נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה איתור נזילות בצנרת

צנרת בלויה, שחוקה או סדוקה, עלולה לגרום לנזילות שיעלו לכם בהוצאות כבדות כאשר הריהוט נהרס והקירות צוברים עובש וקילוף, ולכן אין להזניח את התיקון שלה.

יחד עם זאת, יש לאתר את מקור הנזילה לפני התיקון.

המאמר יפרט כמה עולה איתור נזילות בצנרת וכיצד הוא נקבע.

 

כיצד נוצרת נזילה רצינית בבית?

שמתם לב שחשבון המים שלכם תפח בחודש האחרון, שהקירות מתקלפים, הפנלים מוציאים שערות לבנות ויש עובש על הקירות? לא טעיתם! יש לכם נזילה. ייתכן ואתם מתגוררים בדירה ישנה בה הצנרת חלודה, סדוקה ומתחילה להתפורר. ייתכן ודוד החשמל שלכם נוזל ואתם לא מגלים מהיכן הנזילה. ייתכן גם שהאיטום בבית חלש ומי הגשמים חודרים ומרטיבים את הקירות. אך במידה והקירות מתקלפים מעל הפנלים והמרצפות משנות את הצבע שלהן לצהבהב מקור הנזילה מהצנרת. עם זאת, הצנרת ארוכה ומחוברת לצנרת של הבניין ולפני שתחליטו להרים את כל הריצוף בבית ולהחליף אותה, מומלץ לאתר את הנזילה באופן ממוקד ולתקן. כך תחסכו עלויות רבות ושיפוץ לא מתוכנן שיעלה לכם הרבה.

 

חברה לאיתור נזילות

הדרך הטובה והחסכנית ביותר היא להזמין חברה לאיתור נזילות כמו איתור ברור שתאתר במהירות ובאופן מדויק את מקור הנזילה ותציע לכם כיצד לתקן אותה. לחברה יש ציוד מיוחד באמצעותו ניתן לגלות את הנזילה וסדר הגודל שלה. כשמאתרים נזילות משתמשים במצלמות טרמיות, רובוטים, סיבים אופטיים, חנקן וכלים נוספים ויעילים. החברה מתאימה את הציוד לסוג הצנרת ולגודל שלה וכך יודעת באיזה מכשיר להשתמש. למשל, מצלמה טרמית יעילה לאיתור נזילות בקירות וריצוף. היא לא רק מצלמת ומגלה את המקום, אלא גם מודדת את הטמפרטורה כדי לדייק במאת האחוזים. עם זאת, גז חנקן יעיל יותר לאיתור נזילה בצנרת חיצונית כי הטווח אליו הוא מגיע רחוק יותר מהמצלמה ואילו סיב אופטי או גלי רדיו יהיו יעילים יותר כאשר מדובר ברצפת בטון.

 

כמה עולה איתור נזילות צנרת

מחיר איתור נזילות בצנרת נקבע על פי סוג הציוד בהתאם לסוג הצנרת והגודל שלה ולכן ניתן לדעת רק כשנמצאים בשטח את המחיר המדויק. עם זאת ניתן להעריך באיזה ציוד מאתר הנזילות משתמש בהתאם למידע שיקבל מכם וכך הוא יגיש את הצעת המחיר. יש לקחת בחשבון שהמחירים בעונת החורף יהיו יקרים יותר מכיוון שהביקוש לאיתורי נזילות גבוה יותר. בנוסף ישנה חשיבות לתדמית של בעל המקצוע. אם מדובר על חברה בעלת מוניטין עם צוות מקצועי, ותיק ובעל ניסיון ברור שהמחיר יהיה יקר יותר מצוות חובבן ללא ניסיון וללא ציוד רב. הציוד של החברה דורש תחזוקה שוטפת וצריך להיות תקין ואיכותי. לסיכום, מומלץ לבקש הצעות מחיר מכמה חברות לאיתור נזילות ולהשוות ביניהם. בנוסף, לא לשכוח לבקש המלצות או לעשות גוגל על החברה באינטרנט.

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים