נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה בריכת פיברגלס לבית פרטי

משווקים רבים מציעים מבצעים ומחירים שונים לבריכות פיברגלס, אשר נקבעים בהתאם לפרמטרים מסוימים.

כיצד נקבע המחיר וכמה עולה בממוצע בריכה כזו – על כך יפורט במאמר הבא

 

כמה עולה בריכת הפיברגלס?

בריכת פיברגלס היא בריכה ביתית ואיכותית הפופולרית בחצרות רבים ומעניקה איכות חיים ורמה גבוהה. לעומת בריכת הבטון היא מגיעה בעיצובים ובגימורים שונים עם דופן זכוכית ובנויה כמעט לגמרי, כך שאין צורך בבנייה משמעותית ובהתקנה מורכבת. הבריכה משמשת לרחצת בני הבית, לאירוח, מסיבות בריכה והרבה פאן. המחיר שלה נקבע על פי פרמטרים שונים בהתאם לעיצוב, לגודל, לעומק, לחיפויים וכד'. היבואנים השונים מציעים דגמים רבים ביניהם גם אפשרות לתכנון ובניית בריכה בהתאמה אישית במבצעים ובמחירים נוחים. אפשר להגיד שבממוצע בריכה מפיברגלס עולה בין 40-50 אלף ₪ בהתאם לפרמטרים שהוזכרו.

 

מדוע לבחור בבריכת פיברגלס?

בריכה פרטית היא חלומם הרטוב של אלפי אנשים המעוניינים לבלות עם משפחה וחברים בשקט ובשלווה ולהימנע מהגעה לבריכות ציבוריות. כאשר מדובר בבריכת פיברגלס לעומת בריכת בטון, אין צורך בהיתר בניה מהרשות המקומית או ממהנדס העירייה וניתן להתקין אותה בקלות בכל חצר על הקרקע או מתחתיה. היא יציבה וחזקה כמו בריכת בטון ואין צורך לאטום אותה כפי שאוטמים בריכת בטון כי היא מגיעה מוכנה לגמרי. המחיר שלה זול פי כמה מבריכת בטון והיא מעניקה למשתמשים בה חוויה מיוחדת ובטיחותית. ניתן להתאים אותה לעיצוב החצר, לבחור בחיפויי פסיפס או ללא חיפוי ולקבל מראה זוהר ויוקרתי. מבחינת האיכות היא עמידה לחומרים כימיקלים, קלה לניקוי ויכולה לעמוד בחצר לאורך שנים ארוכות בכל תנאי מזג אוויר. ניתן לבנות אותה בדיוק לפי הצרכים והטעם האישי או לבחור בבריכה מובנית שהיא לא פחות יפה ובטיחותית.

 

ממה עשוי הפיברגלס?

פיברגלס הוא חומר העשוי מסיבי זכוכית דקים שמשמש לייצור מוצרים רבים שאינם שבירים. הוא חומר מבודד ועמיד למים, חסין לאש ואיכותי בשל הצפיפות שלו. כאשר בונים בריכה מפיברגלס מצפים אותה בחומר מיוחד שמעניק לה ברק ומגן עליה מדהיית הצבע באמצעותו נצבעה. בנוסף, קרקעית הפיברגלס מכוסה במשטח המונע החלקה ולכן היא בטיחותית מאוד. ניתן לבחור בריכות פיברגלס עם מדרגות, סילוני ספא, מיטת עיסוי, ג'קוזי, תאורת לד ורמקולים על מנת שהרחצה תהפוך לחוויה מושלמת. כל התוספות הללו כמובן שיעלו את המחיר שלה, אך ההשקעה כדאית.

 

בחירת היבואן הטוב ביותר

על מנת להשיג מחיר טוב ואיכות ברמת הבריכה חשוב לבחור ביבואן לבריכות פיברגלס מקצועי ומנוסה שיעניק אחריות ארוכת טווח לבריכה. ישנן חברות שנותנות אחריות ל-10 שנים ויותר. ניתן לבדוק המלצות על המשווקים השונים באמצעות לקוחות מרוצים באינטרנט או הצלחות מוכחות של החברה ממנה רוכשים את הבריכה. גם אם המחיר יקר אין להתפשר על האיכות והעיצוב עליו אתם חולמים.

 

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם