נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה קולר סרסטו לכלב?

כל מי שיש לו כלב, מכיר כנראה את המוצר שנקרא קולר סרסטו. הקולר של חברה בינלאומית בשם Bayer והוא נועד להגן על כלבכם מפני קרציות ופרעושים.

ייחודיות המוצר הינה משך זמן ההגנה שעומד על  עד 8 חודשים.

העקיצות יכולות להעביר לכלב מחלות מכל מיני טפילים ולסכן את בריאותו, כאשר אחת המחלות הנפוצות הינה קדחת הקרציות שעלולה אפילו להמית את הכלב ולהדביק בני אדם.

ישנם הרבה מוצרים בשוק שמיועדים להגן על כלבכם מפני עקיצות אך קולר סרסטו בהחלט נותן את ההגנה הטובה ביותר לזמן הארוך ביותר.

 

אופן פעולת הקולר

כאמור, יעילות ההגנה היא עד ל 8 חודשים, כאשר החומרים הפעילים שנמצאים בקולר: 10% של אימידקלופריד ועד 5% של פלומטרין משתחררים בצורה מבוקרת ונמצאים בריכוז נמוך ולכן, קולר סרסטו נחשב למוצר בטיחותי לשימוש עבור חיות מחמד וכמובן גם לבני אדם. החומרים הפעילים מתפזרים באיטיות ומגיעים לכל חלקי גוף הכלב, מהפנים דרך הרגליים ועד הזנב וכך הכלב מוגן מפני עקיצות של קרציות ופרעושים. את הקולר ניתן לרכוש ב 2 גדלים, לפי משקל: עד 8 קילו ויותר מ- 8 קילו, כאשר המחיר משתנה בין גודל הקולר ובהתאם לחנות או אתר האינטרנט.

 

מידע שיש לדעת על קולר סרסטו

כאמור, קולר סרסטו בטוח לשימוש גם עבור הכלבים וגם עבורנו אך יש דברים שכדאי לדעת לפני שרוכשים:

  1. יעילות המוצר מתחילה מרגע ששמים את הקולר, כאשר תוך 48 שעות אין הדבקה של קרציות חדשות אך יכול להיות שקרציות שכבר נמצאות על כלבכם לא ימותו ולכן יש לנקות את הכלב היטב מקרציות לפני שמים את הקולר ובנוסף, מומלץ לשים את הקולר לפני שמתחילה העונה של קרציות ופרעושים.
  2. המוצר בטוח לשימוש עבור גורים מגיל 7 שבועות והלאה אך בכל אופן מומלץ להתייעץ עם וטרינר לשימוש עבור גורים.
  3. יש לענוד את הקולר כך שיהיה טיפה משוחרר למשך כל חודשי השימוש- 8 חודשים ולהוציאו בסיום הטיפול.
  4. אם כלבכם לא רגיל לענוד קולר אז יכולה להופיע אדמומיות קלה או תחושת גרד ובנוסף, נשירת הפרווה באזור הצוואר.
  5. אמנם המוצר בטוח לבני אדם, מומלץ שילדיכם לא ישחקו עם הקולר ובטח לא לשים אותו בפה, מה גם שכדאי לא לישון עם הכלב באותה המיטה בתקופת הטיפול.
  6. חומרי הקולר רעילים לסביבה הימית ולכן אסור להכניס את הכלב ליםא (אין בעיה לרחוץ את הכלב) ואין לזרוק קולרים בסיום השימוש או אריזות של קולר לתוך מקור מים.
  7. מכיוון שעונדים את הקולר לתקופה ארוכה, במידה ויש נשירת פרווה עונתית תהיה ירידה ביעילות, אך הקולר משלים את החומר הפעיל באופן מיידי ולכן אין צורך להחליפו בחדש.
  8. הקולר לא נבדק על כלבות בהריון או כלבות מניקות ולכן השימוש בכלבות אלו לא מומלץ.
כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם