נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לתחזק מזגן ואילו טיפולים הוא צריך

תחזוקת מזגן היא לא דבר פשוט וזול.

בגלל תנאי מזג האוויר שהופכים קיצוניים יותר ויותר, השימוש במזגן נעשה בתכיפות גדולה יותר והוא משמש אותנו יומם וליל.

כמו כל רהיט חשמלי, אם לא נטפל במזגן שלנו בצורה ראויה ואיכותית, והכי חשוב בזמן, הוא עלול לאכזב אותנו מחוסר תפקוד ובלאי של המערכת עצמה.

המזגן שלנו זקוק לטיפולים תקופתיים, ואין לפסוח עליהם.

 

האבק מצריך ניקיון חזק

כשהמזגן פועל, הוא שואב אליו את כל האוויר הנמצא בחדר. הוא לא מבדיל בין חמצן לאבק, לכן הוא שואב משני העולמות יחדיו. אבק רב נערם בחדר עם הזמן, לכן חשוב להקפיד לפחות פעם בשבוע לנקות את כל האבק בחדר, ובפרט במזגן. ניקיון האבק מהמסילות, מהתריסים ומהמזגן פיזית, יכול להביא למזגן נקי יותר ונעים לנשימות ולבריאות שלנו.

 

ניקוי המזגן מבפנים זה כל מה שצריך

חשוב מאוד להקפיד ולנקות את המזגן מבפנים, בגלל שהוא שואב בין היתר גם פטריות וחיידקים לא טובים, ואלו מוצאים בתוכו מקום לח וחמים שאפשר להתרבות בו. שטיפת מזגן יכולה לפתור בעיה זו. חשוב לשטוף אותו ואת חלקיו הפנימיים במים, וביניהם גם הפילטרים שהם הקלים לשליפה. כל אחד יכול לשטוף אותו ובכך למנוע מזיהומים עתידיים לחדור אליו ולשבשו.

 

העלות הכרוכה בתחזוקת המזגן

כמובן שכל מזגן הוא מקרה פרטי לעצמו, ובעל המקצוע יעדכן אתכם במחיר, אך הטווח לתחזוקה תקופתית נע בין 255₪-175₪, ביקור טכנאי לבדיקת המזגן גם ינוע בין ה-200₪ בממוצע. וכמובן שטיפה יסודית של המזגן שתעשה על ידי בעל המקצוע, יכולה לעלות סביב ה350₪ ומעלה, תלוי בסוג המזגן ובמידת הניקוי שצריך לבצע לו. העלות אינה זולה, והמחיר עולה ככל שאנו מזניחים את התחזוקה, לכן חשוב להקפיד לתחזק אותו כהוגן ולשמור עליו מכל רע.

 

הזמינו טכנאי מזגנים שיסב לכם חיים קלים

תמיד נכון ומומלץ לקרוא לטכנאי מזגנים מומלץ כמו נתי סקיטל אשר יעבור על תוכנו של המזגן ועל חלקיו הפנימיים, ויוכל לבצע עבודות ניקיון יסודיות בו וגם להסביר לכם איך לתחזק אותו נכונה. הראייה של בעל המקצוע חשובה מאוד, מאחר והעין של כל אזרח רגיל מבינה פחות ורואה פחות תקלות מאשר עין של איש מקצוע, לכן הקפידו לזמנו לפחות אחת לשנה בכדי לתחזק אותו כשורה.

 

המעיטו בצריכתו – ובכך הגדילו את תפוקתו

רבים לא שמים לב לכמות הזמן בה המזגן פועל, והוא יכול להישאר דלוק גם שעות רבות לאחר הצורך בו, ולעתים אפילו כל הלילה בזמן שאנו ישנים ולא מרגישים אותו. לשם זאת, הקפידו לכבותו בכל פעם שאין לכם צורך בו. פעולה זו כל כך פשוטה, דורשת רק את שלט המזגן ומקנה לכם חסכון רב בחשמל ושמירה על עוצמתו ותפקודו. אחזקתו חשובה מאוד, אחרת המחיר יזנק מעלה ואנו רוצים להימנע מכך.

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים