נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה להזמין פורץ מנעולים?

פורץ מנעולים עשוי לפעמים להחליף את מקום המציל הבינלאומי

הדלת נטרקה בטעות והותירה אותנו בחוץ נוקשים שיניים מצינה ורטובים עד הלשד מגשם? תא השירותים הקטן מסרב לאפשר לנו דרך מילוט? הכספת הסודית שלנו ננעלה הרמטית, מאיימת להרחיק מאיתנו כספי חסכונות של שנים? פורץ מנעולים נמצא שם בשבילנו כדי להפוך כל סיפור דרמטי תוך דקות, לנחלת

העבר.

רק חשוב לבדוק שהוא אינו מנצל בציניות את המצוקה שלנו. כמה עולה להזמין פורץ מנעולים? אספנו לכם את כל המידע הרלוונטי, והרי הוא לפניכם.

 

כשהמנעולנים פרצו את שוק המחירים

לפני שאתם מזמינים בתמימות מנעולן אקראי לפריצה מהירה של דלת הבית, האוטו או המשרד, חשוב שתדעו שטווח המחירים לפעולה זו משתנה מאוד. התחום הזה פרוץ ביותר ואין בו כללי תמחור אחידים.

כאשר אתם מזמינים פורץ מנעולים באשקלון, בירושלים או באשקלון, עליכם לברר עליו מספר פרטים טרם תסגרו אתו על מתן שירות.

חשוב שתוודאו שהוא אמין. רמת היושרה וההגינות של המנעולן תגרומנה לו לא להפקיע מחירים ולנצל את המצוק שלכם בצורה מגונה. רצוי לקרוא עליו המלצות או למצוא מידע מהימן אצל חברים או בני משפחה.

הדברים הנוספים אותם תרצו לבדוק הינן: שנות הוותק והניסיון של פורץ המנעולים ומידת מקצועיותו. לא תרצו למסור את דלת הפלדלת לטיפולו של ילד שאתמול ניסה לראשונה להתעסק עם מנעולים, מה שעלול להיגמר שלא בטוב עם הריסת מנגנון הדלת כולו כבדרך אגב.

 

מה משפיע על מחיר של פריצת מנעולים?

כמו בכל מתן שירות, לאזור התיקון, לשעת פריצת המנעול ולמוניטין של איש המקצוע – יש השפעה על רמת המחיר. בנוסף, סוג התיקון גם הוא פרמטר חשוב. ישנם סוגי צילינדרים רבים בשוק, כשלכל אחד מחיר שונה. במידה ואתם בוחרים בצילינדר ברמת אבטחה גבוהה מהרגיל, שירות החלפת הצילינדר יגבה מכן תשלום גבוה.

קבלתם הצעת מחיר זולה באופן משמעותי? אל תמהרו לפצוח בריקוד זומבה סוער מרוב שמחה, פריצת מנעולים בעלות נמוכה מדי, זו פרשיה שאומרת דרשני, בררו טוב טוב על המנעולן וטיב עבודתו לפני שאתם מפקידים בידיו את דלת הבית שלכם.

 

כמה עולה להזמין פורץ מנעולים? טבלת מחירים

מחירי השירותים הכתובים בטבלה מציגים את המחיר הממוצע בשוק פריצת המנעולים, אולם בסופו של דבר, כל מנעולן קובע בעצמו את המחירון הפרטי שלו. חשוב שתערכו סקר שוק לפני שאתם מזמינים מנעולן לפריצת המנעול שלכם.

סוג השירות טווח מחירים
תיקון והתקנה של פלדלת ורב בריח 200-700 ש"ח
פריצת מנעולים 1555-600 ש"ח
תיקון ידיות דלתות 200-650 ש"ח
תיקון והתקנה של צילינדר בדלתות 155-430 ש"ח.

לעיתים החלפה של מנעול או פריצה פשוטה הם סיפור של כמה דקות. במידה ובחרתם בבעל מקצוע אמין הוא ידרוש מכם את הסכום המגיע לו בהגינות, מבלי לנצל אתכם, אל תוותרו על בירור מעמיק לפני שאתם בוחרים פורץ מנעולים מוסמך.

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים