נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה ביקור של אינסטלטור

בין אם מדובר בנזילה מהברז במטבח, הכיור הסתום שעולה על גדותיו או הצפה בשירותים באמצע הלילה, אינסטלטור טוב יוכל לסייע לכם בכל אותם מצבים מטרידים שכאלו. אז כיצד מוצאים אינסטלטור מוצלח שכזה? כמה עולים תיקונים וכמה עולה הביקור? המדריך הבא יספק לכם את כל המידע ההכרחי שחשוב לדעת רגע לפני שמזמינים אינסטלטור על מנת שתוכלו להנות משירות איכותי וממחיר משתלם ושווה לכל נפש.

עלות ביקור אינסטלטור מומחה

העלות הממוצעת של ביקור אינסטלטור עומדת על כ- 225 שקלים כאשר האינסטלטורים הזולים ביותר יגבו כ- 200 שקלים והיקרים ביותר יגבו כ- 250 שקלים. המחירים הללו כוללים מע"מ ומתייחסים לביקור אינסטלטור במסגרת שעות העבודה המקובלות.

באילו מקרים תהיה תוספת מחיר מעבר לעלות הביקור הבסיסית?

בדרך כלל המחיר של ביקורים מחוץ לשעות העבודה המקובלות או על ביקורים שאינם ביום עבודה רגיל הוא גבוה יותר. הסיבה לכך היא שעבור ביקורים בשעות הלילה, סופי שבוע או חגים יש תעריף מוגדל שבדרך כלל עומד על בין 30% ל-25% יותר מהמחיר המקורי. מסיבה זאת אם התקלה לא דורשת טיפול מידי מומלץ לחכות לשעות העבודה הרגילות.

עלות תיקונים

במידה והחלטתם להיעזר בשירותיו של האינסטלטור שהזמנתם לא תדרשו לשלם על הביקור אלא על התיקון בלבד. עלות התיקון היא נגזרת של מספר דברים:

שעת הביקור

בדומה לתשלום על ביקור מחוץ לשעות העבודה המקובלות, גם על תיקונים שלא במסגרת שעות אלו ישנה תוספת מחיר של בין 30% ל- 25%. כדאי לקחת בחשבון שלעיתים התיקון לא יוכל להתבצע במקום בשל צורך בחלקים מיוחדים שלא בהכרח יהיו זמינים בלילה או בימי שבתון.

מורכבות התיקון

תיקונים מורכבים יותר שדורשים מיומנות רבה יותר, כלים מיוחדים, או יותר זמן עבודה יעלו יותר מתיקונים פשוטים יותר. כך למשל עלות פתיחת סתימה באמבטיה או במקלחת תעמוד לרוב על כ-250 שקלים, לעומת זאת סתימה בצנרת הביוב עשויה לעלות יותר מכפול ממחיר זה. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שלרוב תיקוני צנרת מרכזית הם מסובכים יותר בהשוואה לתיקונים בצנרת הביתית.

עלויות של חומרים וחלקי חילוף

לעיתים, בכדי לבצע את התיקון יהיה צורך להוסיף חלקים או להחליף חלקים שהתבלו ואינם שמישים יותר. מטבע הדברים עלויות של חלקים אלו יבואו לידי ביטוי במחיר הסופי שתידרשו לשלם.

כיצד מוצאים אינסטלטור מומלץ ואיך יודעים שהמחיר טוב

על מנת למצוא אינסטלטור טוב מומלץ מאוד להסתמך על המלצות מאנשים שאתם סומכים עליהם. במידה ואין לכם המלצות תוכלו להיעזר באתרי אינטרנט ייעודיים אשר אוספים פידבקים מלקוחות של אינסטלטורים שונים ואף מספקים מידע על המחירים המקובלים לכל סוג שירות ותיקון.

בימינו, מים זורמים הם תנאי קיום בסיסי ורבים מאיתנו לא יכולים להסתדר אפילו יום אחד בלי שירות חיוני זה. בהתבסס על עובדה זאת חשוב שתכירו או תדעו איך לאתר אינסטלטור מהימן, מקצועי ושגובה על שירותיו מחיר מתקבל על הדעת.

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים