נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מתנה מושקעת לאנשים שאתם ממש אוהבים

מתנה לאנשים אהובים דורשת מאיתנו מחשבה רבה, מאחר ואנו רוצים להביע את כל האהבה שאנו מרגישים כלפי אותו אדם דרך המתנה לאירוע או ליום ההולדת שלו. אילו מתנות ניתן לתת ומה העלות שלהם?

 

מתנות לגבר

בחירה של מתנות לגבר עלולה להיות לעיתים מייאשת.  אנו בטוחות שאנו מכירות אותם מצוין אך כעבור כמה שנים מתחילות להבין שקנינו כל מה שאפשר ולא ניתן עוד לחדש. את לא צריכה יותר מידי לשבור את הראש אלא פשוט להתאים את המתנה לאופי של הגבר. אם הוא חובב טכנולוגיה – תוכלי לקנות לו רחפן או סט אוזניות בלוטוס.

אם הקרוב אלייך אוהב כושר – תוכלי לקנות לו עזרים לפעילות מהנה יותר או מכשיר כושר ביתי, ואם האהוב שלך חובב אופנה וטיפוח – תוכלי לקנות לו סט בגדים מהחברה האהובה עליו או בושם מיוחד. טווח המחירים של המתנות האלה גדול, כך שאפשר לבחור את העלות המתאימה. מתנה מושקעת לגבר תתחיל לפחות מ-200 ש"ח.

 

מתנות לאישה

גם מתנות לאישה הן מסובכות לא פחות ובעלות משמעות רבה עבור האישה. נשים ישמחו לגלות שהושקעה מחשבה בבחירת המתנה ושהיא קולעת לטעמן. ואיך נבחר את המתנה? נתאים אותה למקבלת המתנה וכמובן גם לתקציב שלנו. אם האישה שלנו רומנטית נוכל להעניק לה ארוחה רומנטית שתעלה סביב 300 ש"ח.

אם היא חובבת טיפוח נוכל להעניק אביזרי יופי כמו טבעת אור לצילום, מכשירי שיער או ערכות טיפוח לפנים או לגוף. לחובבת פינוקים אמיתית קיימות מתנות רבות החל מכירבולית מפנקת, מפיץ ריח יפה, גרביים מגניבות או אביזרי מסאג׳ מפנקים שמחיריהם סבירים.

 

משחקים למבוגרים

התחום הזה נועד לאנשים שמעוניינים לצאת מהמסגרת וזהו תחום המשחקים למבוגרים. הוא לא מתאים לכל אחד אך בהחלט יכול לעניין כל אחד. אם לאהוב שלנו יש מוח מחשבתי ומשחקי נוכל לתת לו פאזל של אלפי חלקים, משחק מחשבה בעל שלבים ורמות קושי שונות, משחקי קלפים מהודרים, קופסאות שש בש ושחמט בעיצובים מגניבים ועוד. משחקים נשארים איתנו למשך זמן רב ויוצרים דינמיקות כיפיות וערבים חווייתיים בלתי נשכחים. מחיריהם של משחקים כאלה נע מ -80 ₪ ומעלה.

 

ואם נתמקד בעלויות…

עלויות המתנות תלויות בסוג המתנה שנבחר לתת ובתקציב שלנו. נוכל לשלב כמה מתנות קטנות או לבחור מתנה אחת גדולה. העלויות הממוצעות למתנות משתנות לפי התחומים השונים. העלות של גדג׳טים טכנולוגיים כמו אוזניות, טלסקופ או רחפנים נעה בטווח של כ-200 ₪ לדגמים פשוטים ובסיסיים ועד כמה אלפים לדגמים מתקדמים.

מתנות שנוגעות לטיפוח כמו בשמים, ערכות טיפוח, מכשירי טיפוח חשמליים ובגדים – זה תלוי במותג אך לרוב יעלו בין 100-600 ש״ח. משחקים למבוגרים כמו משחקי חשיבה, קופסאות משחק וערכות פוקר יעלו כ-50-300 ש״ח. בתחום אביזרי הספורט נוכל למצוא מתנות החל מ-50 ש״ח ועד כמה מאות.

 

לסיכום,

לא משנה מה תבחרו בסוף לתת וכמה כסף תשקיעו, הוסיפו מכתב מרגש שיעצים את חוויית קבלת המתנה וייתן הרגשה חמימה ואוהבת לצד המקבל. המתנה היא לא תווית המחיר אלא חשיבה על הטעם האישי ונתינה מהלב.

כמה עולות מתנות לעובדים
כמה עולות מתנות לעובדים?

מעסיקים רבים נוהגים להעניק מתנות לעובדים שלהם בימי חול ולקראת חגים. האחראיים על בחירת המתנה הם בדרך כלל מי

כמה עולה מתנה מקורית זולה
כמה עולה מתנה מקורית זולה?

הענקת מתנות יכולה להיות מהנה מאוד, אבל היא גם יכולה להיות חוויה קצת מבלבלת ומלחיצה, במיוחד כשאנחנו צריכים לפעול

כמה עולה מתנה לאישה
כמה עולה מתנה לאישה?

יום הולדת, יום נישואין, התחלה חדשה בעבודה, לידה וסתם פינוק ביום של חול – מתנות לאישה הן חלק אינטגרלי