נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה עבודת נירוסטה בהתאמה אישית?

 נירוסטה הינה מתכת אל חלד המתאימה למפעלים תעשייתיים, מטבחים ועיצוב הבית והמשרד. חברת ונטק מתמחה בתכנון ובניית מערכות לסינון אויר, ציוד למטבחים תעשייתיים וביתיים, תעלות אוורור, מנדפים ומפוחים. צוות המומחים שלנו ישמח לייעץ, לתכנן ולעצב עבורכם בהתאמה אישית מוצרי סינון ואוורור ברמה הגבוהה ביותר ובעיצוב חדשני ואלגנטי שישתלב עם הקו העיצובי של חלל המגורים או סביבת העבודה.

 

מי אנחנו?

חברת ונטק הינה בעלת נסיון של כשלושים שנה בתכנון ובנייה בהתאמה אישית של מערכות לטיהור אויר, מפוחים ומנדפים לצרכים ביתיים או תעשייתיים כגון סינון אויר בבריכות שחיה מקורות, התקנת תעלות שחרור עשן, ציוד למטבחים תעשייתיים ותעלות לשטיפת כלים. עבודות נירוסטה בהתאמה אישית מבית וונטק הן שם נרדף לאיכות ללא פשרות ועיצוב מדהים.

 

כמה עולה עבודת נירוסטה בהתאמה אישית?

אדריכלים, מעצבי פנים או לקוחות פרטיים מוזמנים לפנות אלינו, להציג לנו את תוכניות הבנייה ולהסביר לנו את הצרכים של המוצר הדרוש לכם. אנחנו יכולים לתכנן לכם מוצר חדש לגמרי או לשדרג לכם מוצר קיים. לאחר שנשב לשיחה מקצועית עם צוות האפיון וההנדסה שלנו נוכל להגיש לכם הצעת מחיר הכוללת תכנון המוצר, ייצורו והתקנתו וכמו כן ליווי צמוד לכל מה שתזדקקו.

 

מהם השירותים שאנו מציעים?

ונטק מלווה אתכם מרגע פגישת האפיון הראשונה להבנת הצרכים והתאמת המוצרים ועד לליווי לכל צורך ומטרה. להלן שלבי העבודה מרגע הפניה הראשונית ועד להשלמת הביצוע לשביעות רצונכם המלאה:

  • פגישה ראשונית עם הצוות המקצועי שלנו לאפיון הצרכים והדרישות שלכם.
  • צוות המהנדסים שלנו מתכנן עבורכם את המוצר.
  • אנו מייצרים את המוצר על פי התוכניות.
  • מתקינים את המוצר עבורכם.
  • מלווים אתכם עד לקבלת אישור מרשות הכבאות וההצלה או תו תקן עבור מערכת בהתאמה אישית.
  • מייעצים ומלווים לכל מטרה ולכל צורך.

 

מנדפים ומפוחים

אנו מייצרים מפוחים ומנדפים על פי הזמנה ועל פי הצורך. המפוחים שלנו עמידים בפני כימיקלים וקורוזיה ומתאימים למגוון סביבות עבודה. המנדפים שלנו מתאימים במיוחד לטיהור אויר בסביבות עבודה רגישות לאבק ועבור תעשיות המזון השונות.

 

למה לפנות אלינו?

כבעלי ניסיון של כשלושים שנה אנו יכולים לבנות עבורכם בהתאמה אישית מגוון רחב מאוד של מוצרים על פי דרישה. אנחנו יכולים לשדרג עבורכם מערכות קיימות ולהתאים אותן לצרכים חדשים או לייעל אותן טכנולגית, ולתכנן עבורכם כל מה שתזדקקו לבית או למפעל.

 

לסיכום

ונטק הינה חברה המתמחה בתכנון וייצור מערכות לסינון אויר, ציוד למטבחים תעשייתיים וביתיים, תעלות אוורור, מנדפים ומפוחים, תעלות לשחרור עשן ועוד על פי התאמה אישית ודרישות הלקוח. באתר שלנו תוכלו להתרשם מפרויקטים שביצענו ומן המערכות השונות שאנו מייצרים. את כל המוצרים שלנו אנו מתקינים בעצמנו ומלווים אתכם עד לקבלת תו תקן או אישור מרשות הכיבוי וההצלה.

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים