נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה פירוק רכבים בתל אביב

מסירת רכבים פרטיים לפירוק אינה מתבצעת בחינם. שכן, מדובר בהליך שכולל עבודה ידנית שמתבצעת על ידי מוסכניקים בעלי ידע רב בתחום. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע לכם בהכנת הארנק, לקראת מסירת הרכב להליך פירוק בתל אביב. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתקבלו את האינפורמציה הדרושה לכם בנושא.

 

מתי צריך לפרק את הרכב?

רגע לפני שנצלול לעלויות העדכניות של פירוק רכבים בתל אביב והסביבה ראוי להדגיש שהליך זה מתבצע על רכבים מסוימים בלבד. לדוגמא:

  • רכבים ישנים שלא משתלם לבצע בהם תיקונים
  • רכב שעבר תאונה ולא יכול לעלות יותר על הכביש
  • רכב שהתגלה כמזהם את הסביבה באופן משמעותי

 

מי שמחזיקים ברכב שעונה על הקריטריונים שלעיל, יכול לפנות למגרש פירוק רכבים, כדי לקבל את הצעת המחיר המתאימה לו. נציין שהעלויות משתנות בהתאם לקריטריונים שונים, כאשר אחד הבולטים שבהם הוא התמחור של המגרש הנבחר.

מתי צריך לפרק את הרכב

 

כמה תשלמו על פירוק? זה תלוי

כאמור, העלויות של פירוק רכבים משתנות ממקרה אחד לאחר. שכן, יש קריטריונים מסוימים שעשויים להשפיע על הסכום הסופי לתשלום, לדוגמא:

  • משקל הרכב
  • היצרנית והדגם
  • גילו של הרכב
  • הערך של המתכת ברגע המכירה

 

שוחחנו עם מגרשי פירוק רכבים בתל אביב וחזרנו עם הצעות מחיר שניתנו ללקוחות בזמן האחרון. קראו את הפסקה הבאה ותגלו את העלויות העדכניות שנמסרו לידינו.

 

עלויות הפירוק של רכבים עד שנת ייצור 1999 ולאחריה

מרבית בעלי הרכבים שמסרו לאחרונה את רכביהם (שיוצרו עד שנת 1999) קיבלו תשלום שנע בסביבות ה – 1,000 ₪ על רכבם. אחרים שמסרו רכבים שיוצרו לאחר שנת 1999, קיבלו תשלום שנע בין 1,000 ₪ ל – 2,000 ₪.

עלויות הפירוק של רכבים עד שנת ייצור 1999 ולאחריה

 

טיפ חשוב לסיום – תשאירו את המחיר בצד ותתמקדו באיכות

רגע לפני שהמדריך יסתיים, נבקש מכם להשאיר את הכסף בצד. שכן, יש דברים יותר חשובים ממנו. ההמלצה שלנו היא לבדוק שאתם פונים למגרש מוסמך ומומלץ. כזה שיקבל את הרכב שלכם תוך התחייבות שהוא לא יעלה על הכביש. שכן, רכבים שנמסרים לפירוק חייבים להישאר בכותלי המגרש. רכב מסוג זה שיעלה על הכביש, עשוי לסכן את הנהגים, עוברי האורח ואתכם, הבעלים (הקודמים) שלו. לכן, האחריות בבחירת מגרש מומלץ מוטלת עליכם. תצטרכו לקרוא חוות דעת שנכתבו מצד לקוחות קודמים ולהבין מתוך כך אם בחרתם במגרש מוסמך ומומלץ.

 

השורה התחתונה – זה הזמן לשלוח את הרכב לפירוק

מדריך זה הגיע לסיומו. כעת אתם יודעים שאתם צפויים לקבל תשלום על פירוק הרכב שלכם בהתאם לקריטריונים שונים. בשלב זה נותר לכם רק למצוא מגרש מומלץ בתל אביב ולהגיע אליו עם רכבכם. שכן, כך תוכלו לקבל את הצעת המחיר ולשקול אם תרצו לקחת אותה או לפנות לקבלת שירות במגרש אחר.

השורה התחתונה

עלות גרירת רכב
כמה עולה גרר לרכב?

יש לכם רכב אחרי תאונה? רכב ישן שלא מניע או סובל מבעיה מכנית כלשהי? במקום לתפוס לכם מקום בחניה