נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה איפור ערב אצל מאפרת מקצועית?

יש לך אירוע שמתקרב? חתונה של חברה טובה, הנשף, יום הולדת מרגש או אפילו מפגש מחזור? הנה כל מה שאת צריכה לדעת לפני שאת מזמינה מאפרת לאיפור ערב מקצועי.

 

מהו איפור ערב?

איפור ערב הוא שירות שמציעות מאפרות שבו הן מאפרות את הלקוחה ללוק המבוקש. לרוב איפור ערב הוא איפור בולט ודרמטי שנועד להחזיק כל הלילה. מדובר במשימה שדורשת ידע, ניסיון, את הכלים המתאימים ויד של מקצוענית- זו הסיבה שרבות מעדיפות להזמין איפור ערב לאירועים חשובים אצל מאפרת ולא להתאפר לבד. איפור הערב הוא לרוב דבר שמזמינים לאירועים מיוחדים כמו ימי הולדת, אירועים משפחתיים, חתונות, מפגשי מחזור, פרום או לפני כל אירוע שדורש שתראי במיטבך.

 

למי פונים כדי להזמין איפור ערב?

איפור ערב מקצועי הוא שירות שמציעות מאפרות מקצועיות. המקצוע ״מאפרת״ דורש הסמכה באחד לבתי הספר ליופי, מדובר בקורס מקצועי שנועד להכין את אשת המקצוע לעבודה עם לקוחות.

בקורס איפור מקצועי המאפרות לומדות שימוש נכון באיפור ובכלים, טכניקות איפור, טריקים לדאוג שהאיפור ישאר לכל הערב, סגנונות איפור ושימוש נכון במוצרים. ההבדל בין הזמנת מאפרת לבין להתאפר לבד הוא לא רק במראה הסופי: מאפרת תדאג שהאיפור שלך ישאר כל הערב.

 

למה כדאי לצפות?

לאחר שתקבעו שעה ותאריך תגיע המאפרת אל המקום שקבעתם, שם תתחילו לדבר על סגנון האיפור ועל הציפיות שלכן. כדאי להגיע עם תוכניות ותמונות השראה מראש כדי שתוכלו להסביר למאפרת שלכן לאיזה מראה תרצו להגיע. בהתאם למחיר שסגרתן עליו, זמן הפגישה וסגנון האיפור המאפרת תתחיל לעבוד.

מאפרת מקצועית תגיע עם סט כלים ואיפור מקצועי כך שכדאי לצפות לסט מברשות נקיות, מגוון מוצרי איפור, כלי עבודה מקצועיים, איפור במגוון צבעים וגווני עור, מוצרי קיבוע כמו ספריי מקבע ועוד. סשן איפור אמור לקחת כל זמן בין חצי שעה לשלוש שעות בהתאם ללוק, לאירוע ולמאפרת.

 

לסיכום- כמה עולה איפור ערב אצל מאפרת?

סשן איפור יכול לעלות כל מחיר בין 100-1000 שקלים, בהתאם לסוג האיפור, האירוע וכמות המתאפרות. לדוגמא איפור לכלה עולה יותר ויכול להגיע אפילו לאלפי שקלים בהתאם לכמות מפגשי ההכנה והניסיונות, אם קיים ליווי מאפרת לכל האירוע או לא, מקום ההתארגנות וכמות המתאפרות.

בחתונות לרוב המאפרת מתחילה מהמלוות והשושבינות, משפחת הכלה וחברות ורק לאחר מכן היא מאפרת את הכלה. איפור לכל חבורת הכלה והכלה אשר כולל מפגש הכנה ו״טרייל״ לאיפור האירוע יכול להגיע לאלפי שקלים. במידה ואת מחפשת איפור ערב פשוט לאירוע כמו פרום או יום הולדת האיפור ינוע בכל מחיר בין 100-400 שקלים, בהתאם למאפרת ולתאריך הפגישה. לסיכום איפור מקצועי הוא שירות של מאפרת שנועד לייצר לוק שיחזיק לכל הערב, בואי להראות במיטבך.

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים