שיכול להגיע אתכם לכל מקום.

קוביה הונגרית מקצועית היא משהו שלא אמור לעלות לכם יותר מידי כסף, ותוכלו לקבל אחת כזו תמורת פחות ממאה ₪. עם זאת, קיימות עבורכם קוביות מיוחדות יותר בגדלים שונים, כאלו שהאתגר בהרכבה שלהן גדול יותר. כאשר אנחנו קונים קוביה הונגרית חשוב שהסיבוב שלה יהיה מהיר, כדי שנוכל לבדוק את המהירות האמיתית שבה אנחנו פותרים אותה.

 

לסיכום

המחיר של שטיח ריקוד לילדים הוא פחות ממאתיים ₪, ולמעשה מדובר על פריט איכותי במיוחד, שיכול להיות נהדר עבור הילדים שלכם. ההפעלה של השטיח רק דורשת לחבר אותו למחשב, ומשם היליד יוכל להנות מתוכנית שלמה של ריקוד על פי הוראות ושירים מסוימים. כל מה שאתם צריכים זה פשוט לדאוג להביא לילד שלכם את השטיח המתאים, ואנחנו מבטיחים לכם שהוא לא ירד ממנו.

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם