נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה התקנת תריסים לחלון הבית

אם בעבר היינו מתקינים תריסים ידניים מפלסטיק לחלונות הבית, היום הכל השתנה.

התריסים הדומיננטיים, החזקים והמומלצים ביותר הם התריסים החשמליים.

המאמר יעסוק בתריסים לבית וכמה עולה להתקין אותם.

 

כל תריס והמחיר שלו

כאשר מדובר על תריסים חשוב לבחור באיכות. התריסים החשמליים העשויים אלומיניום הם התריסים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות. בשל האיכות שלהם, היציבות והעיצוב יש להם ביקוש רב בעיקר בבנייה חדשה. אין טעם להתקין תריסים זולים ולא איכותיים בבית חדש. בנוסף, התריסים החשמליים מאלומיניום עמידים בפני מזג אוויר סוער. העמידות שלהם נובעת מהחומר עצמו. אלומיניום הוא חומר חזק שלא נשבר כל כך מהר כמו פלסטיק. ההתקנה שלהם מחייבת גם התקנת מסילות עם מברשות כי המסילות הישנות יכולות להזיק להם. כמו כן, מתקינים ביחד איתם מנוע ונקודת חשמל אם יש צורך. מחיר ההתקנה נקבע על פי סוג התריסים החשמליים ומרכיבים נוספים.

 

סוגי תריסים חשמליים לבית

ישנם שלושה סוגי תריסים חשמליים נפוצים במחירים שונים. תריס שלב משוך שעלותו בין 800-1,000 ₪ למ"ר, ללא מע"מ ובלי מחיר ההתקנה. זהו תריס כבד השומר על הביטחון בבית מכיוון שהוא מאוד קשה לפריצה או לשבירה. התריס מומלץ בבתים פרטיים או בקומות נמוכות.  הסוג השני הוא תריס שלב משוך אור בעל רווחים מהם נכנס מספיק אור לבית גם מבלי לפתוח אותם לגמרי. עלותו בין 950-1,200 ₪ למ"ר בלי מע"מ והתקנה. הסוג השלישי הוא תריס שלב מוקצף שהוא פחות איכותי ונוטה להישבר. הוא עשוי מאלומיניום דק שבתוכו פוליאוריטן מוקצף ולכן גם קל לפריצה. זהו הסוג הזול ביותר שעלותו נעה בין 450-600 ₪ למ"ר בלי מע"מ והתקנה. ישנם בתים בהם בוחרים להתקין תריסים חשמליים מפלסטיק שהם יותר מיושנים ויותר זולים. בתריסים אלו עלולות לצוץ תקלות כמו התנתקות של השלבים, רצועות קרועות או מנוע שאינו תקין.

 

אלו אלמנטים משפיעים על המחיר?

מלבד סוג התריסים ומידת קושי ההתקנה של כל אחד מהם, גם למחיר המנוע יש השפעה על מחיר ההתקנה הכללי. ככל שהחלון גדול יותר כך מחיר המנוע יקר יותר מכיוון שתריס המותקן בחלון גדול צריך מנוע חזק יותר. כמו גם המשקל שלהם. ככל שהמנוע גדול יותר, כך הוא יכול לשאת משקל גבוה יותר. פקטור נוסף הוא היבוא של המנוע. מנוע סיני הוא זול יותר ופחות איכותי ממנוע אירופאי למשל. המחיר של התקנת התריס החשמלי מושפע אף ממחיר הארגז הפנימי שמאחסן אותו כאשר הלקוחות מעוניינים בארגז כזה. הארגז החיצוני המאחסן והסטנדרטי כלול במחיר. וכמו כל אנשי המקצוע גם העבודה עולה במיוחד שישנם קשיים כמו קושי להגיע לחלון. לסיכום, כאשר אתם מזמינים תריסים חשמליים בקשו הצעת מחיר מפורטת שתכלול את כל המרכיבים השונים וההתקנה. מומלץ לפנות לחברת תריסי א.רומאנו ולבקש הצעת מחיר.

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים