נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חגורת הגברה מומלצת ? כמה עולה? איך להימנע מטעויות ?

מהי חגורת הגברה?

חגורת הגברה היא מכשיר נייד וקטן  המיועד להגביר דובר יחיד באמצעות גוף הגברה, רמקול זעיר הממוקם על גוף הדובר באמצעות רצועה, קליפס או על חגורה במקרים מסוימים,  אל הרמקול מתחבר באמצעות כבל ברוב המקרים, מיקרופון מדונה הממוקם על ראש הדובר באמצעות חגורת הגברה ניתן להשתמש במגוון מאוד רחב של מקרים ואירועים עליהם עוד נרחיב ההמשך.

[ ראו כאן מחירון חגורת הגברה באתר היבואן ]

 

מורה

 

 חברות של חגורות הגברה

ישנן חברות רבות בעולם המייצרות חגורות הגברה, בדרך כלל זהו המוצר העיקרי אשר מייצרת החברה, החברות הידועות ביותר הן Martin School, trakstar, kmf, ועוד כמה חברות שוליות נוספות אשר מהוות את כלל שוק חגורות ההגברה בארצינו, כמו בכל היבט גם כאן יש עדיפות לחברה כזו או אחרת לפי השימוש, אך אם הבחירה תהיה באחת מהחברות האיכותיות יותר, גדלה הסבירות  לקבלת מוצר איכותי אשר יענה על הדרישות, והסיכוי לטעויות בבחירה הוא נמוך ביותר. 1

 

אוזניות

 

עוצמות של חגורות הגברה.

לחגורות הגברה עוצמות רבות ודרגות רבות של איכות וביצועים. ישנם חגורת הגברה רבות הניתנות להשגה בכמה מאות שקלים בודדות אך עצמתם נמוכה ולא מספקת לרוב המקרים בהם יש צורך במוצר אמין איכותי וחזק, ישנם כמובן גם חגורות הגברה בינוניות, וכאלה עוצמתית ביותר, אם אנו מחלקים אותן לקבוצות ראשיות לפי עוצמת הואט המצוייה בעל אחת אז החלוקה תהיה להלן;

 

עוצמת 5w-15w

חגורות הגברה חלשות הלא מומלצות לשימוש מקצועי כלל ללא קשר לתדירות השימוש, חגורות הגברה אלו מומלצות יותר לילדים ובני נוער המעניינים לחוש את חוויית מיקרופון המדונה על ראשיהם.

 

עוצמות 15w-25w 

קטגוריית ביניים, חגורת הגברה מקטגוריה זו יכולה להתאים שימוש מקצועי מזדמן, עצמתן של חגורות אלה לא רעה אך בד"כ סובלות מחיי סוללה ירודים. עם זאת אין מגוון רחב בקטגוריה.

 

עוצמות 25w-30w  

כאן אנו מתחילים לקבל מוצרים חזקים וטובים יותר, העוצמה היא לא אחריות לאיכות אך לפחות כאן הקהל המיועד יוכל לשמוע את הדובר גם אם האירוע מתבצע במקומות פתוחים, מוצרים בקטגוריה זו מהווים את צעד הכניסה לעולם חגורות ההגברה המקצועיות.

 

רמקולים

עוצמה 35w ומעלה…עד כ60w

כאן אנו מדברים כבר על הפסגה של חגורות ההגברה הן מבחינת עוצמה והן מבחינת איכות, העוצמות בחגורות הגברה כאלו, יגבירו דובר בחללים גדולים ופתוחים ויספקו קול צלול ובהיר, מצב כזה מאפשר לכל הקהל, גם אלו הרחוקים ביותר, גישה לסאונד ברור וחד אשר עוטף את החלל ונשמע טוב וברור בכל המרחב המדובר.

כמובן שלא תמיד מוצר יקר אומר מוצר טוב, מומלץ תמיד כמו בכל מוצר בעל אלמנט של סאונד לשמוע היטב לפני רכישה ולנסות את המוצר LIVE על מנת לקבל אינדיקציה מלאה לאיכותו עוצמת וטיבו הכללי של המוצר, בקטגוריית עוצמה זו ישנן גם חגורות הגברה אלחוטיות, אך עליהן נרחיב בהמשך.

 

מדונה

 

למי מתאים להשתמש בחגורת הגברה? 

השימוש בחגורת הגברה הוא גוון ויכול להיות לעזר לאנשים רבים בשימושים שונים, חגורת הגברה נוצרה תחילה כדי לספק את צרכים של מדריכי הטיולים, הצריכים להגביר את קולם בפני הרבה אנשים במקומות הומים או נרחבים במיוחד, לאחר מכן גילו את השימוש המרצים והמורים ולא עבר זמן רב ואנשים מבוגרים או בעלי מוגבלויות התחילו להשתמש בחגורת ההגברה.

כיום מגוון מאוד רחב של אנשים משתמשים בחגורת הגברה, מורים, מדריכי טיולים, בעלי מוגבלויות ואפילו סתם אנשים הסובלים מצרידות באופן תכוף.

כל אלו ירוויחו רבות משימוש סדיר בחגורת הגברה על מנת להקל על עבודתם או אורח חייהם.

 

חגורת הגברה אלחוטית 

כיום עם החידושים הרבים  בטכנולוגיות ויעילותן, ניתן למצוא מספר מצומצם של חגורות הגברה אלחוטיות, רובן עובדות על טכנולוגיית Bluetooth אשר אינה יציבה ואינה איכותית מספיק, עם זאת ישנן חגורות הגברה אלחוטיות הפועלות באמצעות תדרי רדיו, ממש כמו מיקרופון אלחוטי איכותי, במצב כזה ישנה מדונה על ראש הדובר וגוף ההגברה משדר את קול הדובר ללא צורך בחיבור בכבלים ובחוטים למיניהם. (ניתן לקרוא כאן מדריך חגורת הגברה באתר Walla בהרחבה בנושא הנ"ל)

חגורות הגברה אלחוטיות איכותיות מגיעות בעוצמה גבוהה במיוחד ומתאפיינות בצליל עמוק איכותי וללא ניתוקים או רעשי רקע.

חגורת הגברה

 

מחירים של חגורות הגברה

כמו המנעד הרחב של העוצמות המשויכות לחגורות הגברה גם המחירים נעים בטווח רחב בהחלט.

 

מחיר 100-300 ש"ח 

כיום ניתן למצוא חגורות הגברה פשוטות רבות במאות ספורות של שקלים ולעיתים אף פחות, אך הניסיון הרב עם מוצרים מסוג זה מעיד על איכות חומרים והרכבה ירודים וכמוכן גם ביצועים אשר לא סיפקו את הצורך המקצועי כלל.

 

מחיר 350-750 ש"ח 

אם אנו מעוניינים במכשיר אשר יספק את העבודה ויגביר את קול הדובר באופן אידאלי ישנן חגורות הגברה רבות איכותיות העונות על הדרישות במלואן, עולם חגורות ההגברה הרציניות והחצי מקצועיות מתחיל בסכום של 450-750 ש"ח  אשר מהווה את הבסיס, ונקודת ההתחלה להמשך השימוש בחגורת ההגברה,  חגורות אלו אמנם לא מספקות צלילים בהירים ועמוקים במיוחד אך עוצמת הקול  כבר מספקת לשימושים רבים ותאפשר הקלה על 'ול הדובר במקרים רבים.

 

מחיר 750 ש"ח ומעלה 

כאן אנו מקבלים את הטובים והטובות בחגורות ההגברה, העוצמות בקטגוריית מחיר זו הן גבוהות המיוחד וישנן כאלה המגיעות ל50w!!!

גם איכות החומרים, ההרכבה והנדסת האנוש מתעלים בהרבה על כל שאר הקטגוריות.

אם אנו מחפשים חגורת הגברה אלחוטית מומלצת אשר תעבוד שנים באופן יציב איכותי ומספק, יש להצטייד בחגורת הגברה איכותית ביותר.

 

מדונה להגברה

 

מסקנות

חגורות הגברה כיום משמשות לקיום מטרות רבות ואירועים שונים, עדיין, אוכלוסיית מורי הדרך ומדריכי הטיולים  תופסת נתח שמן מסך המשתמשים הכללי בחגורות הגברה, אך עם הזמן הצטרפו אליהם אנשים רבים אשר מצאו ב-חגורת הגברה פתרון אידאלי לבעייתם כמו מורים, מרצים, אנשים הסובלים ממוגבלות בקול, או כאלו הצרודים בצורה כרונית, לכולם מהווה חגורת ההגברה מפלט ופתרון אשר מגביר את קולם בקלות לא משנה היכן הם יהיו ובאילו נסיבות.

לפני רכישה של חגורת ההגברה, לא משנה מהי המטרה, מומלץ לקרוא את מדריך זה על מנת לעשות את ההחלטה הטובה ביותר בשבילכם.

 

 

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם