נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לעשות חיפוי קיר בצורה מקצועית

חיפוי קיר הינו אלמנט עיצובי ופרקטי בו זמנית, העשוי לשדרג את מראה ביתכם או החלל בו תבחרו להתמקד. קיים מבחר רחב של חיפויים ולפיכך ישנו גם טווח מחירים רחב. במאמר זה נציג את עלויות ההליך, במידה ובחרתם לעשות חיפוי קירות בצורה מקצועית.

חיפוי קירות טומן בחובו מגוון רחב של עיצובים וסוגי חומרים. מלבד הפונקציונאליות ועיצוב החיפוי שהם משתנים חשובים בבחירה, ישנו גם את משתנה המחיר. המחיר משתנה על פי פרמטרים שונים, כגון: גודל הקיר, סוג החומר, עמידותו, טבעי או מלאכותי ועוד. ישנו טווח מחירים רחב ביותר לחפויי הקיר השונים וסביר שתוכלו למצוא את המחיר המתאים ביותר עבורכם על ידי חישובים מקדימים.

 

מדוע כדאי לכם לעשות חיפוי קיר?

חיפוי הקיר משדרג את עיצוב החלל ומקנה מראה ייחודי לחדר ולבית. בחללים מסוימים בהם שמים חיפוי קיר, החיפוי יכול לסייע בהסתרת סדקים, עקמימויות ופגמים אחרים בקיר. חיפוי הקיר יכול לשמש כאלמנט עיצובי ופונקציונאלי במקביל. באמבטיה או במטבח, חיפוי הקיר יכול להיות עמיד למים ולמנוע בלאי של הקיר. בחללים בהם ישנו צורך באיטום רעש, חיפוי הקיר יכול לשמש גם בפונקציה הזאת.

 

מהו טווח המחירים?

טווח המחירים הינו רחב ומגוון ומשתנה על סמך פרמטרים שונים. בטבלה זו מתואר טווח המחירים של החיפויים הנפוצים. יש לשים לב כי גם בתוך הקטגוריות עצמן יכולים לחול שינויים, על סמך הנתונים המשתנים מבית לבית. על פי רוב, החומרים הטבעיים עולים יותר מאלו המלאכותיים. בקיר לבנים למשל המתואר גם הוא בטבלה, לבנים שנלקחו מפירוק יהיו זולות יותר מכאלו חדשות.

שם החומר המחיר הנמוך ביותר למ"ר המחיר הגבוה ביותר למ"ר
קרמיקה 100 220
שיש 120 200
עץ 110 290
בריקים (לבנים) 120 350
פלסטיק (PVC) 130 260
תלת מימד 200 300
זכוכית חלבית מחוסמת 350 500

במידה ולא מצאתם מחיר המתאים עבורכם בטבלה, ישנם חיפויים נוספים כמו טפטים בצבע למשל – העשויים להיות זולים יותר ונאים לא פחות מאלו בטבלה.

 

מהו הבדל המחירים בין קירות פנים לקירות חוץ?

קירות פנים הבית הינם קירות הנמצאים בתנאים מתונים יותר מאלו שבחוץ. חישבו על קירות החוץ כאלו העלולים להיות חשופים לקרני השמש, למשקעים, לרוחות ולשאר תנאים שיכולים לערער את חוזקם. קירות פנים הבית לעומת זאת, חשופים כביכול לתנאים פחות "קשים". ההבדל בין המחירים משתנה גם על פי עמידות החומר. לפיכך, החומר של חיפוי קירות חוץ הבית צריך להיות עמיד יותר בבסיסו וסביר שמחירו יהיה יקר יותר מאלו של סלון הבית, או חדר אחר.

 

לסיכום

ישנו מגוון רחב של מחירים וסוגי חיפויים. בעזרת תכנון וארגון של עיצוב החלל בהתחשב בתנאים אליהם החיפוי ייחשף, גם אתם תוכלו למצוא חיפוי מתאים עבורכם המותאם גם לתקציבם.

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים