נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה להחליף מרזב ומתי משתלם לתקן

החורף הישראלי מביא לא פעם למצבים שבהם אנחנו מגלים שהגשם מטפטף לנו על העורף ולא, לא מחוץ לבית, אלא דווקא בתוך הבית שלנו. אם אתם מזדהים עם המילים הללו, כנראה שאתם צריכים לבצע החלפה של המרזב הקיים שלכם. כדי שתוכלו לדעת מה עלות ההחלפה ולבדוק אם אולי ישתלם לכם לבצע תיקון, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי בעיון רב.

 

מאיפה השגנו את כל המידע בנושא?

לפני כמה חודשים, בימים שבהם ירד גשם שוטף ללא הפסקה, מצאנו את עצמנו מפזרים דליים ברחבי הבית בגלל טפטוף של מים שחדרו לתוכו. מדובר בסיטואציה לא נעימה עבור כל אחד. הדבר גרם לנו להבין שאנחנו צריכים להפסיק ולנסות לתקן את המרזב שלנו באופן עצמאי.

לכן, יצאנו לבדוק עם המומחים בתחום האם אנחנו צריכים לבצע תיקון של המרזב או להחליף את הקיים. פגשנו אינספור מומחים בתחום ואספנו לא מעט מידע. את כל המידע הזה החלטנו לרכז למדריך אחד, כדי שכולם יוכלו לדעת כיצד עליהם להתנהל ומהן העלויות שכרוכות בהליך שכזה.

 

מה העלות של התקנת מרזב?

אחרי שיצרנו קשר עם אנשי מקצוע שונים שעוסקים כבר שנים בהליך של תיקון מרזבים, אנחנו יכולים לומר לכם שאין מדובר כאן במחיר קבוע. יש 3 גורמים שצפויים להשפיע על המחיר:

  • החומר שממנו המרזב עשוי : המרזב הזול ביותר עשוי מאלומיניום והיקר ביותר עשוי ברוב המקרים מאבץ
  • האורך שלו: ככל שהוא יהיה ארוך יותר, כך אתם צפויים לשלם יותר
  • הגישה למרזב: במידה וקיים קושי להגיע אל המרזב, ייתכן שתצטרכו לשלם יותר על שימוש בעזרים שונים כמו מנוף

 

 פירוט העלויות

אם אתם מתכננים לקנות מרזב מאלומיניום, תצטרכו לשלם בסביבות ה- 100 ₪ למטר. לעומת זאת, אם תבחרו במרזב מנחושת, המחיר צפוי לעלות אל סביבות ה- 350 ₪ למטר. מרזב מהחומר היקר ביותר והעמיד ביותר, אבץ, צפוי לעלות לכם סביב ה- 300 ₪ למטר ולעיתים אף יותר. כדאי שתיקחו בחשבון שהמחירים צפויים לעלות במידה ומדובר במרזב שהגישה אליו מוגבלת. במצב שכזה, תצטרכו לפנות אל החברה הנבחרת ולברר מחיר כולל שימוש באביזרים שונים.

 

מתי משתלם לתקן?

משתלם לתקן את המרזב במצבים שבהם הוא שבור. תיקון של המרזב אמנם עשוי לאפשר לכם לשלם פחות, אבל בסופו של דבר, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם מרזב שלא מחזיק מעמד לזמן רב. שכן, העומס עשוי לגרום לשבירה מחודשת ולהביא אתכם בסופו של דבר למסקנה שאולי כדאי שתיקנו מרזב חדש.

 

כמה מילים לסיום המדריך

כעת אתם יודעים את כל הפרטים המקיפים ביותר בנוגע לתיקון של מרזב, העלות ומתי משתלם לקנות מרזב חדש. כך שכעת, אתם יכולים להגיע להחלטות שקולות בנושא זה ולהיות בטוחים שהחורף הבא שלכם יהיה יבש ביותר.

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים