נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מתנה מיוחדת לתינוק שרק נולד?

אין שמחה אמתית כמו הוספת תינוק חדש לחיק בני המשפחה. נהוג כיום לערוך כעין מסיבה לפני צאתו של התינוק לאוויר העולם, כאשר כל אחד מהאורחים מביא אמו להורים הגאים מתנה ייחודית ומרשימה, אם זה לאם ההריונית ואם זה לרך הנולד.

מי ששואל את עצמו – כמה זה בדיוק יעלה? אז ראשית כל זה תלוי במסגרת התקציב שלכם וכמה בדיוק אתם קרובים לזוג המאושר ומוכנים להשקיע בהם, כאשר ברור שככל שיש קרבה, ככה מוציאים יותר כסף. באם תקראו מהתחלת המאמר שלפניכם, ועד לסופו, תגלו – כמה עולה מתנה מיוחדת לתינוק שרק נולד?

 

הסיפור שעומד מאחורי הקמת החנות COOL BABY?

החנות המהוללת, שנקראת COOL BABY, לא נוצרה יש מאין, כי אם מתוך תשוקה גדולה. סיקרנו אתכם? הבה ונצלול לעומק – היזמית והמוח הגדול שמאחורי הקמתה עבדה בעבר בתור כלכלנית ורואת חשבון, כאשר מאז ומתמיד בער בה הרצון לפתוח עסק מצליח.

לא היה לה כיוון מסוים, והיא המתינה לעיתוי המתאים. עם הלידה השניה, היא הגיעה לתובנה שהגיעה העת להגשמת החזון, וגמרה אומר בלבה לבצע שילוב של שני העולמות שהכי מדברים אליה – האחד, ביגוד; השני, תינוקות, וכך נולד הרעיון של יצירת מתנות לאימהות שעברו לידה.

עם התובנה שיש דרישה אמתית למתנות שימושיות ואיכותיות, היא תרגמה את החלום הלכה למעשה, והביאה מוצרים שימושיים לחנות שלה, שעשויים רק מכותנה מאוד איכותית, שידידותית לתינוקות ולסביבה. הכול תוצרת כחול לבן, בדים נעימים למגע, נושמים ואורגנים. תוך כדי שימת דגש על עיצוב הבגדים, כמו גם על היותם מאה אחוזים נוחים.

 

כמה עולה מתנה מיוחדת לתינוק שרק נולד?

יש המון מתנות לאם היולדת כיום, חלקן עבורה וחלקן בשביל התינוק. ממש שפע מדהים. על מנת שיהיה לכם מושג קל מה טווח המחירים ובכלל מה הכי כדאי לקנות לאימא הטרייה, נציג בפניכם כעת שלוש רעיונות למתנות קסומות, ונציין את ממוצע המחירים שלהן, כדלקמן –

  • אביזרים לטיולון. בעוד שרכישת עגלה קצת מוגזמת, אף משום שהיא צריכה להתכתב בהצלחה עם הצרכים של האימא, והן מכיוון שתג המחיר שלה גבוה מדי, נציע לכם ללכת דווקא על אביזרי טיולון, וזאת בתנאי שכבר ידוע לכם העגלה לתינוק שהאם בחרה.
    אביזרים לטיולון כוללים מגן שמש, קופסאות לארגון החפצים בעגלה, מגשי חטיפים, מקום לבקבוק או לכוס שמחזיק אותם, וכולי. מדובר אודות פריטים מאוד שימושיים, שיגרמו לאימא הטרייה להוזיל דמעה. טווח המחירים הוא בין מאתיים וחמישים ₪ לבין ארבע מאות ושמונים ₪.
  • מנשא לתינוק – המנשא לתינוק נחשב למתנה ממש מוצלחת, שיש בו המון שימושים. האם היולדת תהיה אסירת תודה לכם, עם השקט הנפשי שתספקו לה, בידיעה שיש ברשותה את המוצר הכה יעיל הזה. יש בשוק המון סוגים של מנשאים לתינוקות, וכל אחד מהם נהדר בפני עצמו, אך זה מתחיל ונגמר בהעדפה אישית. טווח המחירים הוא בין מאה וחמישים ₪ לבין שלוש מאות ותשעים ₪.
  • מארז לרחצה של התינוק – שעת האמבטיה מהווה זמן מיטבי של התקשרות בין האם לבין הרך הנולד. המארז כולל, בין השאר, מגבות, שמפו, סינר, מטליות כביסה וכן צעצועים למשחקים באמבטיה, מה שגם עשוי למצוא חן בעיני האבא הטרי. טווח המחירים הוא בין מאתיים ועשרים ₪ לבין שלוש מאות ₪.
כמה עולות מתנות לעובדים
כמה עולות מתנות לעובדים?

מעסיקים רבים נוהגים להעניק מתנות לעובדים שלהם בימי חול ולקראת חגים. האחראיים על בחירת המתנה הם בדרך כלל מי

כמה עולה מתנה מקורית זולה
כמה עולה מתנה מקורית זולה?

הענקת מתנות יכולה להיות מהנה מאוד, אבל היא גם יכולה להיות חוויה קצת מבלבלת ומלחיצה, במיוחד כשאנחנו צריכים לפעול

כמה עולה מתנה לאישה
כמה עולה מתנה לאישה?

יום הולדת, יום נישואין, התחלה חדשה בעבודה, לידה וסתם פינוק ביום של חול – מתנות לאישה הן חלק אינטגרלי