נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה התקנת דלקן אוניברסלי ברכב חדש?

דלקן אוניברסלי הוא אחד הטרנדים שממש לא נראה שעומדים לחלוף מן העולם, להיפך – הוא הגיע אלינו לפני כמה וכמה שנים במטרה להישאר קרוב אלינו. אלפי חברות במדינת ישראל כבר הבינו את היתרונות הרבים של דלקן אוניברסלי, ואליהן מצטרפים מדי שנה גם לא מעט אנשים פרטיים, שמעוניינים לעבוד בצורה הרבה יותר חכמה בכל מה שנוגע לעולם התדלוק. על מנת שגם אתם תוכלו להצטרף למהפכה, יצאנו לבדוק בשבילכם כמה עולה התקנת דלקן אוניברסלי ברכב חדש, כדי שתגיעו למעמד ההתקנה עם כל התשובות שדרושות לכם.

 

דלקן אוניברסלי – מהו?

כדאי שנתחיל מלהסביר לכם מהו דלקן אוניברסלי, על מנת שכולנו נהיה מחוברים לנושא. דלקן אוניברסלי הוא למעשה התקן ש"מולבש" על הרכב, והוא מורכב מכמה חלקים:

  1. התקן הדלקן עצמו, שנמצא בפתח התדלוק.
  2. כרטיס אלקטרוני שאוסף את כל נתוני התדלוק הרלוונטים.

 

ברגע שמותקן אצלכם ברכב דלקן אוניברסלי, אתם יכולים להגיע לכל תחנת דלק שהיא, לתדלק את הרכב, ולהשאיר את עניין התשלום לסוף החודש.

 

דלקן אוניברסלי – נוחות מקסימלית

לא רק נושא התשלום נפתר לאחר שאתם מתקינים ברכב שלכם דלקן אוניברסלי, אלא גם כל נושא הסדר והארגון שלכם. ברגע שאתם מתדלקים ומשלמים באותו הרגע, אתם מאבדים את היכולת לשלוט על הסדר והארגון של התדלוקים שלכם – אין לכם מושג כל כמה זמן אתם מתדלקים, כמה כסף יוצא לכם להשקיע מדי חודש בתדלוקים, ואין לכם מושג אם אתם מתדלקים בתחנות יקרות יותר מאשר תחנות אחרות.

עם דלקן אוניברסלי אתם מקבלים בסוף כל חודש פירוט מלא של כל התדלוקים החודשיים שלכם – התחנות שבהן תדלקתם, שעות התדלוק שלכם, כמות הליטרים שתדלקתם ועוד. כל אלו יעזרו לכם להסיק מסקנות לגבי ההמשך, ולקבל החלטות חכמות יותר לגבי אופן, מיקום ושעת התדלוקים שלכם.

 

התקנת דלקן אוניברסלי – עלות

כאשר אנחנו מדברים על התקנת דלקן אוניברסלי, אנחנו מדברים על עלות שיכולה להגיע ל-300 ש"ח לרכב, אך יכולה גם לעמוד על 0 ש"ח בלבד. כן, אתם קוראים נכון, התקנת דלקן אוניברסלי יכולה לא לעלות לכם כסף בכלל, אז במה זה בעצם תלוי?

ברגע שאתם ניגשים להתקנת דלקן אוניברסלי, המחיר שלה יהיה תלוי בכמות הרכבים שבהם אתם מתקינים דלקן אוניברסלי, בכמות הליטרים המיועדת, בסוג הדלקן, בסוג הדלק, בסוג הרכב, וכמובן גם בחברה שבה תבחרו לשם התקנת דלקן אוניברסלי.

 

חברת אימג'ינריום – התקנת דלקן אוניברסלי בקלי קלות

עם חברת אימג'ינריום אתם יכולים להנות מהתקנת דלקן אוניברסלי בצורה מהירה, איכותית ומקצועית, ולהנות מכל היתרונות שהדלקן האוניברסלי מביא איתו. צרו קשר עם החברה במספר הטלפון 077-803-8607 ותוכלו לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית עוד היום, ומשם לצאת לדרך עם דלקן אוניברסלי שיהפוך את החיים שלכם להרבה יותר שקטים ונעימים.

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם