נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מגש אירוח איכותי?

מגשי האירוח הפכו להיות שם דבר בתחום האירועים. שכן, אפשר למצוא אותם על שולחנות הבופה באירועים מסוגים שונים. סדרת מדריכים שהעלינו לרשת בנושא זה, הובילה להתעניינות רבה מצד הגולשים שביקשו לדעת כמה יעלה להם מגש אירוח איכותי. אנחנו לא נותרנו אדישים לבקשות ויצאנו לבדוק את הנושא. אתם מוזמנים להישאר אתנו ולגלות את המסקנות שאליהן הגענו.

 

העלויות של מגשי האירוח משתנות מהזמנה אחת לאחרת

בדקנו את הנושא באופן מעמיק וגילינו די מהר כי העלויות משתנות מהזמנה אחת לאחרת. שכן, יש קריטריונים קבועים שמשפיעים על המחיר. נציין בפניכם כי אלה הקריטריונים הבולטים ביותר שאתם צפויים להיתקל בהם בעת ההזמנה:

  1. סוג המגש הנבחר
  2. גודל המגש

נספר לכם שלא תישארו ללא מידע שנוגע לעלויות. שכן, הצלחנו להשיג עבורכם את המחיר המינימלי עבור מגש איכותי מסוגים שונים.

מגשי אירוח

כמה יעלה לכם מגש אירוח חלבי?

מי מכם שירצו להזמין מגש אירוח חלבי צפויים לשלם לפחות 105 ₪. נציין כי המחיר המדובר נוגע למגשי בריוש ומיני פרנה. העלות משתנה ל – 215 ₪ במידה ותרצו להוסיף מגש פניני שכולל 18 יחידות בריאות. את המחירים המלאים והטובים ביותר לקטגוריה זו תוכלו למצוא באתר הבא: https://www.delis.co.il.

רגע לפני שנעבור לקטגוריה הבאה, נספר לכם כי תוכלו להזמין מגשי אירוח עם טורטיות ב – 175 ₪ ואילך או מגש אירוח טוניסאי איכותי ב – 124 ₪ בלבד.

 

יש גם אפשרויות לבראנץ' חלבי

מגשי אירוח שכוללים דגים צפויים לעלות לכם בסביבות ה – 240 ₪ ויותר. מדובר כמובן במגשי סלמון, לברק ואמנון. אם תרצו להוסיף לצד הדגים מנות עיקריות, תוכלו להזמין מגש של פסטות בעלות של כ – 160 ₪. הנה רשימה חלקית של הפסטות המומלצות ביותר:

  • פסטה שמנת פטריות
  • פסטה עם ירקות מוקפצים
  • פסטה רוזה

 

מה עם מתוקים?

מגשי אירוח מתוקים צפויים לעלות החל מ – 110 ₪. בסכום כזה תוכלו להזמין מגש עם עוגיות מובחרות כמו אלפחורס שכל ביס מהם יזכיר לכם את הטיול שעשיתם אחרי צבא בדרום אמריקה. בסכום של כ – 155 ₪ תוכלו לקבל מגש טארטלטים מפנק שיגרום לאורחים שלכם ללקק את האצבעות.

דִברֵי מְתִיקָה

כך תבחרו נכון

בחירה במגשי אירוח אינה נוגעת אך ורק לעלויות. אתם צריכים לשים לב לאיכות המרכיבים. לכן, אנו ממליצים לכם לערוך בירור מעמיק אודות חברת הקייטרינג הנבחרת ולוודא כי זו מספקת מגשי אירוח שמורכבים ממרכיבים טריים ברמה גבוהה. את הבירור תוכלו לערוך ברחבי הרשת או בעת שיחה עם מכרים שלכם.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את העלויות השונות של מגשי אירוח איכותיים במיוחד. עכשיו נותר לכם רק לבחור את אלה המתאימים לכם ביותר ולבצע הזמנה. נאחל לכם שתבחרו במגשים איכותיים ושיהיה בתיאבון!

מגש אירוח

מעשנה מומלצת
כמה עולה מעשנה או גריל גז

כשזה מגיע לבישול בחוץ, מעשנות וגריל גז הן 2 אפשרויות פופולריות המציעות טעמים וחוויות בישול ייחודיות. עם זאת, לפני