נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה ניקיון משרדים מקצועי?

אנחנו בטוחים שהמחשבה על כך שאתם, ואגב גם אנחנו, נמצאים יותר שעות בעבודה מאשר בבית. אם כך מה הפלא שהמשרד שגם מכיל בתוכו יותר אנשים וגם שוהים בו יותר שעות ביממה – זקוק לטיפול מסור יותר מהבית שלנו? מעבר לכך זה מוכח כי סביבת עבודה נקייה ומטופחת תורמת רבות לפרודוקטיביות של העובדים והאנשים שנמצאים בה.

 

סביבת עבודה נעימה

לא משנה מה גודל המשרד שלכם, יש לכם אחריות כלפי העובדים שלכם ליצירת סביבה נקייה, חיונית ונעימה. ניקיון משרדים הוא לגמרי לא פריווילגיה. זו חובה של ממש ובשביל שזה יקרה בצורה המקצועית והטובה ביותר יש להזמין את שירותיה של חברת ניקיון מקצועית.

איך בוחרים חברת ניקיון? באיזה תדירות צריך לקבוע איתם? מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים עם חברת ניקיון ומהם הגורמים הכי משפיעים על המחיר?

 

אילו דברים כלולים בניקיון המשרד אצל חברות ניקיון מקצועיות?

אנחנו לא מכירים חברה או ארגון שעבודות הניקיון במשרד שלהן לא מתקיימות על בסיס יום יומי. העבודות שמתרחשות בשוטף כוללות: ריקון פחים, אחזקה של כל חדרי השירותים והמטבחונים הקיימים, טאטוא הריצפה ושאיבה, ניקוי עמדות העבודה והשולחנות.

פעולות גדולות יותר שדורשות יותר זמן כמו: ניקוי החלונות והמקררים, שטיפה של הריצפה – נעשים אחת לכמה זמן תלוי בצורכי המשרד.

למוסדות ציבור יש צרכים שונים מאשר למשרד הייטק, ולכן חשוב שחברת הניקיון תדע להתאים את עצמה ביחס לסוג המשרד ורמת פעילות המשתנה.

 

באיזו תדירות כדאי לבצע את עבודות הניקיון במשרד?

אז כפי שאמרנו כבר קודם, לכל משרד יש את האופי ורמת הניקיון שלו, רמת הפעילות וכמות האנשים וכמובן התקופות הפעילות יותר או פחות. לכן, חשבנו שיהיה הכי כדאי לכתוב את התדירות על פי גודל המשרד וכך תוכלו לקבל כללי כלשהו.

משרד קטן – משרד בסדר גודל של עד 90 מ"ר, יהיה צריך עובד ניקיון אחד שיבוא בתדירות של פעמיים בשבוע לכל היותר.

משרדים בינוניים – כאלו שמגיעים לגודל של עד 200 מ"ר, יזדקקו לניקוי על בסיס יומי של כמה שעות ובנוסף תחזוקה שוטפת במטבחון והשירותים. גם לשם כך אפשר להסתפק בעובד ניקיון אחד.

משרדים גדולים – כל המשרדים שגודלם הוא מעל 200 מ"ר יהיו צריכים לפחות 3 עובדים כאשר עובד אחד הוא קבוע ונוכח במשרדים לאורך כל שעות היום.

 

לסיכום

סביבה נקייה שווה סביבה פרודוקטיבית. לכל משרד יש את הצרכים והאופי שלו ולכן חשוב לערוך טרם הפנייה לחברת הניקיון, מדידה של המשרד, הערכה גסה של כמות האנשים הממוצעת שנמצאת ומגיעה למשרד באופן יום – יומי ולהגיע מוכנים עם כל התשובות. חברת ניקיון טובה עובדת במתכונת של "ניסוי וטעיה" ומתקנת ובודקת את עצמה לאורך התקופות המשתנות והצרכים הקיימים.

אל תתפשרו על רמת הניקיון שלכם! זכרו, יש לה קשר ישיר לרמת שביעות הרצון והפרודוקטיביות של העובדים שלכם.

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים