נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מכשיר קרוס אובר ביתי?

רוצים להתאמן בלי לטרוח לצאת מהבית? רוצים לייצר לעצמכם אימון עצמי בחדר? או להתחבר לאימון מרחוק, כאשר המכשיר אתכם, ואין צורך ללכת לחדר הכושר? מכשיר קרוס אובר ביתי הוא בדיוק מה שאתם צריכים! לאימון אפקטיבי, שעובד על מגוון חלקים בגוף, וכל זה בין ארבעת קירות הבית!

 

מכשיר קרוס אובר – נעים להכיר!

הידעתם? קרוס אובר נחשב למכשיר המבוקש ביותר בחדרי הכושר ברחבי הארץ!

מכשירי קרוס אובר נפוצים מאוד בחדרי הכושר ומכוני ההתעמלות. קרוס אובר ביתי, בהתאם, הפך לנפוץ בביתם של המקפידים להתאמן כמו שצריך. המכשיר הפופולארי, שמגיע במגוון רחב מאוד של קומבינציות, מאפשר עבודה על חלקים שונים בגוף באמצעות ביצוע של עשרות תרגילים מגוונים, כולם מבוססים על משיכת כבלים המחוברים למשקולות, מכיוונים שונים ובאמצעות שימוש בשרירים רבים.

 

מה ההבדלים בין סוגי המכשירים?

השוק מלא במגוון רחב של מכשירי קרוס אובר. ההבדלים נעוצים במידותיו של המכשיר ובכמות התרגילים המגוונים אשר ניתנים לביצוע באמצעותו (לדוגמה, תוספת של מוט עליון, משקולות ועוד).
הבדלים נוספים יכולים להתבטא גם באיכות או בשם המותג המייצר או המשווק.
הבדלים אלו ישפיעו, כמובן, על מחיר המכשיר.

 

למה שנרצה מכשיר קרוס אובר בבית? חדר הכושר לא מספיק?

ביקור בחדר הכושר על בסיס קבוע הוא מומלץ ביותר, אולם מגפת הקורונה הביאה עימה שיעור חשוב אודות ביצוע פעולות שגרתיות – בתוך הבית. במצב בו מכשיר הקרוס אובר אצלנו, אנחנו נהנים משליטה מוחלטת על האימון: איננו כפופים ללוח הזמנים של חדר הכושר או למזג האוויר, לא צריכים למצוא פתרונות התניידות, ויכולים להתאמן איך ומתי שנרצה.

מלבד יתרון האימון העצמאי, אימונים המתקיימים במסגרת המדיה יכולים להיות אפקטיביים יותר כאשר המכשיר נמצא בביתכם – וכך נשלב בין מאמן עצמאי ללו"ז אישי.

 

כמה זה יעלה לנו והאם ההשקעה משתלמת?

מכשירי קרוס אובר הם מהמומלצים והטובים ביותר בשוק לאימונים פונקציונאליים, בהתאם לכך, מחירם אינו זול – אך בהחלט שווה למי שמעוניין להכניס את עולם הכושר אל ארבעת קירות ביתו ולקדם את עצמו במסגרת האימונים השונים המוצעים דרך מכשיר זה.

מכשיר בסיסי יעלה בין 8,000 ל- 12,000 ש"ח, בעוד שהמכשירים היקרים, המתקדמים והמשוכללים ביותר יגיעו גם ל- 20,000 ש"ח.

 

איך נתאים לעצמנו קרוס אובר בצורה בטוחה?

נמליץ להתייעץ עם אדם מומחה, שיוכל להגיע ביחד אתכם למסקנה שמכשיר קרוס אובר הוא מומלץ עבורכם – בהתחשב בהיקף האימונים שלכם, יעדי הכושר, גובה, משקל ועוד.

לאחר מכן, יש לוודא שגם האימונים שאנחנו מבצעים בעזרת המכשיר, הינם האימונים הנכונים עבורנו, ובכך להימנע משימוש לא נכון במכשיר שעלול להוביל לפציעות ופגיעות.

מכשירי קרוס אובר מומלצים מאוד לאימוני כושר מגוונים בשימוש ביתי – בחרו לעצמכם את המכשיר הנכון עבורכם, כלכלית ובטיחותית, וקדימה… לעבודה!

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם