נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מתנה מקורית זולה?

הענקת מתנות יכולה להיות מהנה מאוד, אבל היא גם יכולה להיות חוויה קצת מבלבלת ומלחיצה, במיוחד כשאנחנו צריכים לפעול לפי תקציב מסוים. אבל האמת היא, שלא חייבים לשבור את הראש (או הכיס) כדי לתת למישהו מתנה מתחשבת וייחודית. במאמר הבא נציג בפניכם כמה רעיונות נהדרים למתנות זולות ומקוריות שיכולות להציל את המצב.

למרות שרובנו חושבים שמשימת רכישת מתנות היא עסק יקר במיוחד, האמת היא שיש המון מתנות מקוריות שלא יעלו לנו הון תועפות, שאהובינו יעריכו לאורך שנים. במאמר הבא, נסקור כמה מהרעיונות הטובים ביותר למתנות מקוריות וזולות, כך שתוכלו להראות ליקיריכם שאכפת לכם מבלי לצאת מגדריכם.

 

עשו זאת בעצמכם

ראשון ברשימה של רעיונות למתנות מקוריות וזולות הן מתנות שאתם יכולים ליצור דווקא בעצמכם. מתנות מקוריות בזול יכולות להיות גם מתנות DIY, לא רק שהן זולות – אלא הן גם מראות שהשקעת מחשבה ומאמץ רב במתנה עצמה.

כמה רעיונות נהדרים למתנות עשה זאת בעצמך כוללים נרות תוצרת בית, אלבומי תמונות, או אפילו ספלים מקושטים עם הקדשה אישית. תוכלו ליצור יצירות אמנות משלם, כמו ציור תכשיט, או לכתוב מכתב או שיר מכל הלב. המתנות הללו לא יפות ומרגשות, אלא שהן גם משמעותיות להפליא, והן בטוח יהיו מוערכות במיוחד על ידי הנמען.

 

חנות מתנות מקוריות

דרך נהדרת נוספת למצוא מתנה מקורית מבלי להוציא יותר מדי כסף היא לחפש פריטים ייחודיים ומשונים בחנויות מתנות מקוריות. אנחנו אף פעם לא נוכל לדעת מה נוכל למצוא במקומות האלה, ולעיתים קרובות, הפריטים המעניינים והמקוריים ביותר יהיו דווקא שם.

ניתן גם לבקר בחנויות יד שניה, ולחפש פריטי וינטג' כמו תקליטים וספרים ישנים, או פריטי עיצוב ייחודי לבית כמו מנורות וינטג' או מסגרות לתמונות. תוכלו לרכוש פריטים מסוימים ולשדרג אותם, ובכך להפוך אותם למשהו חדש ומרגש. לא רק שאהוביכם יעריכו את המחשבה והיצירתיות שהושקעו במתנה, גם אתם תוכלו לשמור על התקציב שלכם ולתרום תרומה ירוקה לעולם על ידי שימוש בפריטים קיימים.

 

להעניק חוויה

רעיון למתנה זולה ומקורית נוספת היא מתנת חוויה. זה יכול להיות משהו כמו ביקור בחדר בריחה, או טיול של יום והשתתפות באטרקציה בעיר שלכם. תוכלו לתת מתנה של שיעור או סדנה, כמו שיעור בישול או סדנת ציור. מי שיקבל את המתנה הזו בטוח יעריך את ההזדמנות לנסות משהו חדש, ותהיה לו ההזדמנות גם לצבור ניסיון או חוויה חדשה.

 

לסיכום

הענקת מתנה מתחשבת ומקורית לא חייבת לעלות הון תועפות. בין אם תבחרו ללכת במסלול עשה זאת בעצמך וליצור מתנה בעצמכם, לחפש פריטים ייחודיים בחנויות יד שנייה או חנות מתנות מקוריות או לתת מתנת חוויה, יש הרבה אפשרויות סבירות בחוץ שיצליחו לקלוע למטרה בצורה מושלמת. אז בפעם הבאה שאתם נתקלים במשימת מתנה לפי תקציב, אל תילחצו – תהיו יצירתיים, ותראו לאהובים שלכם שאכפת לכם מבלי לבזבז יותר מדי.

כמה עולות מתנות לעובדים
כמה עולות מתנות לעובדים?

מעסיקים רבים נוהגים להעניק מתנות לעובדים שלהם בימי חול ולקראת חגים. האחראיים על בחירת המתנה הם בדרך כלל מי

כמה עולה מתנה לאישה
כמה עולה מתנה לאישה?

יום הולדת, יום נישואין, התחלה חדשה בעבודה, לידה וסתם פינוק ביום של חול – מתנות לאישה הן חלק אינטגרלי