נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולים שירותיו של לוכד מכרסמים?

לפני שניכנס לענייני כספים חשוב להבין שבדרך כלל לכידת מכרסמים לוקחת זמן ולעיתים ממש רחוקות זה קורה בזמן אמת. יש צורך בזיהוי המכרסם, האם מדובר בעכבר או שמא בחולדה? ורק לאחר מכן ניתן יהיה להציב במקומות מסוימים וספציפיים מלכודות שונות על פי המלצת הלוכד. אם כן, הזמנת לוכד היא קשר של כמה ימים לפחות שבסופה המטרה נתפסת וחוסר הנעימות שיש פולש בבית מסתיים.

 

לא כל אחד מתאים לתפקיד שדורש המון אורח רוח וסבלנות

לא כל אחד מתאים לתפקיד של לוכד עכברים משום שזוהי עבודה שדורשת הרבה מאוד סבלנות, שקט נפשי, תחכום ובניית אסטרטגיה. מהרגע שאתם מתקשרים ללוכד, בין אם זה באמצע הלילה כי שמעתם רעשים מוזרים ולא נעימים מכיוון ארונות המטבח, או בשעות היום העמוסות בהם כל בני המשפחה בבית, ופתאום רואים עכבר רץ באמצע הבית, תדעו שזה הולך להיות מבצע לוגיסטי שבסופו תצליחו לגרש את הפולש הקטן. בגלל שעכבר היא חיה מאוד מהירה ופחדנית, היא יוצאת בעיקר בשעות הלילה המאוחרות שבהן יש שקט וחושך ורק אז העכבר יוצא לחפש מזון בארון המזווה. בגלל סיבות אלו, כאשר, הלוכד מגיע הוא לא תמיד הוא תופס את העכבר שכל הזמן בורח ומתחמק, אך יחד עם זאת הלוכד יפעל ויעבוד במשך הרבה מאוד זמן וינסה לאתר כל מקום כניסה ויציאה שיש לעכבר כדי לאטום אותם או לחילופין יציב מלכודות שונות ברחבי הבית.

 

אז עכשיו נגיע לעיקר, מה הוא התשלום בגין עבודת הלכידה?

בגלל שעכבר פעיל בעיקר בלילות, אנשים מתקשרים יותר בשעות אלו בצעקות ובהיסטריה ומתעקשים על הגעת לוכד חולדות שיגיע במהרה והם אינם רוצים לחכות לשעות הבוקר, לכן מחיר הזמנת לוכד בשעות שבין 22:00 לבין 07:00 יהיה בטווח של בין 500 ₪ לבין 850 ₪ . אך בשאר שעות היום טווח המחירים ינוע בין 350 ₪ לבין 500 ₪. בואו נודה על משהו עיקרי אחד, ברגע שחיה קטנה זו ככל שתהיה, הפחד מפניה הוא עצום, ותשלום בגין לכידתו והרחקתו למשך זמן רב בעתיד, שווה כל מחיר. מניסיון רב של שנים, יש אנשים שמהרגע שראו וזיהו את המכרסמים הללו בביתם, הם אינם מוכנים להיכנס לבית עד שהם לא נלכדים ועד שכל הכניסות והיציאות האפשריות נאטמו לחלוטין.

 

לסיכום

לא לעולם חוסן

מכרסמים יכולים להופיע בכל מקום ובכל זמן וזה לא משנה אם את גרים בעיר הגדולה או בכפר, במגדל או בבית פרטי, על אף שבבית פרטי הסיכוי לפגוש במכרסמים גדול יותר פי 2 מאשר במגדל. בערים רבות, בשנים האחרונות יש יותר ויותר חידוש של שכונות או הקמת שכונות חדשות, מה שאומר, יותר חפירות באדמה אשר מוציאות את כל המכרסמים מהמחילות שלהם.

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים