נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה החלפת לוח חשמל בבית

כל חשמלאי מתחיל  ידע לספר לכם על החשיבות הרבה של לוח חשמל תקני בבית.  תקלות בלוח החשמל עשויות לבוא לידי ביטוי בקפיצה פתאומית של פקקי החשמל, ממסר פחת שלא מווסת את החשמל במקרה של עומס יתר ועוד. כמו בכל משימה שכוללת עבודה עם חשמל במתח גבוה, החלפת לוח חשמל צריכה להתבצע על ידי חשמלאי מוסמך כאשר  המחיר שהוא יגבה מכם עבור העבודה  מתבסס על מספר גורמים כפי שנפרט בכתבה הבאה.

סוג לוח החשמל הנוכחי

הגורם הראשון שישפיע על עלויות ההחלפה שאתם צפויים לשלם הוא סוג לוח החשמל שנמצא בביתכם כעת. ניתן לסווג את סוגי לוחות החשמל לשני קטגוריות עיקריות: לוחות חשמל חד פאזיים ולוחות חשמל תלת פאזיים. בנוסף, בהנחה שאתם מחליפים ללוח דומה, כמות המפסקים שיש בלוח החשמל משפיעה על המחיר, יותר מפסקים יעלו יותר כסף.

עלות ההחלפה של לוח חשמל חד פאזי

במרבית הדירות הישנות נמצא לוח חשמל חד פאזי  ועבור משקי בית רבים לוח חשמל שכזה הוא די והותר. במיוחד בדירות ישנות ההחלפה של לוח החשמל לדגם חדש העומד בתקנים מתקדמים יותר היא חיונית ביתר. עלות החלפה של לוח חשמל חד פאזי נעה בין 1000 ל- 1500 שקלים. ההבדלים במחיר מושפעים מסוג הלוח, מספר המפסקים וקיומם של חלקים או פונקציות מיוחדות. מטבע הדברים, קיומם של פונקציות מיוחדות כמו פונקציית שעון שבת יעלו את המחיר המבוקש.

לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע להחליף לוח חשמל חד פאזי חשוב שתדעו שבחלק מלוחות החשמל הישנים יש נתיכים ראשיים של חברת החשמל שרק עובדי חברת החשמל מוסמכים לטפל מהם ולן מומלץ לשלוח תמונה של הלוח לחשמלאי מבעוד מועד.

עלות ההחלפה של לוח חשמל תלת פאזי

במהלך השנים צריכת החשמל הממוצעת של משק בית עלתה משמעותית. הסיבה לכך טמונה בשימוש התדיר במכשירי חשמל שמצריכים חשמל רב כמו מזגנים, מייבשי כביסה וכדומה. כדי למנוע נפילות מתח מוטב כי משקי בית בעלי צריכת חשמל מוגברת ישקלו לעבור ללוח חשמל תלת פאזי שכן מעבר לחוסר הנוחות שיש בחיים בבית עם נפילות החשמל תקופות, נפילות חשמל אלו עשויות בסופו של דבר להוביל לנזקים במכשירי החשמל הביתיים.

החלפת לוח חשמל תלת פאזי תעלה בין 1500 ל-2500 שקלים. החלפה של לוח תלת פאזי היא יקרה יותר בהשוואה ללוח חד פאזי שכן החלקים עצמם לרוב יהיו יקרים יותר. בנוסף,  מעבר מלוח חשמל חד פאזי לתלת פאזי עשויה להיות יקרה יותר שכן פעמים רבות היא תצריך עבודות הכנה לפני התקנת הלוח החדש וביקור מטעם עובד של חברת החשמל שיבדוק את מצבה הנוכחי של רשת החשמל הביתית והשקעים השונים על מנת לאתר בעיות פוטנציאליות שעשויות לעלות.

אין ספק כי חשמל הוא חלק חיוני בחיינו ורבים מאיתנו יתקשו לשרוד אפילו שעה אחת מבלי להיעזר במכשיר חשמלי לשימוש כלשהו. מסיבה זאת חשוב שתבדקו את תקינות לוח החשמל שבביתכם ופנו לחשמלאי מוסמך להחליף אותו במידת הצורך.

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים