נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה צמיג חדש לרכב

אין ספק כי מי שהמציא את הגלגל עשה לאנושות שירות גדול. אך למרות שמדובר בהמצאה פרהיסטורית, את העדות לחשיבות הרבה של המצאה זו ניתן למצא גם בימינו שכן אנו מוקפים בגלגלים מכל עבר ונעזרים בהם בכל נסיעה ברכב הפרטי. אז מה טווח המחירים של צמיגי רכב חדשים ומדוע כדאי להשקיע ברכישת צמיגים איכותיים מחברה מוכרת? כתבה זאת באה לתת מענה לשאלות אלו.

טווח המחירים של גלגלי רכב

כיאה למוצר בעל דרישה גבוהה בשוק החופשי, קיימים יצרני צמיגים רבים ועל כן טווח המחירים של צמיגי רכב חדשים הוא רחב ביותר. מחיר ממוצע של צמיג חדש לרכב עומד לרוב על כמה מאות שקלים בודדים ועשוי אף להגיע לכמה אלפי שקלים לצמיג בודד.

גורמים המשפיעים על המחירים של צמיגי רכב

מעבר לתחרות הרבה של יצרניות הצמיגים על הקונים הפוטנציאלים ישנם גורמים ומאפיינים נוספים אשר ישפיעו על המחיר שתשלמו בעת רכישת צמיגים חדשים לרכב שלכם:

הספק ממנו תרכשו את הצמיג

עבור שני צמיגים מדגם זהה שיוצרו על ידי אותו יצרן ובאותה שנת יצור עלולים להיות שני תגי מחיר שונים אם הם נמכרים בחנויות שונות. כיוון שהבדלי המחיר עשויים להיות משמעותיים כדאי מאוד לבצע סקר שוק על מנת למצוא את העסקה המשתלמת ביותר.

היצרן של הצמיג

קיימות יצרניות צמיגים רבות בעולם, חלקן מייצרות צמיגים פשוטים בטכניקות בסיסיות וחלקן מייצרות צמיגים שנחשבים איכותיים במיוחד ועורכות כל העת ניסויים ומחקרים על מנת לשפר את איכות הצמיג ורמת הביצועים שלו. צמיגים מחברות בעלות שם שמשתמשות בטכנולוגיות חדשות שכאלה לרוב יעלו יותר.

הביצועים של הצמיג

צמיגים שונים יספקו חווית נהיגה שונה וישפיעו על היכולות הביצועיות של הרכב. כך לדוגמא כמות הרעש בעת הנסיעה על הכביש, המרחק שהרכב עובר עד לבלימה על כביש רטוב ואף כמות הדלק שהרכב שלכם יצרוך מושפעים במידה רבה מאוד מאיכות הצמיגים המותקנים ברכב.

על צמיג זול משלמים ביוקר – החשיבות של רכישת צמיג איכותי

כיוון שלצמיגים יש השפעה מהותית על כמות הדלק שהרכב שלכם יצרוך, לבחירה של צמיג תהיה השפעה ישירה על ההוצאות השוטפות שלכם וכיוון שדלק הוא מצרך יקר, מדובר בסכומי כסף גדולים ביותר. למרבה האירוניה, קניית צמיג זול ממקור אנונימי עלולה להעלות את ההוצאות שלכם על דלק ולהביא למצב שבזבזתם כסף מתוך ניסיון לחסוך אותו.

עוד סיטואציה שבה אתם עלולים לשלם מחיר כבד על כך שאתם קונים בזול הוא במקרה של צורך בבלימת פתע. במקרים מסוימים, המרחק שצמיגים זולים יעברו מרגע הלחיצה על דוושת הבלם ועד לעצירה מוחלטת של הרכב יהיה גדול יותר בהשוואה למרחק שאותו רכב יעבור במידה והותקנו בו צמיגים איכותיים שעונים על תקנים מחמירים.

שוק הצמיגים מוצף באין ספור אפשרויות, במגוון טכנולוגיות ומחירים. הקפידו לקנות צמיג מחברה מוכרת שעונה על תקני בטיחות מחמירים כדי שתוכלו לצאת לנסיעה מהנה בלב שקט.

עלות גרירת רכב
כמה עולה גרר לרכב?

יש לכם רכב אחרי תאונה? רכב ישן שלא מניע או סובל מבעיה מכנית כלשהי? במקום לתפוס לכם מקום בחניה