נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה עבודת ניסור בטון מהפשוט למורכב

עבודות ניסור בבטון נעשות במבנים ציבוריים, מסחריים, משרדים ובבתים פרטיים.

עבודות הניסור הן רבות, ולכן נקבע מחירון המחייב את החברה העוסקת בעבודות אלו.

המאמר יפרט כמה עולה עבודת ניסור בבטון מהעבודה הפשוטה ביותר ועד למורכבת ביותר.

 

כיצד קובעים את מחיר ניסור הבטון?

מחיר ניסור בטון נקבע על פי כמה אפשרויות: מחיר ניסור לפי מטר, מחיר לפי פרויקט הנקבע מראש, מחיר לריסוק בטון ופינוי הפסולת ומחיר עבור קידוחי בטון. כשמדובר בניסור בטון המחירים מתחילים מ-170 ₪ למטר ועד ל-400 ₪ למטר בהתאם לעובי המשטח. עבודת ניסור בקיר שעוביו 20 ס"מ תעלה 190 ₪ למטר ולקיר שעוביו 50 ס"מ תעלה 400 ₪ למטר. כאשר מדובר בפתיחה של דלת סטנדרטית המחיר יהיה 1,200 ₪ ולפתיחת חלון בגודל סטנדרטי 1,000 ₪. ניסור גג או רצפת בטון יעלו 280 ₪ למטר, ניסור קורות בטון יעלו 500 ₪ למטר, ניסור צינורות יעלו 500 ₪ למטר, ניסור מדרגות 450 ₪ למטר, ניסור קרניזים 300 ₪ למטר וכן הלאה. על מנת לפנות את הפסולת למכולה המחיר משתנה בהתאם לתנאי השטח.

 

מה כוללת עבודת ניסור הבטון?

עבודת הניסור כוללת בראש ובראשונה צוות מיומן ומנוסה המעניק שירות אדיב ומקצועי. חברה אחראית תשמור על כל כללי הבטיחות על מנת למזער נזקים, תעבוד עם ציוד מתקדם וחדשני, תעמוד בזמנים שנקבעו לצורך העבודות ותימנע מפגעים תברואתיים עם מינימום אבק ורעש. האחריות של החברה צריכה לבוא לידי ביטוי גם בציוד המיגון של העובדים שלה וגם בביצוע עבודה שהתוצאות שלה יהיו מספקות והלקוחות יהיו מרוצים.

 

עבודה מדויקת גם בניסור פשוט

בין אם עבודת הניסור פשוטה ובין אם היא מורכבת, היא צריכה להתבצע בדיוק רב ובתשומת לב לכל הפרטים הקטנים. נניח ולקוחות פרטיים משפצים את הבית ונעזרים בניסור בטון על מנת לעצב חיפויים, לנסר קירות, לקדוח חורים בבטון או לפרק מסתור כביסה, העבודה צריכה להיות מדויקת על המילימטר כדי שהלקוחות יקבלו את מבוקשם. לפיכך, המחירים משתנים כאשר מדובר בפרויקטים מסוימים ונקבעים מראש לפי מורכבות הפרויקט. הלקוחות שמזמינים עבודות ניסור בבטון רוצים לרווח את הבית ולנצל את החללים בצורה אופטימלית ולכן חשוב שידעו מה הם מקבלים תמורת המחיר שהם משלמים.

 

העבודה כלולה במחיר

קידוח בבטון נעשה על ידי מקדחה עם שיניים העשויות יהלומים שמבצעים עבודות חיתוך וניסור על כל משטח בין אם זהו אספלט ובין אם אלו אבנים או בטון. הציוד שווה הרבה כסף ולא כל אחד יכול לעשות בו שימוש מכיוון שנדרשים לכך מיומנות וידע. אנשים מקצועיים ומומחים לעבודת הניסור יודעים לתפעל את הציוד היקר ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר. לפיכך, המחיר כולל גם את העבודה המקצועית על אף שרוב העבודות נקבעות על פי מטר.

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים