נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה איורים בהזמנה אישית?

מכירים את הרגע הזה שאתם פותחים מתנות לכבוד יום ההולדת שלכם, ויכולתם לצפות מראש מה כל אחד ייתן לכם? אין ספק שזה רגע מבאס וכל אחד היה רוצה לקבל מתנה מפתיעה.

אז אם בא לכם לתת ליקרים לכם מתנה מרגשת, או לתת לעצמכם מתנה בלתי נשכחת – הגיע הזמן להזמין איור בהזמנה אישית! איך עושים את זה? היום כבר לא צריך לשבת שעות מול צייר, אלא האינטרנט מספק דרך קלה יותר ומהירה

יותר.

 

איך זה עובד?

יש אתרים רבים שמספקים את השירות הזה. כל שעליכם לעשות הוא להעלות תמונה שלכם לאתר, לבחור רקע, לבחור גודל ולהזמין את האיור המיוחד שלכם! האיור ישתמש במראה שלכם ויכניס אותו לרקע שבחרתם, למשל איור שלכם כגיבורי על שעפים בשמים. כדאי להתאים את הרקע למשהו שאתם אוהבים או למשהו שמי שאתם נותנים לו את האיור אוהב. לפרטים – איור בהתאמה האישית.

 

משלוחים

אתרים שמתחשבים בלקוח מציעים משלוח חינם! כדאי לכם לבחור באתר שהמשולח לא מוסיף מחיר, כי כולנו מתבאסים לראות שהמחיר של המוצר שראינו באינטרנט עולה רק בגלל המשלוח. כמו כן, יש אתרים שמציעים משלוח מוזל, וזו גם אופציה טובה. נסו לבחור אתר שהמחירים בו הוגנים ומתאימים לכיסכם, אין סיבה לבחור אתר יקר כשיש היצע כל כך רחב.

 

מה משפיע על המחיר?

  1. גודל התמונה –כשם שגודל של כל תמונה שתמצאו בחנויות השונות משפיע על המחיר שלה, כך גם הגודל של איור בהתאמה אישית משפיע על המחיר. תמונה קטנה תעלה מעט כסף, ולהיפך – בחרו מה שמוצא חן בעיניכם ומתאים לכם מבחינה כלכלית.
  2. סוג הרקע – יש סוגי רקע שעולים יותר וכאלה שפחות, זה משתנה מאתר לאתר. לא כדאי לוותר על רקע שממש אהבתם רק בגלל המחיר, אלא אם הוא באמת גבוה בצורה משמעותית.
  3. האתר שבחרתם – יש אתרים שבהם המחיר גבוה יותר וכאלה שהוא נמוך יותר. לעיתים המחיר מעיד על איכות, אך לעיתים כלל לא. אם אתם רוצים לקנות איור בהתאמה אישית במחיר משתלם – היכנסו לאתר של קרטונז.

 

כמה עולה?

כפי שאמרנו לעיל, המחיר משתנה לפי מספר פרמטרים, אך טווח המחירים נע בדרך כלל בין 100 – 500 שקלים. זוהי הוצאה קטנה ושולית ביחס לייחודיות שלה. אם תתנו ליקרים לכם איור אישי במתנה, הם יתרגשו והוא ילווה אותם זמן רב, ולזה אין מחיר.

 

סיכום

כולנו אוהבים איורים של עצמינו, במיוחד כשהם מבטאים פנטזיות חבויות – כמו גיבורי על, או איור שלנו במקום מיוחד בעולם וכדומה. יש אתרים רבים מציעים איורים בהתאמה אישית, לכן כל אחד יכול להזמין לו אחד כזה וליהנות ממוצר מרשים. נסו לבחור את האיור שמוצא חן בעיניכם תוך התחשבות ביכולת הכלכלית שלכם.

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם