נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מטפים לכיבוי אש?

אמצעים להגנה מפני שריפות ובמיוחד מטפי כיבוי הפכו לאמצעים הכרחיים בכל בית ועסק, בשל יכולתם למנוע נזק ולהציל חיים.

מטפי הכיבוי יוכלו לעזור לכם לכבות שריפות מתפרצות כשהן עוד בהתחלה, בטרם האש מתפשטת ויוצרת נזק רב.

אז כמה זה יעלה לכם והאם זה חובה בכל מקום?

 

למה צריך מטף כיבוי?

זה אולי ישמע לכם מוגזם, אבל מטפים לכיבוי אש יכולים להציל את החיים שלכם ושל הקרובים שלכם. אש היא דבר מסוכן מאוד ויכולה לפגוע בחיי אדם. דירות רבות עולות באש במהלך השנה ואירועי השריפות המרובים גובים איתם חיי אדם רבים. המפתח להצלת חיים ומניעת נזק בעת שריפה הוא כיבוי מידי ככל הניתן והשגת שליטה מלאה על השריפה. מטף כיבוי יוכל לעזור לכם בדיוק בשביל זה. המטף הוא נוח וקל לשימוש, ומסייע בכיבוי שריפות בצורה יעילה ומהירה. כל שיש לעשות הוא לשחרר את הניצרה של המטף, להרים אותו ביד אחת וביד השנייה לכוון את צינורית המטף וללחוץ להפעלת המטף. המטף ישחרר חומר לבן שהוא מעין אבקה באמצעות לחץ גז, ויכבה במיידית את השריפה. ישנן שריפות אשר מטף יוכל לכבות בצורה טובה יותר ממים ולכן הוא כל כך חשוב.

 

איפה צריך שיהיה מטף כיבוי?

כאמור, מטף כיבוי יכול להציל חיי אדם. על כן, מומלץ שימצאו מטפים לכיבוי אש בכל בית. המטפים יעזרו לכם להגן על חייכם ועל חיי המשפחה שלכם. אם אתם רוצים להגן על עצמכם עוד יותר, כדאי שתדאגו למטף גם ברכבכם, במיוחד אם יש לכם רכב המונע בגז. רכבים עלולים גם הם לעלות באש ולהוות סכנה ממשית. ישנם רכבים אשר ישנה חובה על פי חוק שימצא בהם מטף, אך כדאי שיהיה גם ברכב המשפחתי שלכם. בנוסף לכך, אם יש לכם בית עסק כדאי שתדעו שתהיו מחויבים על פי חוק שימצא בתוכו מטף כיבוי וכן ציוד כיבוי אש נלווה נוסף. החובה לגבי ציוד הכיבוי, סוגי הציוד, היקף הציוד ומקום הימצאותו, תלוה בסוג וגודל בית העסק. ככל שבית העסק גדול יותר, כך יחויב בציוד כיבוי אש מקיף יותר לשמירה על בטיחות העסק והעובדים. כאשר מדובר בבית עסק אשר יש בו חומרים מסוכנים או מכונות העלולות להתלקח, יהיה צורך בציוד כיבוי מקיף עוד יותר.

 

כמה עולה לקנות מטף?

ישנם סוגים שונים של מטפי כיבוי – החל ממטפים קטנים לרכב, מטפי כיבוי ביתיים ועד למטפים גדולים יותר. עלות מטפי הכיבוי משתנה בהתאם לגודלו, לסוג חומר הכיבוי שיש בו ולייעודו. תוכלו למצוא מטפי כיבוי לרכב ומטפים ביתיים אשר יעלו לכם החל מ-100 שקלים ועד לכמה מאות בלבד, וכן תוכלו למצוא מטפים גדולים יותר אשר נועדו לבתי עסק גדולים שיעלו מעל ל-1,000 שקלים.

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם