נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה להתקין מצלמת אבטחה במהירות האפשרית

בעבר, מצלמות אבטחה היו נחלתן הבלעדית של בעלי העסקים הגדולים, ואנשי העשירון העליון.

כיום, גם במעמד הביניים מבינים את החשיבות של מצלמות אבטחה, מה שגורם לאנשים רבים להתקין מערכות אבטחה מסוג זה בביתם ובעסק שלהם.

כל אדם שמעוניין להתקין מצלמת אבטחה עושה זאת מתוך צורך בטיחותי, ועל כן ישנה חשיבות רבה למהירות שבה תותקן המצלמה.

במאמר זה, נסקור את כל הגורמים העיקריים המשפיעים על מחיר התקנת מצלמת אבטחה במהירות האפשרית.

 

כמה עולה מצלמה?

לפני שנעסוק בכל הגורמים שמשפיעים על מחיר המצלמה, נעסוק במחיר הכללי של המצלמות. באופן כללי, מחירה הממוצע של מצלמת אבטחה בסיסית הוא כ- 350 שקלים חדשים. הדבר כמובן תלוי ביצרן, ביבואן, ובסוג המצלמה, אך באופן כללי זהו טווח המחירים שאליו נתייחס.

 

אינפרא אדום

מרבית מצלמות האבטחה נועדו להגן על הבית במקרה של פריצה וגניבה. ידוע לכל, שרוב מקרי הגניבה קורים בעיקר בלילה. לכן, ישנה חשיבות גבוהה ליכולת הצילום בלילה של המצלמה. מצלמת אינפרא אדום היא מצלמה שמסוגלת להמשיך להציג תמונה איכותית בכל שעות היממה, ובכל תנאי תאורה. יכולת הצילום בחשיכה תשפיע כמובן על מחיר המצלמה. בממוצע, מצלמת אינפרא אדום תהיה יקרה יותר ב- 10% עד 30% ביחס למצלמה בסיסית.

 

עמידות

עמידות היא תכונה חשובה גם היא, כשמדובר במצלמות. בעוד שמצלמות פנים יכולות להיות מצלמות בסיסיות, מצלמות חוץ חייבות להיות עמידות בפני רוח, אבק, ומכות. מצלמה עמידה תהיה יקרה יותר ממצלמה רגילה. בממוצע, מצלמה עמידה תהיה יקרה יותר ב- 20% עד 40% ביחס למצלמה בסיסית.

 

מצלמה ממונעת

היבט נוסף שיש לשקול הוא הוספת מנוע למצלמה. מצלמה ממונעת היא מצלמה שניתנת להזזה לכל הכיוונים בעזרת שלט רחוק. בנוסף, מצלמות מסוג זה מסוגלות גם להקטין ולהגדיל את הזום על שטח הצילום. מצלמות מסוג זה יספקו לכם הגנה טובה יותר, ויאפשרו לכם להיות רגועים, בידיעה שהשטח שלכם מוגן מכל הכיוונים. חשוב לציין שמחירה של מצלמה ממונעת אחת נע בין 3,500 שקלים חדשים ל- 5,000 שקלים חדשים. תוכלו למצוא מצלמה מסוג זה אצל ג'י אס מערכות, ובמחיר משתלם.

 

תוספת תשלום

כאמור, מחירה של מצלמת אבטחה מושפע ממגוון גורמים. גורם נוסף שיש לשקול הוא תוספת תשלום לצורך התקנה מהירה. התקנה מהירה אומרת שאתם יכולים לשלם על מנת לעקוף את התור אצל המתקין, או לקבל ממנו התחייבות לסיים בזמן הקצר ביותר האפשרי, ולעיתים אפילו תוך יום עבודה אחד. תוספת התשלום תשתנה ממתקין למתקין, אך היא בהחלט גורם שצריך לקחת בחשבון.

 

סיכום

לתפיסתנו, כל אדם צריך להיות מסוגל להגן על ביתו ועל העסק שלו. מצלמות אבטחה הן דרך מעולה ויעילה במיוחד לעשות זאת. בין אם מדובר בגנב שבא בלילה, או אפילו בשליח מחברת השליחויות, חלה עליכם החובה להיות מסוגלים להגן על הרכוש שלכם בכל עת, ומפני כל אדם. אם אתם מעוניינים בחברת שליחויות אמינה, כזאת שלא תצטרכו לדאוג מפני השליחים שלה, תוכלו לשכור את שירותיה של רימון חברת משלוחים.

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים