נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה איתור נזילות במצלמה טרמית ושיקום נזקי מים

נזילה בבית זה דבר לא נעים, מיד לאחר גילוי הנזילה, הדבר הבא שנרצה לעשות הוא לזהות מה מקורה ולטפל בה.

נזילה יכולה לגרום לעובש פנימי, התנפחות קירות והריסת בידודים ואיטומים.

לכן נרצה לבצע טיפול בצורה מהירה ויעילה ככל הניתן.

לשם כך ישנו פתרון ידידותי – שימוש במצלמה טרמית.

 

מה זו מצלמה טרמית? וכיצד היא עובדת?

כאמור, זהו כלי מוצלח לאיתור נזילות. המצלמה פועלת בעזרת קרני אינפרה אדום, הקרניים הללו רגישות לחום ומזהות בקלות טמפרטורות גבוהות. על מנת לבצע איתור נזילות במצלמה טרמית נחמם את המים ונזרים אותם בצינורות. לאחר מכן, בזמן שהמים עוברים בצינורות נסרוק בעזרת המצלמה את הקירות. במקרה של נזילה/דליפה מאחד הצינורות טמפ' הקיר תעלה וזה ייקלט במצלמה – איתרנו את מקום הבעיה.

 

כמה זמן לוקח לאתר נזילה?

למצלמה התרמית ישנה תכונה חשובה ביותר – היא מהירה ומדויקת! בעזרתה ניתן לסרוק שטחים נרחבים במהירות של אלפית השנייה. כמו כן, המצלמה קולטת בקלות טווח רחב של טמפרטורות ביעילות. לכן, לוקח בערך עד 4 שעות לסרוק דירה בגודל סטנדרטי.

 

מקדימים תרופה למכה

כאשר אנו מעוניינים לרכוש דירת יד שנייה נרצה תמיד לעשות את כל הבדיקות האפשריות כדי לוודא שהקנייה שלנו היא הטובה והמשתלמת ביותר. אחת הבדיקות המומלצות היא בדיקת תשתיות הדירה, לשם כך נוכל להשתמש במצלמה הטרמית. כך נוכל לדעת מראש מה טיב הצנרת ומה איכות הדירה. בצורה כזאת נקדים תרופה למכה ונוכל לדרוש טיפול מתאים לפני הרכישה.

 

כמה זה יעלה לנו?

אם ברצונכם להשתמש בשירותי המצלמה הטרמית יש בפניכם שתי אופציות. האופציה הראשונה היא לבצע את השירות עבור עצמכם על ידי השכרה/רכישה של מצלמה כזו, במחיר של מאות אלפי שקלים. האופציה השנייה היא לשכור מאתר מוסמך שיבצע עבורכם את העבודה. גם מחירי השירות הזה מגוונים ונעים בין כמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים. המחיר תלוי באיכות המצלמה, הרזולוציה וכן גורמים נוספים.

ישנם אנשים שאומרים שמחיר גבוה מצביע על השקעה בטוחה יותר בתחום הזה, וכן שסביר להניח שמחירים זולים מצביעים על איכות ירודה. אך זה לא חד משמעי, כדאי לבחור במאתר/מצלמה לפי המלצה וניסיון של לקוחות מרוצים ולא לפי דעה גורפת של מחירים ומשמעותם. בנוסף, לעיתים ישנם מבצעים משתלמים – למשל לפני החורף, לכן כדאי לחכות לזמן בו יש מחיר מוזל לזמן מוגבל.

 

כיצד נשקם את הנזקים?

לאחר שהמצלמה הטרמית איתרה את הבעיות, השלב הבא הוא שיקום נזקי מים. טווח המחירים רחב גם כאן ותלוי בסוג הנזק וכן בסוג השיקום אותו נרצה לבצע. ישנם סוגים שונים של שיקום כמו ייבוש מבנים, חיטוי, הסרת ריחות וכן שחזור מסמכים שנהרסו.

 

לסיכום

העולם התפתח וכיום קל יותר להתמודד עם נזקי מים. קל יותר לאתר נזילות פנימיות וחבויות – במהירות וביעילות, וכן פשוט יותר לשקם את הנזקים שנוצרו כתוצאה מהנזילות. עלות האיתור והשיקום מגוונת ומשתנה כתלות בגורמים טכניים שונים.

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים