נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מצבר חדש לרכב

מי מאיתנו שחוו את החוויה המפוקפקת של רכב שהפסיק להניע יכולים להבין את החשיבות הרבה שיש בהתקנה של מצבר חדש ואיכותי ולא יתפתה בקלות למחיר הכספי הזול של התקנת מצבר משומש במצב לא ידוע ממקור לא ברור. אז מה טווח המחירים בו מוכרים מצברי רכב חדשים ומה משפיע על המחיר שאתם תשלמו עבור מצבר חדש לרכב שלכם? הכתבה שלפניכם תענה לכם על שאלות אלו ועוד רבות נוספות.

איפה קונים ומתקינים מצבר חדש לרכב וכמה מצבר כזה עולה?

מצבר חדש לרכב מומלץ לקנות אצל ספק מקצועי אשר יוכל לסייע לכם לבחור דגם אשר יתאים לרכב שלכם. חלק מעסקים אלו מעניקים שירות של משלוח והתקנה בבית הלקוח, כך שבמידה ואתם צריכים לשלב את תיקון הרכב במהלך סדר יום עמוס או פשוט מעוניינים לחסוך לעצמכם את הנסיעה, שרות שכזה עשוי להיות פתרון טוב עבורכם. טווח המחירים למצבר חדש לרכב מתחיל בכמה מאות שקלים ועשוי אף להגיע לכמה אלפים.

מדוע טווח המחירים עבור מצברי רכב חדשים הוא כה גדול?

יש מגוון גורמים אשר ישפיעו על המחיר הסופי אשר תשלמו בעת רכישת מצבר חדש לרכב שלכם:

הספק ממנו נרכש המצבר

גם אם מדובר בדגם זהה, שיוצר על ידי אותו יצרן באותה שנה, חנויות שונות יתמחרו מצברים זהים באופן שונה ועל כן מומלץ מאוד לא להתעצל ולערוך סקר שוק בטרם רוכשים מצבר חדש.

החברה המייצרת את המצבר

בין אם מדובר במצבר תוצרת שנפ הישראלית או מצבר אמריקאי תוצרת ורטה, קיימות אינספור חברות מכל העולם המייצרות מצברי רכב. כדאי מאוד לבחור במצבר של חברה בעלת מוניטין טוב כך שתוכלו להיות רגועים שהמצבר החדש שלכם ילווה אותכם עוד שנים רבות.

מאפייני המצבר

מצברים עם הספק אמפר נמוך יותר של 40 עד 72 אמפר יעלו פחות ממצברים עם הספק של 72 עד 220 אשר מחירם יכול להגיע לכמה אלפי שקלים. כמו כן ניתן לסווג את המצברים למצברים פתוחים אשר ידרשו תחזוקה שוטפת הכוללת בדיקת מים ומילוי מחדש של מים מזוקקים בעת הצורך ומצברים סגורים אשר לא ידרשו שום טיפול מצד הנהג ועל כן מחירם לרוב יהיה גבוה יותר.

שירותים נלווים כמו ביטוח והתקנה בבית הלקוח

מרבית החברות יגבו תוספת עבור שרות של משלוח והתקנה של המצבר בבית הלקוח. כמו כן אם למצברים יש אחריות המחיר הסופי שתשלמו יהיה גבוה יותר.

אין ספק כי רכישת מוצר זול במחיר משתלם היא מפתה, אך כמו בהרבה מוצרים בחיינו גם כשמדובר במצברים לעיתים קרובות המחיר הזול של המצבר עשוי להעיד על איכות ירודה. מסיבה זאת מומלץ להימנע מלרכוש מצברים משומשים אשר מקורם לא ידוע שכן החסכון הכספי עשוי לעלות לכם ביוקר ורכישה של מצבר חדש ואיכותי יחסך מכם עוגמת נפש רבה.

עלות גרירת רכב
כמה עולה גרר לרכב?

יש לכם רכב אחרי תאונה? רכב ישן שלא מניע או סובל מבעיה מכנית כלשהי? במקום לתפוס לכם מקום בחניה