נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה צמיגים איכותיים לרכב?

אם יש שאלה שאנחנו אוכלים איתה את עצמינו ואת ראשינו לפני שאנחנו מגיעים למוסך, זו הכותרת.

כמה קשה לנו למצוא מחיר הוגן לצמיגים, ועוד בית עסק שמציע מחיר הוגן? כדי להקל עליכם בהמשך הדרך, ריכזנו עבורכם את טווחי המחירים לצמיגים איכותיים ולמה תמיד! אסור להתפשר על איכות המוצר הזה.

קריאה מהנה!

 

טווח מחירים לצמיגים איכותיים

כדי להקל עליכם בהסברים, מאמר זה מציג לכם את טווח המחירים במחיר של 4 צמיגים, ומה אפשר להשיג בטווח מחירים זה:

  • 1,200 – 1,400 ₪: בטווח מחירים זה ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של מוצרים ואפשרויות בחסות צמיגי מישלין. החברה, ומקבילות לה באיכות כמו קונטיננטל יעמידו לרשות הקונים שלהן צמיגים מצוינים מהסדרה החסכונית שלהם וסידרת פריימסי, אך מדובר בקוטר יחסית קטן של צמיגים שלרוב יתאימו לג'נט 15".
  • 1,400 – 1,800 ₪: בטווח מחירים זה אתם נפתחים למגוון רכב מאוד של מוצרי צמיג. אם נמשיך עם צמיגי מישלין כדוגמה לקנה המידה, בטווח מחירים זה יעמדו לרשותכם צמיגי ספורט, צמיגים חסכוניים ואפילו צמיגי שטח לקוטר קטן של ג'נט!
  • 1,800 – 2,400 ₪: קשה מאוד לעבור את מחיר הגג של טווח זה. כל האפשרויות שצוינו עד עשיו מין הסתם יהיו זמינות לכם, אך במחירים אלו ניתן למצוא התאמה של כל סוג צמיג למידות ג'נט גדולות יותר, החל מ – SUV ועד טנדרים.

 

על מה אנחנו משלמים?

חברת מישלין היא מהחברות המובילות בעולם לייצור צמיגים. החברה משתמשת במכשור מתקדם וטכנולוגיות שדוגלות בשימוש ירוק יותר במוצרים לרכב. משמע, החברה מייצרת צמיגים שמסייעים בצריכת הדלק כדי לצמצם צרכנות. החברה מייצרת צמיגים שמסייעים ביכולות הבלימה של הרכב ובכך מקלות על בלאי הבולמים ודיסקיות הבלמים.

 

פריסה ארצית

צמיגי איכות כמו מישלין, GT, קונטיננטל ועוד, נמצאות בפריסה רחבה מאוד גם במוסכים מורשים, גם בחנויות כלבו לרכב וגם בפנצ'ריות פרטיות. למעשה, בתמורה למחיר, אנחנו מקבלים ביצועי רכב משופרים וזמינות, אפילו בקרבת ביתנו.

 

עייפות וערנות החומר

במסגרת המגמה הירוקה שצוינה קודם, חשוב להגיד שחברת מישלין מייצרת צמיגים בטכנולוגיה ירוקה שמורידה את חתימת הפחמן של המפעלים שלה, ובנוסף לכך – מיוצרים במסגרת תהליך זה צמיגים עם אורך חיי מדך ארוך יותר, כולל אורך שימוש ארוך יותר. ניתן למצוא תיעוד ברשת לצמיגים ירוקים של מישלין שהחזיקו כ- 80,000 ק"מ!

 

השורה התחתונה

צמיגים איכותיים עולם לא מעט בהשוואה לצמיגים סיניים או של חברות לא מוכרות. ההבדל של החל מ- 200 ₪ ועד 1,000 הוא לא סתם. מאחורי כל שם גדול בעולם הצמיגים קיימת חברה שמשקיע משאבים רבים בייצור מחושב ואיכותי. צמיג איכותי הוא צמיג בטוח יותר ליושבי הרכב, המשתתפים הנוספים בכביש וכל הסובבים את הרכב כשהוא בתנועה. סעו בזהירות!

עלות גרירת רכב
כמה עולה גרר לרכב?

יש לכם רכב אחרי תאונה? רכב ישן שלא מניע או סובל מבעיה מכנית כלשהי? במקום לתפוס לכם מקום בחניה