נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה גרר לרכב?

יש לכם רכב אחרי תאונה? רכב ישן שלא מניע או סובל מבעיה מכנית כלשהי? במקום לתפוס לכם מקום בחניה תוכלו למכור אותו לפירוק או אפילו להשמשה חוזרת לנסיעה. גרר ניר המהיר יגיע עד אליכם, 24/7, עם גרר מקצועי כדי לרכוש ממכם רכב עבור פירוק, גריטה או השמשה חוזרת לנסיעה. בנוסף, ניתן לקבל אצלנו שירותי גרירה וחילוץ רכבים תקועים לאחר תאונה. 

 

גרר ניר המהיר

מדי שנה בישראל יורדים מן הכביש עשרות אלפי רכבים, אך פעמים רבות בעלי הרכב אינם יודעים מה לעשות עם הרכב התקול, לרוב בשל תקלה טכנית קשה שהם אינם מעוניינים לתקן או תאונה שלא מאפשרת לו לחזור לנסיעה. כמעט בכל מקום בישראל ניתן לראות רכבים נטושים הצוברים לכלוך ואבק בחניה או ברחוב, וכדאי שתדעו שכל רכב כזה יכול להפוך לערימת מזומנים אצלכם ביד.

במידה ויש לכם רכב לפירוק, אפילו אם הוא אחרי תאונה, ואתם מעוניינים להעביר אותו לפירוק או גריטה, פנו אל גרר ניר המהיר שיגיע עד אליכם ויגרור אותו למגרש הפירוק עבורכם.

עלות גרירת רכב

כמה עולה גרר לרכב?

המחיר נקבע במידה רבה במרחק שאותו יש לגרור את הרכב, אך פרמטרים נוספים כמו סוג הרכב, מצב הרכב ( מניע או לא מניע ) וכדומה הינם רלוונטים גם. על מנת לברר את המחיר המדוייק של גרירת הרכב שלכם פנו עוד היום ותקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד, לא עוד חניה תפוסה, לא עוד רכב מתפורר שצובר אבק, הגיע הזמן להפרד מן הרכב הישן ולפנות מקום לרכב חדש.

עלות גרירת רכב

למה כדאי למסור לפירוק את הרכב הישן?

ישנן מספר סיבות מדוע למכור מכונית לצורך פירוק וגריטה, והראשונה שבהן היא שאם מכונית ישנה ובמצב גרוע, ייתכן שלא כדאי לתקן אותה. גריטת המכונית יכולה להיות אפשרות מעשית הרבה יותר במקרה זה, במיוחד אם המכונית דורשת תיקונים נרחבים ויקרים כדי להפוך לכשירה שוב, סיבה נוספת היא מיחזור ושמירה על הסביבה, גם אם המכונית אינה מתאימה לנהיגה, ייתכן שעדיין יש בה חלקים או חומרים שניתנים למיחזור, לתועלת הסביבה.

בנוסף, גריטת מכונית מבטיחה את סילוקה במקום שתהפוך להיות מזכרת לא נעימה, שהולכת והופכת לערימה של ברזל חלוד ומאובק בסביבה שלכם ולפנות את המקום שהיא תופסת לשימושים הרבה יותר טובים כמו למשל שטח גדול יותר בחצר לשתילת עצים ופרחים ופינוי החנייה הפרטית שלכם לרכב חדש וטוב יותר.

 

גרר ניר המהיר – הדרך שלכם להפרד יפה מהרכב הישן

גרר ניר המהיר יגיע עד פתח הבית לגרור לכם את הרכב הישן, גם אם הוא עבר תאונה או נמצא במצב טכני ירוד שלא מאפשר לו התנעה. הרכב יועבר לפירוק או גריטה, או אם הוא עדיין במצב סביר ייתכן וניתן יהיה להחזיר אותו לכביש לנסיעה. החנייה הפנויה שלכם תשמש את הרכב החדש, ולמרות הנוסטלגיה והזכרונות היפים, חשוב להיפרד מן הרכב הישן שצובר לכם אבק בחנייה.

עלות גרירת רכב