נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לפרק רכב ישן?

כמה עולה לפרק רכב ישן? אולי יפתיע אתכם לשמוע אבל זו שאלה נפוצה שנשאלת על ידי בעלי רכב רבים. אם כך, מה התשובה? ובכן, התשובה אינה פשוטה כפי שאתם עשוים לחשוב. פירוק רכב ישן דורש זמן ומאמץ משמעותיים ולכן העניין יכול לנוע בין תשלום סכומים מצחיקים ועד תשלום סכומים עצובים. כמובן שהכל בהתאם למצב הרכב ולחומרים הנדרשים לעבודה.

 

פירוק רכב – כן או לא?

כאשר בוחנים את עלות פירוק רכב ישן, חשוב לשקול מדוע בכלל כדאי לטרוח לעשות זאת. מכירת הרכב לפירוק רכב היא לרוב האפשרות המשתלמת ביותר מכיוון שניתן למכור אותו עבור חלקים שניתן למכור מחדש או להשתמש בהם במכוניות אחרות.

 

אם כך – למה שאני אמכור?

ובכן, מכיוון שזה יכול להביא לתשואה כספית משמעותית. בנוסף, מכירת הרכב לפירוק רכב היא לרוב תהליך הרבה יותר קל מאשר לנות למכור את הרכב בשלמותו או לחילופין, לנסות למכור את חלקי הרכב באופן עצמאי. מכירה לאדם או מוסך, ממש כמו ברייקדאון קונה רכבים לפירוק, תסיר מכם את הצורך בפרסום הרכב או החלקים ותאפשר לכם לקבל תשלום בזמן קצר ובמינימום מאמץ.

 

עלויות ותמחורים

כאשר מדובר בעלות בפועל של פירוק רכב ישן, הגורם החשוב ביותר הוא מצב הרכב. האם המכונית במצב טוב, או האם המכונית במצב גרוע? העלות מושפעת גם מהחומרים הנדרשים לפירוק המכונית, כגון כלי עבודה, ביגוד מגן וציוד מיוחד. נוסף על אלו, מחיר הפירוק בצורה פרטית יכול להיות מושפע גם מניסיונו של מי שמבצע את תהליך פירוק הרכב. אך זכרו – פירוק לא חייב לעלות לכם אגורה, להפך – אם יכולים לקבל כסף במידה ותמכרו את הרכב לקונה רכבים לפירוק.

 

גודל ודגם הרכב

בנוסף למצב הרכב, עלות פירוק רכב ישן יכולה להיות מושפעת גם מסוג הרכב ומשנת ייצורו.  מכוניות ישנות יותר עשויות לדרוש ציוד וחומרים מיוחדים יותר, מה שעלול לייקר את עלות הפירוק. העלות יכולה להיות מושפעת גם מגודל הרכב ומהחלקים שיש לפרק. לדוגמה, מכוניות גדולות יותר דורשות פירוק של יותר חלקים ולכן יכולות לעלות יותר ממכונית קטנה יותר.

 

אילו רכבים מגיעים לפירוק?

נכון, הבנו שברוב המקרים הרכבים שמגיעים לפירוק הם רכבים ישנים ובלונים אשר יהיה קשה מאד למכור. אך לא תמיד זהו המצב. ניתן למכור רכבים מכל השנתונים. כן, גם רכב חדש. יתכן ו בבעלותכם רכב ללא טסט אשר אין בכוונתכם למכור או לחדש, יתכן והורידו את רכבכם מהכביש, שהרכב טוטאלוס או שהרכב עבר גריטה.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, בסך הכל, עלות פירוק רכב ישן יכולה להשתנות מאוד בהתאם למצב הרכב, החומרים הנדרשים, סוג וגודל הרכב. חשוב לבחון מדוע כדאי למכור את הרכב לפירוק רכב ואת העלות של כך לפני שמחליטים אם להמשיך בתהליך או לא. זכרו שתמיד מוטב למכור את הרכב לפירוק מאשר לשלם על כך ולצאת בנזק. בהצלחה!

עלות גרירת רכב
כמה עולה גרר לרכב?

יש לכם רכב אחרי תאונה? רכב ישן שלא מניע או סובל מבעיה מכנית כלשהי? במקום לתפוס לכם מקום בחניה