נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה ארגזים צריך כדי להעביר דירה קטנה?

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו עומדים אל מול הציוד שלנו ותהינו בקול "כמה ארגזים אנחנו צריכים כדי שנוכל להעביר את דירת החדר התל אביבית שלנו חזרה אל בית ההורים?". תהייה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לבדוק את הנושא אל מול אנשים שיודעים דבר או שניים בעניין.

לכן, שוחחנו עם מי שהיו ברשותם דירות קטנות וביקשנו לדעת כמה ארגזים היו להם בעת המעבר. לאחר הבירור חזרנו עם מסקנות וכעת, נוכל להציג בפניכם את כל המידע שריכזנו בנושא.

 

כמה ארגזים תצטרכו להכין לקראת המעבר דירה שלכם ולמה זו שאלה מורכבת?

אנו מוכרחים להודות שברגע שיצאנו לכתוב את המדריך הנוכחי, היינו בטוחים שנחזור עם מספר מדויק של ארגזים שיסגור לנו ולכם את הפינה. לאחר ששוחחנו עם מעל ל – 40 איש שביצעו מעבר דומה, הבנו כי מדובר בעניין שמשתנה מאדם לאדם. שכן, יש אנשים שהם "אגרנים". כך שהם צריכים להכין מראש מספר גדול של ארגזים. בעוד אנשים מינימליסטיים כמונו, יכולים להסתפק בכמות מועטה.

 

אתם אגרנים? בואו תגלו כמה ארגזים תצטרכו להזמין

אם אתם מגדירים את עצמכם כאגרנים, כדאי שתזמינו בתור התחלה כ – 20 קרטונים למעבר דירה. במקרה הכי גרוע, אם תגלו שאין לכם מספיק מקום, תמיד אפשר לאחסן את שאר הפריטים בשקיות זבל איכותיות או בקרטונים נוספים שתוכלו לקנות בהמשך.

 

אתם מינימליסטיים? בואו תגלו כמה ארגזים תצטרכו להזמין

אין לכם הרבה חפצים קטנים בבית? מצוין, חסכתם לעצמכם הרבה באלגן. שכן, אתם תצטרכו להזמין רק כ – 12 ארגזי קרטון למעבר דירה. שימו לב, אם תגלו שאין לכם מספיק ארגזים, תמיד אפשר למכור את הפריטים שנותרו בחוץ או להעביר אותם הלאה. אתם הרי מינימליסטים, נכון? אז זו ההזדמנות שלכם לצמצם עוד יותר.

 

טיפ שחשוב ליישם לפני בחירת הארגזים שלכם

שמענו לא פעם על אנשים שבחרו להשתמש בארגזים משומשים. כלומר, ארגזים שהם מצאו זרוקים ברחוב או בכניסה לסופר. אם תכננתם להשתמש בארגזים מסוג זה, כדאי שתחשבו שוב. שכן, ארגזים אלו עשויים להקשות על המעבר שלכם מכמה סיבות עיקריות:

  1. הם עשויים לקרוס
  2. המלל שיש עליהם והמדבקות שהודבקו בעבר עשויות לבלבל את המובילים
  3. ייקח לכם המון זמן למצוא את כמות הארגזים הדרושה לכם

ההמלצה שלנו היא לפנות אל חברת ההובלה ולבדוק אם יש ברשותה ארגזים חדשים. כך תוכלו לקבל סחורה חדשה, איכותית ועמידה שתאפשר לכם לסיים עם המעבר הנוכחי על הצד הטוב ביותר, ללא הפתעות.

 

לסיום

המדריך הנוכחי צפוי להסתיים בעוד כמה רגעים וזו ההזדמנות שלנו לאחל לכם, קוראים יקרים, שתבחרו את הארגזים המתאימים עבורכם מכל הבחינות. הן מבחינת הכמות והן מבחינת האיכות. אתם מוזמנים לפנות אלינו לכל שאלה בנושא, נשמח לסייע וללוות אתכם במעבר הנוכחי.

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים