נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מתנה מושקעת לגבר

אחת השאלות המורכבות ביותר שעולות בקרב כל אדם שהוא בשלב מסוים בחיים נוגעת לקניה של מתנה לאדם קרוב. שכן, זה ידוע שקנייה של מתנה מורכבת מכל מיני פרמטרים שונים שמשתנים בין קונה אחד לאחר. במדריך הנוכחי יצאנו לבדוק מה תהיה העלות של מתנה מושקעת לגבר, כזו שכל גבר ישמח לקבל. הישארו אתנו ותקבלו את המידע שאתם זקוקים לו.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר שמצאנו את עצמנו מסתבכים במציאת מתנה מושלמת לגבר שאנחנו מוקירים. מדובר באיש קרוב שמלווה אותנו כבר שנים והחלטנו שאנחנו צריכים להעניק לו מתנה שתהיה שווה את ההשקעה שלו. לקח לנו לא מעט זמן להבין שאין לנו מושג באיזו מתנה לבחור וכמה היא צפויה לעלות. כדי להגיע למסקנה בנושא, פנינו אל אנשים שמבינים בתחום – ההמונים. לכן, פרסמנו סקר ששאל גולשים ברחבי הרשת איזו מתנה מושקעת הם קנו לאחרונה לגבר וכמה הם שילמו. קיבלו אינספור פניות מנשים וגברים שקנו את המתנות שלהם במקומות שונים ברחבי הארץ, למשל:

  • חנויות בחו"ל
  • חנויות בתל אביב
  • חנויות מקוונות

 

אז כמה עולה מתנה מושקעת לגבר?

מסתבר שהעלות של מתנה מושקעת לגבר משתנה בהתאם לבחירה שלכם. מרבית האנשים שענו על הסקר וציינו שהם קנו את המתנה מחנויות מקוונות המליצו על האתר של עדן מתנות. לדבריהם, האתר מאפשר להם לבחור בכל פעם מתנה לגבר  בתקציב שמתאים להם. הם ציינו שגם כשהם קונים מתנה בתקציב נמוך יחסית, מתאפשר להם לצאת עם מתנה מושקעת ומיוחדת.

 

מתנה מושקעת לגבר לדוגמא ומחיר

כדי שתוכלו לדעת מהי העלות המשוערת, ביקשנו מהמגיבים על הסקר לכתוב לנו איזה מתנה הם קנו לאחרונה וכמה היא עלתה להם. בחרנו את 2 המתנות השוות וכעת, אנחנו יכולים להציג בפניכם את העלויות שלהן. בחורה שקנתה לבן הזוג שלה זוג צמידים בצבע שחור וזהב ציינה שהיא שילמה בסביבות ה- 170 ₪. לדבריה, מדובר בסכום סביר לכל כיס וכך אפשר לצאת עם מתנה מושקעת ביותר.

 

מתנה מושקעת נוספת עם מחיר

מתנה מושקעת נוספת נקנתה על ידי עובד למעסיק שלו. אם קניתם פעם מתנה שכזו, אתם בטח יודעים שמדובר בקנייה די מורכבת. שכן, לא תמיד זה פשוט לקנות מתנה למעסיק שלך שתהיה גם שווה וגם שימושית. אז שימו לב, העובד קנה לו מנורת לילה עם תמונה בעיצוב אישי של המעסיק ובת זוגו. העלות של המתנה לא עלתה על 299 ₪. כך שאפשר לומר שמדובר כאן במתנה מושקעת בהחלט ששווה כל שקל.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את העלות של מתנה מושקעת לגבר. אנו מקווים שכעת, תוכלו למצוא את המתנה המושקעת שתמיד חיפשתם ולא ידעתם איפה למצוא. אם אתם מכירים מישהו שמחפש מתנה שכזו, אתם מוזמנים לשלוח לו את המדריך.

כמה עולות מתנות לעובדים
כמה עולות מתנות לעובדים?

מעסיקים רבים נוהגים להעניק מתנות לעובדים שלהם בימי חול ולקראת חגים. האחראיים על בחירת המתנה הם בדרך כלל מי

כמה עולה מתנה מקורית זולה
כמה עולה מתנה מקורית זולה?

הענקת מתנות יכולה להיות מהנה מאוד, אבל היא גם יכולה להיות חוויה קצת מבלבלת ומלחיצה, במיוחד כשאנחנו צריכים לפעול

כמה עולה מתנה לאישה
כמה עולה מתנה לאישה?

יום הולדת, יום נישואין, התחלה חדשה בעבודה, לידה וסתם פינוק ביום של חול – מתנות לאישה הן חלק אינטגרלי