נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה אקדח סיכות מקצועי שפועל עם לחץ אוויר?

בעולם כלי העבודה של בעלי המקצוע היצרניים כמו נגרים ורפדים, קיימים חידושים רבים אשר מייעלים את העבודה ברמה רמות ממה שהיה לפני כן. בכל יום יוצא לנו להיתקל בחידושים רבים בנישות רבות ותחומים שונים עד שלעיתים, מי שלא מתעסק בעולם הכלי העבודה, יכול לשכוח שגם בעולם המופלא והמרתק הזה יש המון כלים שעברו שדרוגים והפכו את העבודה לקלה יותר ובטוחה יותר.

 

הכירו את הכלים הפנאומטים

כלי עבודה פנאומטים עובדים על אוויר דחום ולא בהכרח על חשמל. עצם העובדה שכלים פנאומטים אינם מחייבים מקור חשמל זה יכול לייעל ולקצר את זמן העבודה משמעותית. כלים פנאומטים מגיעים בשלל צורות – אפשר לראות אקדחי סיכות לתעשייה כמו אצל הרפדים, אפשר למצוא מסורים , פטישי אוויר משחזות דיסק ועוד כלים אשר מבוססים על עיקרון האוויר הדחוס.

למעשה כל כלי העבודה הפנאומטים הם כלים שבעלי המקצוע, כל אחד בתחומו, יהיה חייב שהם יעמדו לרשותו כדי לקבל מקסימום יעילות ועבודה נוחה יותר וגימור עבודה לא פחות ממושלם. בטיחות שימוש בכלים אלו גם כן במקום הראשון שכן אם נבדיל בים כלים אחרים אשר מובססים על נוזלים הידרוליים שיכולים חלילה להתלקח ורק בשל סיבה זאת בהכרח, בעלי בתי מלאכה רבים עוברים לכלים שפועלים על ידי לחץ אוויר.

 

מחירי אקדח סיכות שפועלים על ידי לחץ אוויר

כמו כל דבר שמעוניינים לרכוש בפרט בתחום כלי העבודה, יש לכל מטרה כלי משלו. אם כך אקדחי סיכות שעובד על ידי לחץ אוויר, יש כמה סוגים אשר משמשים לייעודים שונים ולכן מחירם שונה, כמות הסיכות שהם יכולים להכיל שונה וכמובן גודל הסיכות גם כן שונה –

אקדח סיכות לנגרות בגודל בינוני מדגם Trust u92/40 –  מיועד לגימור של עבודות עץ כמו גב ארונות או חיבור קרניזים. אקדח סיכות מסוג זה מתאים לסיכות מסוג 92 – אורך סיכה 9-40 מ"מ רוחב 8.7 מ"מ. אם כך על פי נתונים אלו ניתן כבר לראות שאקדח מסוג זה מתאים לעבודות נגרות ברמת קושי קלות עד בינוניות. טווח המחירים של אקדחי סיכות מסוג זה יכולים לנוע בין – 700 ועד 1000 ₪.

אקדח סיכות לנגרות מדגם BeA C90/40 – מיועד לגימור עבודה של עבודות עץ גם כן כמו בניית ארונות, דלתות, חלונות, סירות, גגות ועוד. אקדח סיכות מסוג זה מתאים לסיכות מסדרות 18

מתאים לסיכות סדרות 18. אקדחי סיכות זה מתאים לעבודת נגרות ברמות קושי משתנות. טווח המחירים של אקדחי סיכות מדגם זה נע בין – 3000 ועד 3500 ₪ .

 

לסיכום

אם כך בעולם המפעלים היצרניים אפשר גם כן לראות כיצד העולם עובר מ"עולם ישן" לעולם חדש על ידי חידושים ושדרוגים בכלי העבודה אשר גם מייעלים את העבודה, גם בטיחותיים יותר ולעיתים יכולים לספק רמת גימור טובה יותר מקודם.

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם