נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה דיו מותאם למדפסת הבית?

עם השקתה ב- 1980, מדפסת הזרקת הדיו גדלה בפופולריות ובביצועים.

מדפסת נחשבת למזריקת דיו אם היא מפילה טיפות דיו לנייר כדי ליצור תמונה. הנקודות יהיו בקוטר של עד 60 מיקרון.

הן ימוקמו במדויק לעבודה ברזולוציות של 1440 * 720 dpi ויהיו להן שילובי צבעים שונים ליצירת תמונות איכותיות.

למדפסות הזרקת דיו יש מחסניות ולעתים קרובות יזדקקו להתאמות קטנות לייצר מגוון תוצאות. שים לב ששילובי דיו למדפסת שונים יקבעו גורמים, כמו עמידות חיצונית, עמידות בפני דהייה, עלויות ייצור ודאגות סביבתיות. להלן מספר סוגים של דיו המשמשים להדפסה:

 

דיו על בסיס מים

בסוג זה מערבבים מולקולות זעירות של צבע עם מים ליצירת דיו זה שנבלע בתוך הנייר. התוצאה היא שילוב מבריק של צבעים רוויים. מולקולות צבע אלה לא יגרמו להתפזרות האור. עם זאת, הדיו יימוג במהירות אם ייחשף לאור UV. דיו זה אינו עמיד למים, כך שהדפס יכול להיהרס, להיטשטש או להימרח. גם לאחר שהתייבש, יהיה עליך להגן על התוצר המודפס מפני לחות ומשקעים. מכיוון שדיו זה זורם בצורה חלקה דרך הזרבובית, הוא זול ומשמש להדפסת תמונות לאלבום.

 

דיו ממס אקולוגי

בדיו ממס יהיו פיגמנטים צבעוניים מעורבבים עם ממס כימי. הוא משמש לעתים קרובות ליישומים לא מצופים וגרפיקה שנתלית בחוץ. לממסים בדרך כלל יהיו חומרים כימיקליים שעלולים להיות מסוכנים, מה שהופך אותם לדאגה בטיחותית. בתי דפוס זקוקים לעיתים קרובות לאוורור מיוחד אם הם משתמשים בדיו מסוג זה. אלטרנטיבה חדשה יותר של דיו ממס כוללת את הממיסים בשמן מינרלי כדי להפוך את הדיו לידידותי לסביבה. ממיסים כאלה אינם רעילים, אך הם יתקשו להיצמד לוויניל.

 

דיו UV

כימיה זו של דיו בדיו יוצרת פולימר אלסטי העמיד בפני אור UV. ככזה, שילוט המיוצר בדיו זה יהיה עמיד בפני דהייה. מכיוון שהדיו נרפא, הוא יתייבש מיד עם הדפסתו. הוא יכול לעבוד על מדיה מצופה ולא מצופה. כאשר הוא מיועד לשימוש בחוץ, ייתכן שיהיה צורך בלמינציה של התוצר. מדפסות המשתמשות בדיו זה יפעלו במהירות גבוהה. דיו זה גם ישחרר כימיקלים באוויר מכיוון שהוא מתייבש באיטיות באמצעות אידוי. אם אתה צריך לבחור, דיו UV הוא הטוב ביותר.

 

דיו לטקס

סוג זה של דיו ישתמש בחומרי הרטבה כמו מים, חומרי לחות ותוספים אחרים כדי להדביק את אמצעי ההדפסה. הוא יוצר פולימר עמיד בפני חום. בהדפסה זו אין צורך בלמינציה, דיו לטקס יחזיק מעמד עד חמש שנים ויותר בתוך הבית. דיו לטקס אינו דליק או רעיל. הוא לא זקוק לתוויות או לתנאי טיפול מיוחדים.

 

לסיכום

אלו הסוגים השונים של דיו למדפסות, עלייך להבין איזה סוג מתאים לך ביותר ולברר מה המחיר שלו. המחירים משתנים בהתאם לסוגי המדפסות השונות ואיכות הדיו.

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם