נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה להדביר את הבית נגד נמלים

נמלים זה מטרד נורא שכולנו מכירים, בין אם בבית, בגינה, בעבודה, כולנו נתקלנו בתופעה.

לעיתים התופעה הופכת כל כך קשה שהיא מחייבת פתרון רציני ויעיל, לשם כך יש את האפשרות להזמין הדברה.

כמובן שלפני כן, בואו ונבין כמה זה יעלה, ואיך בדיוק  נראית ההתמודדות עם התופעה הזאת.

 

כמה עולה הדברת נמלים?

כמובן שהיקף המחירים יכול להשתנות מחברה לחברה וגודל שטח המקום, אך המחיר הממוצע על הדברת נמלים הוא סביב שלוש מאות חמישים שקלים. יש חברות זולות יותר שתוכלו גם להתחיל ממאתיים חמישים שקלים וחברות יקרות יותר שגם יגיעו לשמונה מאות שקלים, מאוד משפיע על המחיר גודל השטח ואם מדובר בנמלים רגילות או נמלי אש.

 

כמה עולה הדברת נמלי אש?

הדברת נמלי אש בדירה של שלושה חדרים עומדת בערך סביב ארבע מאות לשבע מאוד שקלים, לעומת זאת הדברה של נמלי אש בבית פרטי שגם יש לו גינה יכול להגיע גם לשמונה מאוד שקלים, תלוי בגודל של הבית ואם יהיה צורך להגיע בשביל לעשות טיפול הדברה נוסף. לאחר טיפול ראשון יש הקלה, אך הרבה פעמים צריך טיפול נוסף.

 

איך להימנע מהגעה של נמלים?

כמובן שבמקרה הצורך יש חברות נהדרות כמו קוברה מדבירים שיעשו את העבודה בלי בעיה, אך אם תרצו להקדים תרופה למכה, הינה כמה דברים שתוכלו לעשות:

תיקונים

נמלים נכנסות לבית דרך כל מיני חורים וחריצים, ברצפה, בקירות, ברווחים מתחת לדלת. לכן, אם יהיו פחות כאלו, יהיו להן פחות דרכי כניסה. אם תתחילו לעשות תיקונים קלים במקומות השונים האלו בבית, תחסמו את כל המקומות האלו, תוכלו לוודא שהסיכוי שהמכה הזו תגיע אליכם, יפחת.

 

החבאת מתוקים

נמלים כידוע נמשכות לאוכל שהן יכולות לאסוף, מתוקים בפרט, אם תקפידו על סגירה טובה של המזונות, אטימה ככל הניתן, ושמירה במקומות שגם הם סגורים היטב ואטומים, ובנוסף לכל אלו גם תדאגו לזרוק את הזבל פעמים תכופות, תוכלו לקדם את העניין שהתופעה הזו לא תגיע אליכם.

 

שיטות טבעיות

יש כמה דברים שידועים בכך שהם מרחיקים נמלים, ומהווים שיטות טבעיות להרחקת הנמלים כמו מקלות קינמון, פלפל שחור וחומץ, עלי דפנה.

 

הדברה בטוחה

הדברה זו נוצרה כדי שתהיה האפשרות לעשות ריסוס מבלי לפגוע באיכות הסביבה, בעבר לא ידעו כמה החומרים שהשתמשו בהם רעילים והיום חלקם כבר לא חוקיים. היום כבר קיימים חומרים רבים ושיטות רבות שמאפשרים הדברה בטוחה שלא תפגע בסביבה או בחיות המחמד ואנשי הבית.

 

אחריות על הדברת נמלים

בדרך כלל לאחר הדברת נמלים בבית או במנה סגור כלשהו, מדבירים יתנו תקופת אחריות של שלושה עד שישה חודשים. אך חשוב לדעת שהדבר אינו תקף למקומות פתוחים, מדבירים לא יתנו אחריות להדברה שנעשית במקומות כמו גינות וחצרות.

 

בדקו המלצות

אז עכשיו כשהמידע בידיכם, כל שנשאר זה להזמין את השירות, כמובן שתרצו לפני כן לוודא שיש המלצות טובות על המדביר או החברה שתזמינו, כדי שתדעו שתקבלו את השירות הטוב ביותר שיסיים לכם את ההתמודדות עם המטרד הזה מהר ככל הניתן.

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים