נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מארז מפנק לחברה קרובה לאחר לידה

לידה היא תהליך מרגש ומיוחד במינו, אך עם זאת, היא מלווה בקשיים, דאגות, ותשישות.

מי מאיתנו לא נתקל בתהייה – מה הן העלויות? מה המתנה האידיאלית?  

במאמר זה נסקור את האפשרויות למתנות השונות ולעלויות המשתנות העומדות בפנינו בבואנו לרכוש מארז מפנק לחברה קרובה לאחר לידה. 

 

מאיפה מתחילים?

לרוב, מירב תשומת הלב תוקדש לתינוק שזה עתה נולד, שבדרך כלל יזכה לקבל שלל מתנות. לעומת זאת, דווקא צרכיה של היולדת הטרייה, כמעט לרוב פחות נלקחים בחשבון. מתבקש להסיק שהמארז האידיאלי צריך להיות גם כזה שיתחשב בצרכייה האישיים של היולדת, וגם בצרכייה בכל הנוגע לטיפול בתינוק.

 

טובים השניים מן האחד

מארז המשלב מוצרים המתאימים לצרכיו של התינוק, ומוצרים המתאימים לצרכיה של היולדת הטריה, הם בגדר ״win win״ עבור הקונה. המארזים הללו יכולים להכיל קרמים ייעודיים ומסכות עבור היולדת, וחיתולי טטרה, ביגוד, מוצץ, ועוד – עבור התינוק. מחירם ינוע בין 200 לכ-600 שקלים, כתלות בגודל המארז.

 

אוכל קדימה אוכל

כאמור, הלידה והתקופה שאחריה הינן תקופות מורכבות ומאתגרות הכוללות עיסוק כמעט תמידי בתינוק הנולד. רכישת מארז מפנק הכולל שלל מטעמים וארוחות עבור היולדת, יחסוך להורים הטריים את הטרחה הנוספת בבישול. מארזי אוכל מלאים עשויים לעלות בין 200 ל-400 שקלים.

כמו כן, לא נשכח שכעת מותר ליולדת לצרוך אלכוהול ומזונות רבים אשר נאסר עליה לאכול במהלך ההריון. כדוגמת – סושי הכולל דגים נאים, גבינות מסוימות, ביצים לא מבושלות מספיק, או מוצרי חלב לא מפוסטרים. מארז מזון המושתת על טהרת ה״אוכל האסור״ בהריון, ישמח ליבה של כל יולדת.

המארזים הללו, בדומה למארזי האוכל המלאים הקודמים, ינועו בין 150 שקלים, לכ-400 שקלים. ניתן לשלוט בעלויות המשתנות באמצעות בחירת המוצרים אשר נבדלים אחד מהשני במחירם.

 

פרקטיות עם ניצוץ של רגשנות

ישנם דברים שהינם בגדר הכרח עבור כל ילד שזה עתה נולד. למרות שההורים הטריים יבצעו רכישות רבות טרם הלידה על מנת להבטיח שלא יחסר דבר לתינוק, זו היא משימה כמעט בלתי אפשרית. מכאן עולה הנחיצות של מתנות ליולדות שיספקו מארז הכולל בתוכו את כל הדברים המרכזיים שהנולד צריך.

בין המוצרים במארז המפנק עשויים להיות סבונים ייעודיים, מגבות, קרם גוף, סינר, ועוד שלל מוצרים ייחודיים. המארז משתנה גם בהתאם למין הנולד ובכך יכול להוסיף נגיעה אישית ומותאמת לצרכי התינוק. מחירי המארזים משתנים בהתאם לגודל ולצורך, ויכולים לנוע בין 149 שקלים לכל הפחות, ועד ל849 שקלים.

 

לסיכום

ההחלטה מה לרכוש ליולדת הטרייה עשויה להיות חוויה מאתגרת עבור חברה או חבר אשר קרובים אליה מאוד. במאמר זה דנו בשלל טווחי המחירים בהם תיתקלו בחיפוש אחר המארז המושלם ליולדת. כל שנותר לאחל לכם הוא הצלחה רבה בקבלת ההחלטה בדרך למארז המושלם.

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם