נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה גריל גז גדול למרפסת?

מחירים של גרילי גז נקבעים לרוב על פי שם המותג, הגודל והפונקציות שהם ממלאים.

עם זאת ניתן להשיג גרילים במבצעים אטרקטיביים שנעשים מעת לעת.

עם זאת, כאשר רוצים לרכוש גריל איכותי למרפסת שישרת אתכם לאורך שנים, המחיר הוא זניח, וישנה חשיבות רבה יותר לאיכות.

המאמר יפרט כמה עולה גריל איכותי וכיצד בוחרים אותו.

 

המילה האחרונה למרפסת האידיאלית

גריל גז כבר ממזמן הפך לפריט עיצובי ושימושי במרפסות רבות על מנת להכין ארוחות משפחתיות ולארח בכייף. כאשר קונים את גריל הגז חייבים להתאים אותו לגודל המרפסת מבחינת המיקום שלו. כמובן שלמרפסות קטנות קונים גרילים קטנים יותר שמחירם מתחיל מ-900 ₪ וככל שיש צורך בגריל גדול יותר המחיר עולה. בדרך כלל גרילים גדולים יגיעו בממוצע לכ-3,000 ₪ בהתאם לאיכות שלהם ולמותג. כלומר, ככל שהגריל מקצועי יותר וממלא פונקציות רבות יותר, עם מבערים ברמה גבוהה ומידת פיזור חום אחידה, מבנה מעוצב והצתה מהירה, הוא גם יעלה יותר, אלא אם נקנה במבצע.

 

כיצד מוצאים מבצעים טובים?

כאשר עושים השוואת מחירים בין המותגים השונים של גרילי הגז יש לבדוק את המפרטים הטכניים שלהם והדגמים. פעמים רבות תוכלו לאתר כך גם מבצעים אטרקטיביים שלא יעשו לכם חור בכיס ועדיין תוכלו לרכוש גריל איכותי וגדול למרפסת. ישנם לא מעט סוגים וגדלים אותם ניתן להתאים לגודל המרפסת. הגריל הגדול והמקצועי הוא ליגה אחרת. יש לו שטח צלייה עצום וניתן להכין בו באותה עת מספר סוגי בשרים בכמות גדולה לכל האורחים. בנוסף, יש לו פונקציות ופיצ'רים שעד עתה רק חלמתם עליהם. במידה והמרפסת שלכם בינונית, תוכלו להסתפק בגריל גז עם שטח צלייה גדול המתאים לארוחות משפחתיות מהירות וטעימות. לעומת זאת למרפסות קטנות יתאים גריל קומפקטי או גריל נייד עם בלון גז שאותו ניתן גם לקחת גם לפיקניק בטבע או לטיולי קמפינג.

 

מדוע לקנות גריל המבוסס על גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל הגז חוסך לכם את הזמן של ההתעסקות עם הגחלים והדלקתם, פעולת הנפנוף והפחד המתמיד שהבשר לא יצלה כמו שצריך או יישרף מהאש שקשה לשלוט בה. באמצעות גריל הגז האש ניתנת לשליטה, השומן לא זולג ומבעיר אותה יתר על המידה, לוחצים על כפתור ההצתה ומתעסקים רק עם הבשר, האוכל נצלה בצורה אחידה והוא קל לתחזוקה. מבחינת ניקוי יש להבריש את הרשת כמו בגריל פחמים עם מברשת ניקוי וכדי להגן עליו מחלודה והצטברות לכלוך ואבק פשוט מכסים אותו בכיסוי המונע גם חדירת מים. כך שהגריל עמיד בפני כל מזג אוויר ויכול לעמוד במרפסת ללא חשש בין ארוחה לארוחה. כדי לקנות את גריל הגז חייבים שתהיה במרפסת נקודת גז אליה מחברים את הצינור של הגריל ולא משנה מה הגודל שלו.

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם