נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד ניתן לקבל כרטיסי תדלוק עבור חברות?

חברות רבות בשנים האחרונות מקנות לעובדיהן כרטיס תדלוק לתדלוק חופשי ומהיר מטעם החברה. הקניית כרטיס תדלוק לעובדי החברה מהווה צ'ופר והטבה אמתית ונוחה שיוצרת אצל העובדים תחושת סיפוק ונוחות מרבית. חברות רבות כבר נוהגות כך מתוך אמונה שקבלת כרטיס התדלוק תהפוך את העובדים למרוצים ונאמנים וכך גם לעובדים שיפיקו עבודה מיטבית ויעילה יותר.

כרטיס התדלוק מתאים גם לחברות קטנות וגם לחברות גדולות כך שמתאים לכל מתעניין. לפניכם כל הפרטים על איך ניתן לקבל כרטיסי תדלוק עבור העובדים בחברה.

 

מהו כרטיס תדלוק?

כרטיס תדלוק הוא כרטיס מגנטי ממש כמו כרטיס אשראי, אך של דלק. הכרטיס מאפשר תדלוק מהיר בלי צורך בתהליך התשלום שלעיתים מאריך ומעכב את התדלוק. בגלל נוחיותו נחשב הכרטיס לעדיף ומקל יותר מן התשלום הרגיל והקונבנציונלי בתחנת הדלק.

כרטיס התדלוק מתאים גם ללקוחות פרטיים וכן גם לחברות ועובדיהן, מנהג שהופך נפוץ יותר ויותר בשנים האחרונות בשל היתרונות הרבים שמשפרים את סיפוק עובדי החברה וכך את יעילותם ונאמנותם. לקבלת מידע אודות כרטיסי תדלוק לחברות לחץ כאן.

 

כרטיס תדלוק קיים בשתי צורות אותן חשוב להכיר

 

כרטיס פתוח

בכרטיס התדלוק שהינו כרטיס פתוח, אין הגבלה בכמות התדלוק והכסף בו השתמשו מהכרטיס. בסוף כל חודש, הסכום משתכלל ונגבה אצל הלקוח או החברה בצורה מרוכזת.

 

כרטיס נטען

בכרטיס תדלוק שהינו כרטיס נטען הלקוח או האחראי בחברה טוען מראש את הכרטיס בסכום לבחירתו לתקופת זמן בה בוחר.

 

מה הן האופציות ברכישת כרטיסי תדלוק עבור חברות?

 

רכישת כרטיס פרטי של תחנת דלק מסוימת

כיום כמעט כל תחנת דלק מציעה כרטיס שונה משלה שמתאים לתדלוק בסניפיה בלבד. כדי לרכוש כרטיס כזה יש צורך ליצור קשר עם חברת הדלק ולבדוק מה התנאים והעלויות של כרטיסי התדלוק שהיא מציעה.

 

כרטיסים של חברות חיצוניות

ניתן לרכוש עבור החברה גם כרטיסים אוניברסאליים שמוצעים על ידי מגוון חברות חיצוניות שיצרו הסכמים עם מספר של חברות דלק יחדיו. כרטיס תדלוק כזה יתאים לרוב למספר חברות דלק ופעמים רבות יעניק הנחות מסוימות ודילים משתלמים יותר מהצעת חברת הדלק הפרטית עצמה.

 

מה היתרונות בכרטיסי תדלוק?

  1. ניתן להגביל את הסכום – ניתן להטעין את הכרטיס מראש וכך להגביל את כמות הכסף שניתן להוציא בו. יתרון זה מאפשר התנהלות כלכלית מפוקחת, שכן ניתן להטעים בתקציבים קבועים ומרוכזים.
  2. שימוש נוח המאפשר חיסכון בזמן – השימוש בכרטיס פשוט ונוח, והוא חוסך זמן רב של תהליך התשלום והכנסת פרטי המשלם.
  3. לעיתים ניתן לקבל הנחה בעלויות – בהסכמים מסוימים עם חברות הדלק או עם החברות החיצוניות, מקבלים אחוז הנחה מסוים וקבוע. הסכם כזה בטווח הארוך מביא לחיסכון משמעותי בהוצאות השגרתיות על הדלק.
  4. כרטיסי התדלוק מתאימים לכל לקוח ועסק – הכרטיסים ניתנים לרכישה גם עבור חברות גדולות הרוויות בעובדים וגם עבור ברות קטנות ואף באופן פרטני.
עלות גרירת רכב
כמה עולה גרר לרכב?

יש לכם רכב אחרי תאונה? רכב ישן שלא מניע או סובל מבעיה מכנית כלשהי? במקום לתפוס לכם מקום בחניה