נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה צמיג רזרבי?

אחד האביזרים הכי חשובים בכל רכב הוא צמיג רזרבי. הצמיג הזה נועד להציל אותנו במקרה של תקר, ולאפשר לנו לנסוע עוד כמה עשרות קילומטרים כדי להגיע כמה שיותר מהר למוסך הקרוב. בניגוד למה שאולי ניתן לחשוב, הצמיג הרזרבי הוא לא סתם עוד צמיג, אלא יש הבדל מהותי בינו לבין שאר הצמיגים. כאן נספר לכם כמה הולך לעלות לכם צמיג רזרבי לרכב.

 

צמיג רזרבי

הצמיג ברכב הוא החלק היחיד שבא במגע עם הכביש, ולכן הוא גם נחשב לאביזר הפגיע ביותר. הצמיג הרזרבי נועד לאפשר לנו להמשיך בנסיעה במקרה של תקר. אם אתם זקוקים לצמיג רזרבי ואתם לא יודעים כמה זה הולך לכם, צמיגי טיפטופ כאן כדי לספר לכם על המחיר של הצמיג הזה.

צמיג חלופי

מחיר

השאלה החשובה ביותר היא כמובן המחיר של הצמיג הזה. גם כאן יש הבדל בין חברות וצמיגים שונים, בדיוק כמו שקיימים בצמיגים הרגילים של הרכב. באופן כללי המחיר של צמיג רזרבי הוא בין 200 ל250 ₪ ברכב רגיל, ואילו ברכב 4*4 הוא יכול להגיע ליותר מפי 2 מהמחיר הזה.

מצד אחד לא צריך ללכת דווקא על הצמיג הכי איכותי, כיון שבדרך כלל עם הצמיג הזה אתם לא אמורים לנסוע הרבה. מנגד, כן כדאי לראות שהצמיג הזה עמיד, ותוכלו להחזיק איתו לפחות את הנסיעה הקצרה. זכרו, במקרה שהצמיג הרזרבי שלכם בשימוש, אתם תלויים בו באופן מוחלט כיון שלרוב אין לרכב שלכם שני צמיגים רזרביים.

 

יצרן

אי אפשר לדבר על המחיר של צמיגים בכלל, וצמיג רזרבי בפרט בלי להזכיר את היצרן. כיום ישנן חברות רבות שמייצרות צמיגים, כאשר כמו בכל דבר, גם כאן השוק הסיני עושה את שלו. צמיג סיני בדרך כלל יהיה זול יותר מאשר המקבילים האירופאים, אך הוא גם נחשב לפחות איכותי. כפי שאמרנו, אם אתם מתפשרים על האיכות של הצמיג, בצמיג רזרבי זה לגיטימי בהחלט.

יַצרָן

כל כמה זמן צריך להחליף

במידה והצמיג הרזרבי שלכם היה בשימוש, עליכם להיות בבקרה כדי לראות האם תוכלו בסיום הטיפול להחזיר אותו למקום. צמיג רזרבי בדרך כלל מיועד לנסיעה של כמה עשרות קילומטרים, כיון שלאחר מכן הוא פשוט נשחק ומעמיד אתכם בסכנה. במקרה של תיקון תקר כדאי להתייעץ עם איש המקצוע שעושה לכם את העבודה כדי להבין האם צריך להחליף גם את הצמיג הרזרבי.

 

לסיכום

בלי צמיג רזרבי לא תוכלו לתת לעצמכם מענה במקרה של תקר. הצמיג הזה נמצא בתא המטען של הרכב או תלוי מאחור, ונועד לאפשר לכם לנסוע עוד כמה עשרות קילומטרים במקרה הצורך. צמיג רזרבי שונה מצמיג רגיל בגודל שלו, והוא בדרך כלל יהיה צמיג פחות איכותי מאשר הצמיגים הקלאסיים. המחיר של צמיג רזרבי הוא בסביבות 200 ₪, ואין שום סיבה שתוותרו על הנוכחות שלו.

צמיג חלופי

עלות גרירת רכב
כמה עולה גרר לרכב?

יש לכם רכב אחרי תאונה? רכב ישן שלא מניע או סובל מבעיה מכנית כלשהי? במקום לתפוס לכם מקום בחניה