נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה קלנועית זוגית?

הכל על קלנועית זוגית.

קלנועית היא למעשה סוג של כלי רכב ממונע קטן מימדים אשר אינו מגיע למהירויות גבוהות ולכן גם אסור להעלות את הקלנועית על כביש מהיר. הקלנועית משמשת התניידות למרחקים קצרים כמו למשל בתוך השכונה/קיבוץ, היא שימושית בעיקר עבור קשישים אשר מתקשים לצעוד למרחקים ארוכים או עבור אנשים נכים/ מוגבלים אשר לוקים בבעיה כלשהי המקשה על הליכתם למרחקים ארוכים וקצרים כאחד.

 

על פי מה נקבע המחיר?

קלנועית מגיע במגוון של גדלים וצורות שונות, קיימים מספר פרמטרים אשר עשוים להשפיע על מחיר הקלנועית. ישנם קלנועיות אשר מאובזרות יותר, מתקדמות יותר מבחינת היבט טכנולוגי כלומר משוכללות, לכן המחיר של אותן קלנועיות יהיה יחסית גבוה מהרגיל. קלנועית חדשה בעלת רמת גימור גבוהה הכוללת גם אבזור יוקרתי וטכנולוגיה מתפתחת תעלה בממוצע למעלה מעשרת אלפים שקלים. ישנן קלנועיות זוגיות שהן למעשה גדולות יותר ולכן עוצמתיות יותר, לפי כך קלנועית זוגית חדשה ומשוכללת עשויה גם לחצות את ה – 20,000 שקלים. כמובן שהכל תלוי בחברה, דגם, שנת ייצור, זמן אספקה, וסוג הקלנועית ולכן המחיר עשוי להתשנות בהתאם.

 

אפשר למצוא גם זול יותר?

אם מחפשים קלנועית זוגית זולה יותר מאשר אחת חדשה ומשוכללת אשר כפי שהוזכר בפסקה הקודמת עשויה לעלות עד עשרות אלפים, ניתן לחפש קלנועית זוגית גם ביד שניה. ישנו היצע רחב של קלנועיות יחיד או קלנועית זוגית יד שניה, קלנועית יד שניה לא אומר שמדובר בקלנועית תקולה אלה סביר להניח כי הבעלים של הקלנועית אינו מוצא בה שימוש יותר ולכן מעוניין למכור אותה. קלנועית זוגית יד שניה תעלה כמה אלפי שקלים פחות מאשר אחת חדשה ואם מוכנים להתפשר על קלנועית יד שניה ניתן לחסוך כמה אלפי שקלים בעקבות החלטה זו.

 

סקר שוק.

כפי שציינו בתחילת המאמר מחיר של קלנועית זוגית עולה בממוצע בין – 11,000 ל – 18,000 המחיר משתנה בהתאם לדגם, לחברה ועוד פרמטרים נוספים אשר הוזכרו קודם לכן. מומלץ מאוד לערוך סקר שוק לפני שרוכשים קלנועית זוגית, לברר עם חברות אשר מציעות קלנועית זוגית את כל הפרטים הרלוונטים על הקלנועית כמו למשל: משך זמן אחריות על הקלנועית, שנת ייצור, רמת גימור, אבזור, בטיחות ועוד. לאחר מכן ניתן לערוך השוואה, היכן קיבלנו הצעת מחיר טובה יותר על קלנועית ומה כולל בתוכו המחיר, רק לאחר מכן צריך לקבל החלטה ולבצע רכישה על הקלנועית האידיאלית ביותר.

 

לסיכום.

מחיר של קלנועית זוגית משתנה מחברה לחברה אך כפי שציינו עשוי לעלות בממוצע עד עשרות אלפים שקלים בודדים עבור קלנועית זוגית איכותית. על מנת להיות בטוחים כי הקלנועית הזוגית אכן אידיאלית חשוב לערוך סקר שוק קצר ולברר עם כמה חברות לפני רכישה. גם רפרוף על קלנועיות זוגיות ביד שניה זה תקין לחלוטין ואף מומלץ.

עלות גרירת רכב
כמה עולה גרר לרכב?

יש לכם רכב אחרי תאונה? רכב ישן שלא מניע או סובל מבעיה מכנית כלשהי? במקום לתפוס לכם מקום בחניה