נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה פריצת מנעולן לרכב

זה קורה ששוכחים את מפתח הרכב בתוכו ונותרים חסרי אונים מחוסר היכולת לפתוח אותו.

אל דאגה, ניתן להזמין פורץ מנעולן לרכב בכל שעה ובכל מקום.

כמה עולה פריצת מנעולן לרכב – על כך במאמר הבא.

 

למה צריך מנעולן לרכב?

המקרה הנפוץ ביותר שלו תזדקקו לפורץ מנעולן לרכב הוא השארת המפתח ברכב ונעילתו. בנוסף, כשהמפתח של הרכב נאבד או נגנב זוהי סיבה טובה להסתייע במנעולן פורץ. במקרים נדירים אנשים ששוכחים בעלי חיים או ילדים ברכב, קוראים למנעולן הפורץ באזור שמגיע מייד ופותר את המחדל. בין אם מדובר בפורץ מנעולן בחיפה או מנעולן בירושלים, הזמינות והמהירות של המנעולנים היא קריטית במקרים רבים.

 

מה עושה פורץ מנעולן רכב?

כדי לפרוץ לרכב מבלי לגרום לו לנזק, המנעולן הפורץ נעזר בטכניקות ואמצעים יעילים לפריצה. הוא מכניס כרית ניפוח בין הדלת לגג ומפעיל אותה באמצעות משאבה. ברגע שנוצר רווח קטן המנעולן ישחיל מוט מתכת וימשוך את כפתור הנעילה. במידה ולרכב נעילת וואקום המנעולן ייעזר בכלים אחרים במהירות וללא מאמץ. המנעולנים עובדים באופן שוטף בכל שעה, בחגים ובשבתות ולכן התעריף שלהם משתנה בהתאם.

 

כמה עולה פריצת מנעולן רכב?

כשמדובר על פריצת רכב רגילה המחיר נע בין 150-200 ₪. ישנם מנעולנים שיגבו תוספת של 200 ש"ח עבור רכב יוקרה. אם תזדקקו למנעולן פורץ לרכב בלילה התעריף ינוע בין 100-250 ₪. כמובן שבערבי שבת, שבתות וחגים התעריף עולה. האם ניתן לחסוך את ההוצאות על מנעולן? – במידה ויש לכם זמן לנסוע הביתה בתחבורה ציבורית, להביא את המפתח הרזרבי של הרכב, לחזור בתחבורה ציבורית ולפתוח את הרכב, תוכלו לוותר על שירותיו של המנעולן הפורץ. למרות שזה אפשרי, רצוי לא לפרוץ לבד את הרכב. הנזק והשריטות יעלו לכם יותר מעלות הפורץ.

 

כיצד בוחרים בפורץ מנעולן מומחה?

בסך הכל כאשר אתם זקוקים למנעולן פורץ באופן מהיר, לא יהיה לכם זמן לברר המלצות על מנעולנים, לקבל חוות דעת או לתהות על קנקנם. כדי לעסוק במקצוע זה המנעולן הפורץ חייב לשאת באישור של המשטרה לעסוק בפריצה, כי אחרת כל אחד היה יכול לפרוץ. המנעולן אף עובר הכשרה מתאימה ההופכת אותו למומחה בתחום. במהלך השנים הוא צובר ניסיון ומשפר את הטכניקות שלו, נעזר בחידושים שונים ופורץ לא רק רכבים. בדרך כלל המנעולנים יסייעו גם בפריצת דלת הבית, פריצת כספות, דלתות אלקטרוניות, דלתות עם תביעת אצבע, התקנת צילינדרים ומנעולים ועוד. לפיכך, ההמלצה הטובה ביותר היא להחזיק בכרטיס ביקור של מנעולן פורץ מומחה ומומלץ בעל הצלחות מוכחות. במידה וחלילה יש צורך באמצע הלילה במנעולן פורץ, תוכלו לוותר על חיפוש מקיף ובירורים ומייד להזמין את המנעולן המקצועי שהמליצו לכם עליו. תוכלו לקבל גם המלצות באמצעות אינדקסים ואתרי האינטרנט השונים.

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים