נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מתקן בר מים חדש?

בר המים הפך לחלק אינטגרלי במטבחים פרטיים ובבתי עסק שונים.

הוא משרת אותנו בדיוק כמו כל מכשיר חשמלי אחר במטבח.

הגיע הזמן לחדש את בר המים? כמה עולה מתקן בר מים חדש? על כך במאמר הבא.

 

מה היתרונות של בר המים?

כאשר מדובר בבר מים של תמי 4 מדובר על איכות מכשיר, איכות טיהור המים ומי שתיה נקיים ובריאים שעברו סינון מיטבי. לבר המים של החברה ישנם יתרונות רבים. ראשית, המים טעימים ומטוהרים. שנית, הבר מעוצב ומגיע בדגמים, צבעים וצורות שונות. שלישית, שיטת מזיגה, הנגישות וכל הקונספט של בר מים הוא נוח ופונקציונלי במטבח החדש. אם בעבר היה נהוג להרתיח מים בקומקום חשמלי ומדי פעם לגרום לקצר כי זהו מכשיר זולל חשמל או לסחוב בקבוקי מים מהסופר ולחפש מקום במקרר כדי לקרר אותם, היום הכל השתנה. באמצעות בר המים ניתן למזוג מים חמים, קרים ומי סודה במקרים מסוימים ועל פי הדגם הנבחר. המהירות בהם המים מגיעים והשיטה של לחיצת כפתור פשוטה הם יתרונות נוספים שיש לקחת בחשבון כשעוברים להשתמש בבר מים. לבסוף קיים גם יתרון האחריות והשירות. בתמי 4 מציעים שירות כולל של חלפים כמו מנורת UV, סננים, פילטרים והחלפתם או תיקונם בחבילה אחת ומשתלמת. ככל שתקופת השירות ארוכה יותר, כך המחיר על המכשיר פוחת בתשלום החודשי.

 

כמה עולה מתקן בר מים חדש?

לקוחות שרוצים לחדש את בר המים שלהם חייבים להבין את השיטה. כאשר תקופת האחריות ארוכה יותר, העלויות החודשיות פוחתות. בחרתם למשל בדגם פרימו העולה לחודש 93 ₪. עבורו מקבלים התקנה חינם, 4 נורות UV, 8 מטהרי מים ו-4 שנים אחריות ושירות תיקונים. לעומת זאת, בדגם פרימו אחר תשלמו 128 ₪ לחודש, תקבלו התקנה חינם, 2 נורות UV, 4 מטהרי מים ושנתיים אחריות. לפיכך, העלויות ואורך השירות נקבעים על פי בחירת הדגם והמסלול אותו מציעים בתמי 4.

 

כיצד תבחרו במסלול ובדגם המתאימים לכם?

לתמי 4 ישנו שירות לקוחות איתו ניתן להתייעץ לגבי המכשיר המתאים ביותר הן מבחינת המחיר והן מבחינת העיצוב והפונקציות השונות. ניתן גם להיכנס לאתר של החברה ולצפות בקטלוג המכשירים שאותם הם מציעים. בכל דגם רשום המפרט שלו, מה הוא כולל, איזה פונקציות, אלו צבעים, הגובה של הבר, הרוחב, עומק, משקל, שירות התיקונים והאחריות, מידע על מערכת הסינון והפילטרים, מערכת ההפעלה ועוד. ככל שתבדקו יותר אפשרויות העונות על הצרכים שלכם ותעשו סקר מיטבי, תוכלו למצוא את בר המים האידיאלי עבורכם. ההזדמנות הטובה ביותר להחליף את בר המים הישן בחדש היא בעת מעבר לדירה חדשה או בעת שיפוץ הבית. אז באמת כדי לנסות למכור את הבר הישן או לתרום אותו ולהתחדש בבר פונקציונאלי יותר.

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם