נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה להחליף צילינדר?

אם אתם צריכים להזמין מנעולן הביתה, לרוב זה יהיה בנסיבות פחות נעימות. איבוד מפתח, לכלוך או חלק שנשבר בתוך הצילינדר או לא עלינו פריצה – נסיבות שונות שבכולן תצטרכו עזרה של מנעולן. עם הנסיבות הלא נעימות, מנעולן מקצועי שיטפל בבעיה ואף יגבה מחיר סביר יכול להציל את המצב ואפילו את המצב הרוח.

כדי לעזור ברגעים הקשים, ריכזנו עבורכם את כל המידע שחשוב לדעת על החלפת צילינדר ובפרט – כמה זה בכלל עולה?

 

הזמנת מנעולן להחלפת צילינדר

החלפת צילינדר היא לא מקרה מורכב, לרוב, בשביל מנעולנים. לא משנה מה סיבת ההחלפה, ההחלפה עצמה תתומחר בעיקר לפי סוג הצילינדר אליו אתם מעוניינים להחליף, ועבודת המנעולן לא תהיה ההוצאה המרכזית, אלא רק מחיר ביקור.

 

טווח המחירים להחלפת צילינדר

 איך נקבעים מחירי החלפת צילינדר?

כפי שנאמר, מחיר ביקור מנעולן למטרת החלפת צילינדר הוא קבוע (כ200-300 ₪), והמחיר הסופי ייקבע בהתאם לצילינדר אותו תבחרו להתקין במקום הישן. לבחירת הצילינדר הנכון לכם, הן מבחינת ההגנה מפריצות והן מבחינת המחיר ישנם כמה עקרונות:

  1. לאיזה דלת מיועד הצילינדר? כאשר מדובר בדלתות פנים, אין צורך לרוב להשקיע בצילינדר איכותי ויקר ביותר. המנעול בדלתות הפנים מיועד לנעילה ולא להגנה מגנבים, ולכן במקרים אלו רצוי לבחור צילינדר פשוט יחסית המתאים לסוג הדלת.
  2. כמה כסף אתם צריכים ומוכנים להוציא? בסופו של דבר, קיים מגוון יחסית רחב של צילינדרים המספקים מידת הגנה משתנה לדלת הבית שלכם. כתלות במיקום המגורים, מספר הפריצות באזור, דלת הכניסה הקיימת ותחושת הביטחון האישית שלכם, רצוי לרכוש את הצילינדר המתאים לכם מכל הבחינות, בשקלול המחיר.

 

אלמנטים נוספים בקביעת מחיר החלפת צילינדר

בדלתות כמו בדלתות, החלפת צילינדר תהיה מלווה לרוב בעבודות נוספות אותן המנעולן צריך לעשות. ברוב הפעמים יהיה מדובר בפריצת הדלת או בהחלפת המנעול. אל דאגה, במקרים אלו המחיר הסופי ייקבע לפי העבודה היקרה בתוספת על העבודות הנוספות.

אלמנט נוסף אשר משפיע על מחיר החלפת הצילינדר הוא סוג הדלת. דלתות עץ, למשל, יעלו יותר מאשר החלפת צילינדר בדלת העשויה מחומרים אחרים.

לבסוף, המנעולן הוא איש מקצוע. אמנם אין לנו את היכולת לצפות מתי ניתקע מחוץ לבית ונצטרך להחליף צילינדר, אך כפי שכל איש מקצוע אחר ייגבה מחיר גבוה יותר על קריאה בשעות לא קונבנציונליות או בסופי שבוע, גם המנעולן.

 

לסיכום

הזמן בו אתם צריכים לקרוא למנעולן הוא אף פעם לא זמן מתאים. תמיד נצטרך משהו דחוף מהבית, נהיה בדרך למקום כלשהו או שבדיוק זה יהיה זמן לא טוב. לאור כל זאת, רצוי להזמין מנעולן מהיר, יעיל ומקצועי, כך שהלימון יהפוך ללימונדה. למציאת מנעולן העומד בכל הדרישות הנ"ל וגם נמצא בפריסה מרחבית בכל הארץ, היכנסו לאתר lock-smith.co.il.

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים