נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מתנה לעובדים ואיך לבחור אותן

בחירה של מתנות היא אף פעם לא דבר פשוט, בעיקר אם מדובר על העובדים שלכם. אתם תמיד תרצו שהם ירגישו מחוזרים, נחשקים ושבגדול אתם פשוט אוהבים אותם ושמחים שהם עובדים אצלכם.

אך מעבר לאהבה ישנו גם אפקט פרסומי שגם אותו צריך לקחת בחשבון.

אז כמה תעלה לנו מתנה ממותגת לעובדי החברה שלנו? ולמה צריך לשים לב?

 

בחרו בדברים שיעילים לכולם

תמיד כולם מנסים להיות מאוד מיוחדים בבחירת המתנות לעובדים שלכם, אך לעיתים דברים פשוטים שצריכים באופן יום יומי הם השילובים המנצחים. ישנם כל מיני סוגים של מתנות ממותגות לעובדים שיכולות לשמש אנשים רבים באופן יום יומי. מוצרים כמו כוס תרמית לימי הקרים של החורף, בקבוק מתכת ממותג לשמירה על טמפרטורת המשרה, עכברים אלחוטיים למשרד, מחברות, מטען נייד ואפילו מסכות פנים ממותגות, כי הקורונה לא הולכת בינתיים לשום מקום.

 

מוצרים ממותגים ומגניבים

מי שבכל זאת רוצה לבחור מתנות קצת יותר מגוונות לעובדי החברה יכול לבחור בדברים כמו: אוהל חוף, רמקולים, כריות אורטופדיות לצוואר, מעמדים לטלפון הנייד, צידנית ממותגת, רצועות ביטחון למזוודה ואפילו מתאמים אוניברסליים. ישנם מגוון רחב מאוד של מוצרים שניתן למתג אותם. המיתוג נועד בעיקר לתת לעובדים שלכם להרגיש תחושה מאירגון שאכפת לו מהעובדים שלו והוא רוצה להיזכר לטובה. אז כל מה שתבחרו למעשה, יגרום להם לחשוב עליכם ולהיזכר בכם הרבה.

 

 

האפקט הוא בפרסום

מלבד לגרום לעובדים שלכם הרגשה של הכרה ושל אהבה, חלק נכבד ממיתוג מתנות הוא הפרסום. ברגע שעובד שלכם משתמש בעט ברכבת, בפד לעכבר בבית קפה, או אפילו כתוב לו הלוגו של החברה שלכם על התיק של המחשב נייד שלו, זה כבר להיות פרסום עבור החברה. פרסום זה משדר לכל הסביבה שמדובר בחברה שאכפת לה מהעובדים שלה ומעניקה להם מתנות בתדירות גבוהה.

 

כמה עולה מתנה ממותגת

המחיר נקבע לפי סוג המתנה. ישנם מתנות קטנות שניתן למתג שיעלו כמה שקלים בודדים למתנה, אך יהיו מתנות שמחירן יהיה גבוהה בהרבה יותר. כלומר, ככל שהמוצר יהיה יקר יותר כך המחיר יעלה. ישנם מתנות שיכולות להגיע ליותר ממאה שקלים לעובד, אך כמובן דבר זה קשור גם לתקציב החברה, המאורע, וכמה כספים החברה רוצה להשקיע בכך. לרוב מכשירים חשמליים יעלו יותר כסף ממתנות ללא חשמל והן נחשבות למתנות יותר ״פשוטות״. זכרו שהמטרה היא למתג את העסק שלכם ולגרום לעובדים שלכם לחוש תחושה של משפחתיות ושייכות לחברה.

 

לסיכום

בחירת מתנות היא אף פעם לא פשוטה. אך למעשה לא צריך להוציא אלפי שקלים על מנת להעניק לעובדים שלכם מתנה ממותגת. ישנם מתנות ממותגות שיעניקו את האפקט שאתם רוצים ליצור. האפקט הוא לתת לעובדים שלכם תחושה של חמימות ושל אכפתיות, וכמובן האפקט הפרסומי שיתפוס את עייני הסביבה ויפרסם את החברה.

כמה עולות מתנות לעובדים
כמה עולות מתנות לעובדים?

מעסיקים רבים נוהגים להעניק מתנות לעובדים שלהם בימי חול ולקראת חגים. האחראיים על בחירת המתנה הם בדרך כלל מי

כמה עולה מתנה מקורית זולה
כמה עולה מתנה מקורית זולה?

הענקת מתנות יכולה להיות מהנה מאוד, אבל היא גם יכולה להיות חוויה קצת מבלבלת ומלחיצה, במיוחד כשאנחנו צריכים לפעול

כמה עולה מתנה לאישה
כמה עולה מתנה לאישה?

יום הולדת, יום נישואין, התחלה חדשה בעבודה, לידה וסתם פינוק ביום של חול – מתנות לאישה הן חלק אינטגרלי