נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מצעים ממשי למיטה זוגית?

ישנה חשיבות מאד גדולה לאיכות השינה שלנו וחשוב לדעת כי במידה רבה היא מושפעת גם מאיכות המיטה שלנו, וכמובן המצעים.

סוג הבד עליו אנו ישנים יכול להשפיע לטובה, או לרעה, על העור, על השיער ובכללי מנוחתנו.

אז איזה בד הוא הכי מומלץ?

מצעים איכותיים באמת, אפילו שעלולים הם להיות יותר יקרים, הם בעלי מספר יתרונות המשתלמים יותר לטווח הרחוק. ישנו מגוון מאד גדול של סוגי בדים אשר נחשבים לבריאים ויוקרתיים, דוגמת סאטן, כותנה וכמובן משי. אבל בואו נדבר קצת על היתרונות המיוחדים של המשי, ולמה הוא מומלץ.

 

מהו משי?

משי הוא בד העשוי מסיבים טבעיים, מפקעת של גולם. בד זה מאד נפוץ בתעשיית הטקסטיל וממנו עשויים מגוון של מוצרים, בגדים עד מצעים, יוקרתיים. מדובר בסוג בד מעט יקר יותר מהרגיל היות ומדובר בפקעות המלוקטות באופן ידני, זהיר ואיטי, על מנת לשמר את איכות הסיב.

 

מה היתרונות במצעי משי?

למצעי המשי מגע נעים וחלק אשר מזכיר מעט את בד הסאטן. בעת השינה הוא מאפשר מנוחה חלקה והוא מיטיב מאד עם העור ועם השיער. לאחר שינה, לאורך תקופה ארוכה, על מצעי משי נוכל לשים לב כי עורנו חלק ונעים יותר, והשיער לא נושר באותה מידה והוא עצמו רך כמשי.

נדע כי מצעי משי הם איכותיים באמת לאחר בדיקה של רמת הצפיפות של החוטים בבד. ככל שרמת הצפיפות גבוהה יותר כך הבד עמיד ואיכותי יותר, ומחירו יהיה בהתאם.

מצעי משי הם מומלצים יותר בתקופת הקיץ היות והם קלילים ונעימים, ובמיוחד באקלים הישראלי לא נרגיש שאנו מתים מחום.

 

כמה יעלו מצעי משי?

כאמור מצעים העשויים ממשי הם יוקרתיים היות ונדרשת עבודה רבה וצפיפות גבוהה על מנת שיהיו איכותיים. מידת המצעים, לה אנו זקוקים, גם היא תשפיע על המחיר, וחשוב לזכור כי מדובר בבד עדין ויש לוודא שלנו היכולות לכבס את המצעים בהתאם להוראות היצרן.

מצעים למיטה זוגית יכולים לעלות כמה מאות שקלים, תלוי בהיקף המארז שאתם רוכשים. יחד עם זאת חשוב לציין כי מדובר בהשקעה לטווח ארוך. מצעים מבדים פשוטים יותר נוטים להיהרס לאחר תקופה קצרה יחסית ואז אנו נדרשים ברכישה חוזרת. לעומת זאת, בד המשי הוא גם בריא לגוף, אך גם עמיד לאורך זמן ובכך בפועל הוא חוסך לנו הוצאה לטווח הארוך.

 

לסיכום

כאשר זה מגיע לאיכות השינה שלנו, יש חשיבות מאד גדולה למצעים עליהם אנו ישנים. מצעים איכותיים באמת, דוגמת מצעי משי, הם אמנם יקרים יותר אך הם מיטביים מאד עם השיער ועור הגוף. כמו כן, הם לא בלים לאחר תקופה קצרה וניתן לשמור אותם לשנים רבות. חשוב לטפל ולכבס מצעי משי אלו בהתאם להוראות היצרן.

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם